اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قلعه‌نویی: از کمیته انضباطی شکایت میکنم


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:رای کمیته انضباطی اظهر من الشمس و این رای آخر در نوع خود شاهکار بود.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:رای کمیته انضباطی اظهر من الشمس و این رای آخر در نوع خود شاهکار بود.

 قلعه نویی:رای آقایان اظهر من الشمس و شاهکار بود!/ از کمیته انضباطی شکایت می کنم

امیر قلعه نویی در خصوص شرایط تیم استقلال بعد از دیدار با اف سی سئول، دیدار برگشت با این تیم و محرومیت یک جلسه ای خود از رقابت های لیگ برتر صحبت های زیر را انجام داد:

در خصوص آخرین شرایط استقلال  صحبت کنید..

اول از همه باید بگویم دقیقا 24 ساعت برای بازگشت به تهران در راه بودیم و همه سختی های زیادی کشیدیم. این شرایط فعلی ما است.

 بازی با سئول را باختید و حالا کار به استادیوم آزادی و حمایت هواداران کشیده شده. چه صحبتی با مردم دارید؟

در بازی قبل هم ما تا قبل از دریافت گل اول همه چیز در اختیار استقلال بود، هیچ خطری ما را تهدید نمی کرد و چندین ضربه کرنر هم بدست آوردیم.بازی در حالی انجام می شد که هر دو گلی که دریافت کردیم روی اشتباهات فردی بود. به هر حال اتفاقی است که افتاده و ما باید خودمان را برای بازی چهارشنبه آماده کنیم. ان شاءالله بچه ها همت کنند و خدا و اهل بیت هم  کمک کنند می توانیم صعود کنیم و این مهم دور از دسترس نیست.

حریف تایلندی را خوب شکست دادید اما آن بازی را در مقابل حریف کره ای انجام ندادید.

به نظر من بازی با حریف تایلندی سخت تر از این بازی بود. کره ای ها تا قبل از آنکه به ما گل بزنند از ما ترسیده بودند. این هم جزئی از فوتبال است، البته بچه های ما بعد از گل احساسی بازی کردند. تنها چیزی که بین دو نیمه به بازیکنان گفتم این بود که مواظب باشید گل دوم را نخورید. ما تا آمدیم روی نیمکت بنشینیم روی یک اشتباه بچه گانه گل دوم را هم دریافت کردیم. حالا باید منتظر بازی چهارشنبه باشیم.

آندو تیموریان و نکونام را هم که در اختیار ندارید؟

جمشیدیان در دقایقی که بازی کرد به او امیدوار شدیم. البته او هنوز با جمشیدیان مد نظر من فاصله دارد اما بازیکنان دیگر باید تلاش کنند تا جایگزین های خوبی باشند.

چه انتظاری از هواداران دارید؟

 احتیاجی نیست ما به مردم توصیه ای انجام دهیم. مطمئن هستم آنها ما را تنها نمی گذارند.

 در غیاب شما اتفاقاتی در خصوص محسن قهرمانی و قضاوت او در بازی پرسپولیس و سپاهان رخ داد که فوتبال ما را تحت تاثیر قرار داد.

ما که نبودم چیزی که من ندیدم نمی توانم در موردش نظر بدهم.

 

یک جلسه هم که توسط کمیته انضباطی محروم شدید. نظرتان چیست؟

واقعا برای من جای تعجب دارد که چرا محروم شدم. جلال مرادی خودش آنجا بود و حرف هایی زد که بعد از این حکم متعجب شدم.البته باید ببینیم گزارش داور چه بوده اما وقتی بازیکن ما با داور حرف می زد او را صدا کردم و گفتم با داور حرف نزن ولی من را محروم کردند. در یک صحنه دیگر هم به کمک داور گفتم شما که دیدی خطا داخل محوطه بود پس به داور بگو که خطا در داخل محوطه جریمه اتفاق افتاد. واقعا خیلی از این موضوع تعجب می کنم و حتما در این خصوص با کفاشیان هم صحبت می کنم ولی در این دو سال اخیر کمیته انضباطی در مورد من عدالت را انجام نداد که اگر این اتفاق می افتاد برای من جای تعجب داشت.اگر عدالت در رابطه با قلعه نویی اجرا شد باید تعجب کنید. تمام حکم های این دو سال اخیر را ببینید همه چیز معلوم می شود. این بار باید خدمت کفاشیان بروم. واقعا دیگر شورش در آمده و برای همه مشخص شده که چه اتفاقاتی می افتد.

مثلا چه اتفاقاتی؟

حالا بماند اما خیلی ها اعتراض می کنند اما تذکر داده نمی شود اما من که به کمک داور گفتم شما دیدی توپ داخل محوطه بود محروم شدم. حتی برنامه 90 هم نشان داد که آن توپ داخل محوطه بود.ما اهل شلوغ کاری نیستیم اما 3 بازی را باخته ایم که هر سه روی اشتباهات داوری رقم خورد. من به گفته کارشناسان برنامه 90 این حرف را می زنم.در بازی با صبا پنالی رخ نداد ما علیه ما پنالتی گرفتند. در رابطه با این رای ها هم می دانستم. این رای آخر هم شاهکار و اظهر من الشمس بود. تازه من شنیده ام که آقایان ناراحت بودند که چرا می توانیم به کمیته استیناف اعتراض کنیم و می خواستند این موضوع را هم منتفی کنند. ان شاءالله نزد کفاشیان می روم و با او صحبت خواهم کرد. اتفاقا در این یکی دو روز سوال کردم که آیا جایی هست که به کمیته انضباطی شکایت کنیم؟ که اگر جایی باشد واقعا شکایت می کنم چون شورش را در آورده اند.


ویدیو مرتبط :
شکایت کیروش از ترابیان به کمیته انضباطی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت آل‌اشپورت از دایی و قلعه‌نویی در دادسرای عمومی و کمیته انضباطی



شکایت آل‌اشپورت از دایی,شکایت آل‌اشپورت از دایی و قلعه‌نویی در کمیته انضباطی

شکایت آل‌اشپورت از دایی و قلعه‌نویی در دادسرای عمومی و کمیته انضباطی

شرکت تولید کننده توپ های سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر که حامی البسه بسیاری از تیم‌هاست از سرمربیان استقلال و پرسپولیس به دادسرا و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کند.

پس از شروع لیگ سیزدهم و رونمایی از توپ های جدید شرکت آل اشپورت که به رنگ سفید قرمز بود، برخی مربیان از جمله علی دایی و امیر قلعه نویی به انتقاد از این توپ ها و البته البسه تولیدی این شرکت پرداختند. این انتقادات در حالی مطرح شد که شائبه جهت دار بودن این انتقادات مطرح شد چرا که علی دایی خود تولید کننده البسه ورزشی است و امیر قلعه نویی نیاز یکی از حامیان اصلی تولیدی مجید است.

پس از این انتقادات شرکت تولیدی آل اشپورت تصمیم به شکایت از علی دایی و امیر قلعه نویی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گرفت. وحید جعفری مدیر بخش خاورمیانه‌ای شرکت آل‌اشپورت با تایید این خبر گفت: از امیر قلعه‌نویی و علی دایی به دلیل اظهارات غیرمسئولانه‌شان علیه توپ‌ها و تجهیزات شرکت آل‌اشپورت به دادسرای عمومی و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: لایحه شکوائیه از این دو مربی را امروز آماده‌ کرده‌ایم و بزودی آن را به دادگاه ارایه خواهیم کرد./مهر