اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قطار شلوغ دیپلماتیک به سمت تهران


در روزهای آتی شاهد سفر تعدادی از مقامات مختلف کشورهای آسیایی و اروپایی در سطح وزیر خارجه و رییس‌جمهور به ایران خواهیم بود.

خبرگزاری ایسنا: در روزهای آتی شاهد سفر تعدادی از مقامات مختلف کشورهای آسیایی و اروپایی در سطح وزیر خارجه و رییس‌جمهور به ایران خواهیم بود.

در چند روز آینده وزیر خارجه استونی و وزیرخارجه هند برای گفت‌وگو با همتای ایرانی خود در مورد مسائل دوجانبه و منطقه‌یی به ایران خواهند آمد.هم‌چنین بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده فدریکا موگرینی نیز برای دومین بار در مقام مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به صورت رسمی به تهران سفر خواهد کرد و با محمدجواد ظریف دیدار می‌کند.

اهالی پاستور نیز در روزهای آینده میزبان نخست‌وزیر ایتالیا و رییس‌جمهور قزاقستان خواهند بود. مقامات مورد اشاره علاوه بر دیدار با همتایان ایرانی با تعدادی دیگر از مقامات کشورمان دیدار خواهند کرد.

در هفته جاری نیز وزیر خارجه آذربایجان و ترکیه برای شرکت در چهارمین نشست سه‌جانبه وزیران خارجه ایران، آذربایجان و ترکیه به رامسر سفر کرده بودند و ظریف نیز عصر امروز برای شرکت در اولین اجلاس سه جانبه ایران، آذربایجان و روسیه به باکو سفر کرده است.


ویدیو مرتبط :
دویدن به سمت قطار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: ورود قطار گردشگران اروپایی به تهران


نخستین قطار گردشگران اروپایی با 78 مسافر هشتم مهر ماه جاری از مرز رازی وارد کشور شد و دیروز صبح به تهران رسید.