اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قلعه‌نویی: سالم کار کردن تاوان دارد


سرمربی استقلال با انتقاد شدید از کسانی که بحث قرارداد میلیاردی او را پیش کشیده‌اند می‌گوید آن‌ها نه به دین اعتقاد دارند و نه ایرانی هستند.

ایسنا: سرمربی استقلال با انتقاد شدید از کسانی که بحث قرارداد میلیاردی او را پیش کشیده‌اند می‌گوید آن‌ها نه به دین اعتقاد دارند و نه ایرانی هستند.

 امیر قلعه‌نویی پس از تمرین امروز استقلال درباره دیدار روز سه‌شنبه تیمش برابر الشباب عربستان گفت: شروع این گونه تورنمنت‌ها به گونه‌ای است که در بازی اول کار سخت است و شروع خوب بسیار مهم است. امید داریم با حضور هواداران و اضافه شدن بازیکنانی مثل تیموریان، مبعلی و حیدری که در بازی‌های قبل نبودند، بازی خوبی را ارائه دهیم. البته بیگ‌زاده را در این بازی به همراه نداریم و همین مسئله باعث شده که فکر ما روی جناح چپ مشغول باشد و فکر کنیم که چه کسی را در آن منطقه بازی دهیم. در مجموع ما به دنبال یک بازی خوب، منطقی و تاکتیکی هستیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از نتیجه این دیدار چیست اظهار کرد: نتیجه دست خداست ما تلاش‌مان را می‌کنیم که پیروز شویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره غایبان تیمش در این دیدار عنوان کرد:‌ بیگ‌زاده و جمشیدیان غایبان ما در این دیدار هستند.

او در پاسخ به سوالی درباره مطالب منتشر شده از قرارداد میلیاردی‌اش و پیشنهاداتی که به او رسیده اظهار کرد: واقعا مطرح شدن برخی از این مسائل برای من جای تاسف دارد. یک سری با امیر قلعه‌نویی مشکل دارند و خدا و منافع ملی را در این میان در نظر نمی‌گیرند. چرا خود من از این پیشنهادها اطلاع ندارم. آن‌هایی که این مسائل را مطرح می‌کنند به مملکت و دین اعتقادی ندارند. ما پس فردا بازی داریم و واقعا جای تاسف دارد که پیش از یک بازی به این مهمی، از این صحبت‌ها مطرح می‌کنند.

او ادامه داد: حالا ما حرفی هم که بزنیم آقایان ناراحت می‌شوند. همه فکر من به استقلال، موفقیت این تیم و خدمت به هو اداران آن است. من افتخار می‌کنم که به هواداران این تیم خدمتی کنم. هیچ صحبتی در این باره با من نشده و عده‌ای پیش از بازی با ملوان بحث شام را پیش کشیدند و این در حالی است که مهمان‌نوازی در سنت ماست. اینکه من با اسکوچیچ شام خوردم را به یک معضل تبدیل کردند و حالا هم ا ین پروژه را راه‌ انداختند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: این مسلمانی و ملی‌گرایی نیست. این‌ها با امیر قلعه‌نویی مشکل دارند. من اعتقاد دارم برخی کارها تاوان دارد. سالم کار کردن تاوان دارد و نتیجه‌اش همین چیزهایی است که می‌نویسند. عزت و ذلت دست خداست. تا الان که خدا عزت داده است.

قلعه‌نویی در پایان از پاسخ به سوالی درباره محمد مایلی کهن امتناع کرد.


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تذکر رسمی به قلعه‌نویی و باشگاه استقلال: با این دلال ممنوع‌الفعالیت کار نکنید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

احتمال عدم ثبت قرارداد بازیکنان آبی‌پوش

تذکر رسمی به قلعه‌نویی و باشگاه استقلال: با این دلال ممنوع‌الفعالیت کار نکنید

خبرگزاری فارس: هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال به باشگاه استقلال تذکر داد در صورت همکاری با یک دلال ممنوع الفعالیت قرارداد بازیکنان این تیم ثبت نخواهد شد.

حجت الاسلام علیرضا علیپور دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: نامه‌ای برای باشگاه استقلال تهیه کرده‌ایم و در آن تذکر رسمی به این باشگاه داده‌ایم که با یک دلال ممنوع الفعالیت همکاری نداشته باشند.

وی ادامه داد: در صورتی که همکاری این دلال ممنوع الفعالیت با قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال و این باشگاه ادامه داشته باشد از ثبت قرارداد بازیکنان این باشگاه برای فصل آینده جلوگیری به عمل خواهد آمد. از باشگاه استقلال می‌خواهیم این دلال ممنوع الفعالیت در پیرامون این باشگاه دیده نشود و هیچ همکاری با این شخص انجام ندهند./فارس