اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قطع 4 انگشت یک سارق در ساری


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: چهار انگشت دست سارق سابقه‌دار در ساری قطع شد.

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: چهار انگشت دست سارق سابقه‌دار در ساری قطع شد.

 حجت‌الاسلام اسدالله جعفری درباره اجرای قطع چهار انگشت سارقی که دارای سوابق متعدد کیفری است و مرتکب سرقت‌های زیادی شده بود، اظهار داشت: این فرد سوابق متعدد کیفری و سرقت‌های زیادی انجام داده بود.

وی با اشاره به اینکه در پرونده‌ای که حکم قطع ید اجرا شد، مرتکب سرقت مستوجب حد شده بود، افزود: پرونده پس از رسیدگی‌های اولیه، صدور حکم و در تشریفات قانونی نهایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: حکم قطع چهار انگشت این سارق که مرتکب سرقت حدی شده بود، در محوطه زندان ساری اجرا شد.

وی اجرای این حکم را در راستای اجرای حدود و از تکالیف شرعی و قانونی عنوان کرد و گفت: صدور و اجرای احکامی این گونه جز مطالبات به حق مردم است.

این مسئول قضایی مازندران ادامه داد: کسانی که متعرض اموال مردم و وارد حریم خصوصی افراد می‌شوند، باید بدانند حدود الهی در مورد آنان اجرا می‌شود.

دادستان ساری با بیان این که اجرای حدود الهی جنبه بازدارندگی دارد، اضافه کرد: اجرای چنین احکامی پیام محکم و جدی به همه سارقان حرفه‌ای، سابقه‌دار و کسانی که اموال مردم را مورد سرقت و تجاوز قرار می‌دهند، می‌شود.

جعفری در پایان متذکر شد: دستگاه قضایی در برخورد با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، اشرار، زورگیران، سارقان مسلح و مجرمان مواد مخدر با جدیت و قاطعیت برخورد می‌کند.


ویدیو مرتبط :
قطع وحشیانه دست سارق توسط داعش !!(+18)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قطع 4 انگشت یک سارق در مشهد


دادگاهی در شهرستان ایرانشهر سارقی را به دلیل ارتکاب سرقت های متعدد به تحمل مجازات اسلامی و قطع ۴ انگشت دست راست محکوم کرد.

خراسان:  مرد سارق به قطع ۴ انگشت محکوم شد.

 دادگاهی در شهرستان ایرانشهر سارقی را به دلیل ارتکاب سرقت های متعدد به تحمل مجازات اسلامی و قطع ۴ انگشت دست راست محکوم کرد.


 این حکم پس از ارسال به دیوان عالی کشور در شعبه ۲۹ تایید شد و قرار است امروز در مشهد اجرا شود.

پس از انتقال این سارق به مشهد، ۴ انگشت دست وی در حضور متهمان و سارقان دیگر قطع می شود.