اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"قلاده های طلا" رسما توقیف شد!


طالبی گفت: فیلم رسما توقیف شده است؛ تمام! مقامات بالادستی به وزارت ارشاد رسما اعلام کرده اند که این فیلم توقیف است و نباید در جشنواره به نمایش درآید.

پانا: فیلم سینمایی «قلاده های طلا» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و تهیه کنندگی محمد خزائی با پایان گرفتن تدوین نیز اجازه حضور در جشنواره فیلم فجر را پیدا نکرد.

با وجود آنکه جشنواره فیلم فجر از روز چهارشنبه جاری در تهران و استانهای دیگر آغازمی شود اما هنوز تکلیف نمایش تعدادی از فیلم ها در این جشنواره مشخص نیست که می توان به قلاده های طلا و پریناز اشاره کرد.



فیلم سینمایی «قلاده های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی که یکی از داوران جشنواره فیلم فجر نیز است سرنوشتی مانند فیلم به رنگ ارغوان و دیگر فیلم هایی که در سال های گذشته توقیف فصلی شده بودند برخورده است.

به گفته کارگردان این فیلم مشکل قلاده های طلا خارج از اداره نظارت بوده و مقامات بالاتر خواسته اند که این فیلم در جشنواره اکران نشود.

طالبی در پاسخ به این سوال که دستور توقیف این فیلم را چه کسی صادر کرده است گفت: فیلم رسما توقیف شده است؛ تمام! مقامات بالادستی به وزارت ارشاد رسما اعلام کرده اند که این فیلم توقیف است و نباید در جشنواره به نمایش درآید.    


ویدیو مرتبط :
حکایت عجیب توقیف، رفع توقیف، دوباره توقیف برخی فیلم‌های سینمایی !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابوالقاسم طالبی: «قلاده های طلا» رسما توقیف شد!



 

 

 

 

فیلم قلاده های طلا

 

 

«قلاده های طلا» رسما توقیف شده است! به وزارت ارشاد اعلام کرده اند که این فیلم توقیف است و نباید در جشنواره به نمایش درآید.

 


در حالی از چهارشنبه هفته جاری جشنواره فیلم فجر رسما آغاز به کار میکند که هنوز تکلیف نمایش تعدادی فیلم در این جشنواره مشخص نیست.


از جمله این فیلمها «قلاده های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی است که گویا مشکلش خارج از اداره نظارت بوده و مقامات بالاتر خواسته اند که این فیلم در جشنواره اکران نشود.


در همین رابطه ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم به شبکه ایران میگوید:«فیلم رسما توقیف شده است؛ تمام!»


طالبی درباره این مساله که چه کسی دستور توقیف فیلم را داده است اظهار داشت:«مقامات بالادستی به وزارت ارشاد رسما اعلام کرده اند که این فیلم توقیف است و نباید در جشنواره به نمایش درآید.»

طالبی از ارائه توضیحات بیشتر درباره اینکه فارغ از جشنواره وضعیت اکران رسمی این فیلم چه خواهد شد خودداری نمود.../شبکه ایران