اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قطع انگشت کودک دو ساله در چرخ‌ گوشت


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه چرخ‌گوشت خبر داد و افزود: در این حادثه، کودک دوساله متاسفانه سه انگشت دست چپ خود را از دست داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه چرخ‌گوشت خبر داد و افزود: در این حادثه، کودک دوساله متاسفانه سه انگشت دست چپ خود را از دست داد.

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۹:۲۲ عصر روز گذشته وقوع حادثه چرخ‌گوشت و انتقال مصدوم دوساله به بیمارستان و زایشگاه اقبال، به اطلاع مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی رسید.

وی ادامه داد: با اعلام این خبر بلافاصله اکیپ امداد و نجات به زایشگاه اقبال مراجعه کردند، اما با توجه به امکانات اندک این بیمارستان، برای خارج کردن دست کودک با هماهنگی عوامل اورژانس و آتش‌نشانی، کودک حادثه دیده به بیمارستان لقمان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: بعد از حضور خانواده کودک مصدوم در بیمارستان لقمان، باز هم به دلیل عدم امکانات موجود برای خارج کردن دست چپ کودک دو ساله، وی به بیمارستان ۱۵ خرداد منتقل شد.

ملکی با اشاره به اینکه عملیات خروج دست کودک دو ساله که در درون گلوگاه چرخ‌گوشت قرار گرفته و دو انگشت وی به شدت آسیب دیده بود، گفت: انگشتان این کودک دوساله با گذشت یک ساعت عملیات از درون چرخ‌گوشت خارج شد.

وی تصریح کرد: سه انگشت کودک دوساله قطع شد و پزشکان در حال تلاش برای پیوند زدن و بهبود دو انگشت دیگر این کودک دوساله هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام اینکه عملیات امداد تا ساعت ۲۱ شب گذشته ادامه داشت، گفت: پزشکان حال عمومی مصدوم دوساله این حادثه را رضایت‌بخش اعلام کرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
گیرکردن انگشت پسربچه داخل چرخ گوشت!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قطع 4 انگشت دختر بچه 2 و نیم ساله در چرخ گوشت



اخبار حوادث - بامداد امروز رخ داد؛
قطع 4 انگشت دختر بچه 2 و نیم ساله در چرخ گوشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه‌ی گیر کردن دست کودک 2 و نیم ساله در داخل چرخ گوشت خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در ساعت 3:59 دقیقه بامداد امروز در طی تماس مسئولان بیمارستان حضرت فاطمه (ص) با سامانه 125 از حادثه‌ی گیر کردن دست دختر بچه 2 سال و نیمه در داخل چرخ گوشت خبر دادند و بلافاصله یک ایستگاه آتش نشانی عازم بیمارستان حضرت فاطمه (ص) در خیابان یوسف آباد شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: در این حادثه دست راست دختر بچه 2 سال نیمه به علت بی احتیاطی تا مچ داخل چرخ گوشت گرفتار شده بود که آتش نشانان در اتاق عمل در حضور کادر پزشکی و تجهیزات لازم قطعات چرخ گوشت را برش داند و دست کودک را خارج کردند.

وی افزود: متاسفانه 4 انگشت دختر بچه دچار آسیب دیدگی شدید شده بود.


گفتنی است: عملیات در ساعت 5:43 دقیقه به پایان رسید.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران