اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قطع برق یک فرمانداری به علت بدهی


اداره برق کلاردشت در اقدامی عجیب برق ساختمان فرمانداری و شهرداری این شهر را قطع و تا چند ساعت این دو اداره مردمی را در خاموشی گذاشت.

تابناک: اداره برق کلاردشت در اقدامی عجیب برق ساختمان فرمانداری و شهرداری این شهر را قطع و تا چند ساعت این دو اداره مردمی را در خاموشی گذاشت.

اقدام عجیب اداره برق شهرستان کلاردشت در قطع کردن برق فرمانداری و شهرداری این شهر در روزهای اخیر یکی از اتفاقات عجیب اداری در مازندران بود.

گفته شده اداره برق کلاردشت به علت بدهی ادارات فوق، جریان برق ساختمان  این ادارات را بدون هماهنگی قبلی قطع کرد و با وجود پادرمیانی یکی مسئولان این شهرستان، بازهم چند ساعتی برق ادارات اصلی این شهر قطع بود و کار خدمات رسانی به مردم با مشکل مواجه شده بود اما در نهایت این قائله خاتمه پیدا کرد.

بعد از وصل شدن برق این ادارات برخورد با مسئول این اقدام از رویدادهای دیگر اتفاق افتاده بود اما مشخص نیست میزان بدهی این دو دستگاه خدمات رسان و اجرایی چقدر بوده که اداره برق اقدام به قطع کردن برق آنها کرده است و از طرفی قاطعیت مسئول برق این منطقه در وصول مطالبات نیز جای قدردانی دارد.


ویدیو مرتبط :
مخابرات: زیرساخت اینترنتمان را به دلیل بدهی قطع کرده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قطع برق مترو علت ترافیک شامگاهی



 

 

اخبار,حوادث,اخبار حوادث,اخبار و حوادث

 

 

رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: قطع برق در خط 4 مترو تهران علت اصلی ترافیک امشب بود.

 

به گزارش مشرق به نقل از مهر، سردار رحیمی اظهار داشت: متاسفانه شب گذشته در ساعتی که اغلب شهروندان در حال بازگشت به خانه هایشان بودند برق خط 4 متروی تهران قطع شد که این موضوع باعث ورود مسافران به خیابان ها برای رسیدن به مقصدهای خود شد این در حالی بود که در این ساعت ما هر روز شاهد ترافیک در معابر اصلی شهر هستیم و این موضوع باعث افزایش ناگهانی ترافیک و قفل شدن برخی معابر بخصوص در خیابان آزادی شد.

 

وی افزود: پس از اطلاع از این موضوع با مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران تماس گرفته و خواستار اعزام اتوبوس های بیشتری در این مسیر شدیم.

 

همچنین از ماموران خواستیم جلوی خودروهای شخصی را گرفته و از آنها درخواست کنند با توجه به قطع شدن برق مترو و سردی هوا مسافران را به مقصد برسانند.

 

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: امشب 4 تن از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به دلیل سردی هوا و فشار کاری ناشی از افزایش بار ترافیک راهی بیمارستان شدند.... /مشرق