اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قلب‌ عسل‌ بدیعی‌ در‌ سینه‌ این‌ مرد می تپد


پیوند اعضای عسل بدیعی شامل دو کلیه، کبد و قلب این بازیگر امروز در بیمارستان مسیح دانشوری تهران انجام شد.

کافه سینما: پیوند اعضای عسل بدیعی شامل دو کلیه، کبد و قلب این بازیگر امروز در بیمارستان مسیح دانشوری تهران انجام شد.



قلب عسل بدیعی ( بازیگری که در بودن یا نبودن نقش یک بیمار نیازمند به قلب را بازی می کرد) اکنون در بدن فردی به نام  محمدرضا وهاب نژاد می تپد.

 وی در گفتگو با خبرنگاران درباره این پیوند گفت: قلبم را تقریبا شش سال پیش عمل کردم و به علت پارگی بطن و مشکل فشار خونی که داشتم دکترها اعلام کردند که باید پیوند صورت بگیرد و از درگاه خدا برای عسل بدیعی رحمت آرزو می کنم.


ویدیو مرتبط :
قلب کودکی که خارج سینه می تپد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلب «عسل بدیعی» هنوز هم می تپد


دو سال از درگذشت عسل بدیعی (بازیگر جوان سینما و تلویزیون) می‌گذرد و حالا قلب او در سینه مردی می‌تپد که با خانواده او در تماس است و در مراسم‌های یادبود این هنرمند، شرکت می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: دو سال از درگذشت عسل بدیعی (بازیگر جوان سینما و تلویزیون) می‌گذرد و حالا قلب او در سینه مردی می‌تپد که با خانواده او در تماس است و در مراسم‌های یادبود این هنرمند، شرکت می‌کند.

دو سال قبل، نوروز هنرمندان با درگذشت ناگهانی عسل بدیعی رنگی از غم گرفت و خانواده بدیعی امسال و همزمان با دومین سالگرد درگذشت این بازیگر، تصمیم گرفتند به جای برگزاری یک مراسم عمومی و پرهزینه، برنامه‌ای خصوصی برگزار کنند و هزینه‌های یک مراسم عمومی را صرف امور خیریه کنند.

شاهرخ بدیعی پدر عسل بدیعی در همین زمینه گفت: امسال مراسم سالگرد درگذشت عسل را به صورت خصوصی برگزار کردیم و البته مراسم دیگری هم داریم، اما تصمیم گرفتیم هزینه‌های یک مراسم عمومی را صرف امور خیریه کنیم.

او که همزمان با درگذشت عسل بدیعی اعضای بدن این هنرمند جوان را به درخواست خودش، به چندین بیمار نیازمند عضو اهدا کرده بود، اضافه کرد: قلب عسل به یک آقایی اهدا شده که ایشان با ما در تماس است و در مراسم‌های عسل شرکت می‌کند. تا جایی که خبر دارم، کبد او نیز به یک نفر در مشهد اهدا شده و من این موضوع را از طریق مطلبی که آن فرد در روزنامه منتشر کرده بود، فهمیدم. به هر حال هر یک از اعضای بدن او در پیکر دیگری زنده هستند و این موضوع برای ما خوشحال کننده است.

بدیعی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم با کسانی که اعضای بدن عسل به آن‌ها اهدا شده است، تماسی برقرار کنیم چون دوست نداریم آن‌ها احساس دین کنند یا معذب شوند، مگر اینکه خودشان دوست داشته باشند با یکدیگر در تماس باشیم.

عسل بدیعی 12 فروردین‌ سال 92 به‌ علت ایست تنفسی که به خونریزی مغزی منجر شد،‌ درگذشت و اعضای بدن او بنا به درخواست خودش به بیماران نیازمند اهدا شد.

او متولد سال 1356 در تهران بود که سال 1375 به سینما راه یافت و با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری فعالیت حرفه‌یی خود را آغاز کرد.