اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قطبی در شیمیزو اس پالس ماندنی شد


سرمربی ایرانی تیم فوتبال شیمیزو اس پالس ژاپن فصل آینده هم هدایت این باشگاه را بر عهده خواهد داشت.

ایپنا: باشگاه شیمیزو اس پالس اعلام کرد، افشین قطبی سرمربی ایرانی این تیم سال آینده هم روی نیمکت شیمیزو می نشیند تا چهارمین فصل حضورش در فوتبال ژاپن را تجربه کند.

قطبی 47 ساله قبل از شیمیزو، هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت. شیمیزو در اولین فصل حضور قطبی، به مقام دهم لیگ ژاپن رسید و فصل گذشته را با عنوان نهمی به پایان رساند.


ویدیو مرتبط :
شیمیزو اس پالس در دیدار مقابل وگالتا سندای در هفته سی و سوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل اخراج قطبی از تیم «شیمیزو اس پالس»


مدیر تیم شیمیزو اس پالس ژاپن دلایل برکناری افشین قطبی را اعلام کرد و از این مربی ایرانی به خاطر سه سال زحمت در تیم شیمیزو تشکر کرد.

خبرگزاری مهر: روز سه شنبه گذشته بود که افشین قطبی سرمربی ایرانی تیم شیمیزو اس پالس ژاپن به خاطر کسب نتایج ضعیف بعد از حدود سه سال از سمت خود در این تیم برکنار شد و مسئولان این باشگاه "کاتسومی اوینوکی" 49 ساله را جانشین قطبی کردند.

مراسم معارفه اوینوکی روز گذشته در باشگاه شیمزو برگزار شد که در ابتدای این مراسم "یاسوهیتو تاکاچی" مدیر تیم فوتبال شیمیزو اس پالس درباره دلایل ایجاد تغییر سرمربی، توضیحاتی ارائه کرد. تاکاچی در این خصوص گفت: در ابتدا می‌خواهم از افشین قطبی به خاطر زحماتی که در طول سه سال و نیم حضورش در شیمیزو برای تیم کشید، تشکر کنم.

وی افزود: ما این فصل را هم با قطبی برای بهتر شدن نتایج تیم در لیگ شروع کردیم ولی وقتی شما در نیمه دوم جدول قرار می‌گیرید این یعنی اینکه نتایج رضایت بخش نیست. برای همین تصمیم به تغییر سرمربی گرفتیم که این تصمیم دشوار بود.

مدیر باشگاه شیمیوز همچنین با اشاره به انتخاب اوینوکی، تاکید کرد: اوینوکی سابقه زیادی در تیم شیمیزو دارد و سالیان سال در این تیم حضور داشته است. ایجاد تغییرات در میانه فصل دشوار است ولی باشگاه کاملا از اوینوکی حمایت می‌کند. امیدواریم با این تغییر نتایج تیم بهبود پیدا کند.