اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قضیه عکس فرمژه دار فتح الله زاده در 90!


در برنامه دوشنبه شب 90 عادل فردوسی پور آیتمی را درباره حسین علوی مقدم بازیکن جدید استقلال پخش کرد که در سه سال گذشته 90 دقیقه هم بازی نکرده است . فتح الله زاده که با این سئوال کمی عصبانی شد

حرفهای فردوسی پور درباره بازیکن جدید استقلال ، خشم فتح الله زاده را به همراه داشت.

در برنامه دوشنبه شب 90 عادل فردوسی پور آیتمی را درباره حسین علوی مقدم بازیکن جدید استقلال پخش کرد که در سه سال گذشته 90 دقیقه هم بازی نکرده است . فتح الله زاده که با این سئوال کمی عصبانی شده بود ، گفت:« جای این بازیکن گمنام به ساموئل می پرداختی. این بازیکن را حالا حسابی معروفش کردی. مظلومی او را خواسته و ما آوردیمش.» عادل روی مصاحبه ای زوم کرده بود که در آن پورحیدری می گفت این بازیکن به تیم تحمیل شده است. مصاحبه ای که پورحیدری دو ساعت بعدش تکذیبش کرده بود . عادل اعتقاد داشت ، این تکذیب بر اثر فشار باشگاه بوده که فتح الله زاده با عصبانیت گفت:« آقا یعنی من رفتم گفتم حرفش را تکذیب کند؟ مگر شما جن گیری که از این چیزها خبر داشته باشی ، روح بشوی و بعد بروی ببینی من با کی حرف می زنم!»

عادل تاکید داشت خرید این بازیکن مشکوک است اما فتح الله زاده تاکید می کرد این بازیکن را به خواست مظلومی جذب کرده اند. عادل که خشم فتح الله زاده را می دید برای تلطیف شدن فضا گفت:« آقا عکستان را هم برای زیرنویس اسم تان عوض کردیم ، گشتیم عکس فرمژه دار هم پیدا کردیم!» فتح الله زاده با خنده گفت:« بابا فرمژه برای مژه است . تو هم مثل من چیزی بلد نیستی ها!»

او سپس درباره بازیکن سفارشی تیمش گفت:« من به سفارش بازیکن نمی گیرم. حتی پسر خودم را نیاوردم که حرف و حدیثی ایجاد نشود اگرچه همه می دانند او خوب بازی می کند.»


منبع: خبرآنلاین



ویدیو مرتبط :
قاطی کردن فتح الله زاده در برنامه 90

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حواشی برنامه 90؛ فتح الله زاده خطاب به فردوسی پور: چرا موهایت را فرمژه می کنی



 

 

 

حواشی برنامه 90؛ فتح الله زاده خطاب به فردوسی پور: چرا موهایت را فرمژه می کنی

 

مدیر عامل استقلال امشب مهمان تلفنی برنامه نود بود.

مدیر عامل باشگاه استقلال وقتی روی خط برنامه نود آمد تا درباره وضعیت استقلال حرف بزند در واکنش به یکی از سوال های فردوسی پور آنجا که پرسید آیا جباری اجازه نداد تا کرار به استقلال برگردد گفت: «این چه سوالی است؟ مگر در تیم استقلال بازیکن تصمیم می گیرد؟ اصلا آقای فردوسی پور مگر من به شما می گویم چرا موهایت را فر مژه می کنی؟! یک وقت نری فر مژه بخری و موهایت را فر مژه کنی ها! »

فردوسی پور هم در پاسخ به این اظهار نظر گفت: «نه آقای فتح الله زاده موهای من از بچگی همین طوری فر بود.»

* فتح الله زاده خطاب به فردوسی پور: چرا عکس 50 سال پیش من را در برنامه ات نشان می دهی!

مدیر عامل استقلال به فردوسی پور گفت از عکس های جدید او در برنامه اش استفاده کند.

علی فتح الله زاده  در اوج کل و کل با فردوسی پور آنجا که او داشت در مورد اخبار ضد و نقیض در مطبوعات حرف می زد رو به عادل کرد و گفت: «آقای فردوسی پور؟ این چه عکسی است که از من کار می کنی؟ این عکس برای 50 سال پیش است.»

این در حالی بود که عادل خطاب به فتح الله زاده گفت: «کدام عکس؟» که فتح الله زاده هم گفت: «همان عکسی که هر وقت من مهمان شما می شوم و روی خط می آیم زیر اسمم می زنید. آن عکس را عوض کنید لطفا.»

* رونمایی رسمی از نام چند دلال؛ حمید محسنی، شکوری و ...

در برنامه این هفته از سه دو دلال و یک متهم به تبانی رسما نام برده شد.

در حالی که در دو برنامه قبلی 90 درباره دلالی هنگام نام آوردن از افراد صدای بیپ روی آن گذاشته می شد، اما این بار و در سومین برنامه از سه نفر نام برده شد.

حمید محسنی و اسماعیل شکوری در حوزه دلالی و مهدی عرب در بحث پیشنهاد به تبانی.

علاوه بر این نام آ.ز و ع.م هم به صورت اختصاری توسط حمید رضا رجبی و سامان موسوی مطرح شد.

* علی روز بهانی سرمربی نیروی زمینی: بله؛ از استیل آذین 15 میلیون تومان پول گرفتم!

ماجرای 15 میلیون تومانی که بین دو تیم استیل آذین و نیروی زمین ردو بدل شده بود تایید شد.

علی روز بهانی مربی تیم نیروی زمینی که مهمان تلفنی برنامه نود بود اعتراف کرد که از استیل آذینی ها 15 میلیون تومان پول گرفته است تا محل بازی را تغییر دهند.

او در توجیه این کاری که انجام داده است گفت: «بله من 15 میلیون تومان را گفتم آن هم به این دلیل که شرایط برگزاری بازی ما با استیل آذین در زمین ما وجود نداشت. آنها طرفدار داشتند و نمی شد بازی را ما میزبانی کنیم. من این پول را گرفتم و به بچه ها پاداش دادم!»

* اتهام به محسن قهرمانی/100 میلیون تومان رد و بدل شد تا گل سالم راه آهن مردود شود

یک دلال فوتبال گفت: «در بازی مس راه آهن 100 میلیون پول ردو بدل شد و داور یک گل صد در صد سالم راه آهن را قبول نکرد.»

غ.گ در گفتگو با برنامه 90 خودش را فردی معرفی کرد که یک زمانی فوتبال ایران دستش بود.

او همچنین از دلالی گفت که از بازیکنان فیلم گرفته و بعد علیه آنها استفاده کرده است. طرف هم امسال دارد کارش را می کند.

جنجالی ترین بخش حرف های غ.گ به اتهام او به محسن قهرمانی، داور بازی چند سال پیش مس راه آهن در کرمان برمی گشت. او گفت: «در بازی مس کرمان راه آهن یک گل صد در صد سالم توسط راه آهن زده شد که داور قبول نکرد. مظلومی سرمربی مس بود و داشت می افتاد و من موثق می دانم که برای آن بازی 100 میلیون تومان رد و بدل شد.»

* هشت پای پیشگو این بار در بوشهر / پل ایرانی فینالیست جام حذفی را درست پیش بینی کرد

هشت پای ایرانی فینالیست جام حذفی را درست پیش بینی کرد.

در حاشیه برنامه نود دوربین این برنامه هشت پایی را به تصویر کشید که یکی از طرفداران شاهین آن را با خودش به ورزشگاه آورده بود.

وقتی گزارشگر از او پرسید که چرا این هشت پا را با خودش به ورزشگاه آورده است این هوادار گفت: «آورده ام که بازی را پیش بینی کند. او گفته که شاهین مس کرمان را شکست می دهد و فینالیست جام حذفی می شود.»

اتفاقا هشت پای این هوادار بوشهری بازی را درست پیش بینی کرد و تیم شاهین با شکست دادن مس توانست به فینال جام حذفی صعود کند.

* هادی مهدوی کیا هم نزدیک بود اسیر دلالان شود

هادی مهدوی کیا در برنامه نود پرده ای دیگر از دلالی در فوبال ایران را کنار زد.

هادی مهدوی کیا هم در برنامه نود پرده از دلالی در فوتبال برداشت و گفت: «ماه رمضان بود که همراه با یکی از دوستانم به خانه ای رفتیم که خانه یکی از دلالان بود. در این خانه من چیزهایی دیدم که باید به خاطر دیدن این صحنه ها برای فوتبال کشورمان تاسف بخورم. در این خانه بازیکنان نامی ایران رفت و آمد داشتند و من یکی از کمک داوران معروف را هم دیدم که برای مهمانان قلیان چاق می کرد!»

او این را گفت و ادامه داد: «متاسفانه در این خانه دلال معروف برای اینکه ارتباطات خودش را به رخ ما بکشد با بازیکنانی تماس تلفنی برقرار می کرد که ستارگان فوتبال ایران بودند. او از روی عمد نام آنها را بلند صدا می کرد که ما متوجه بشویم دارد پشت خط با چه کسی حرف می زند. من خیلی زود به همراه دوستم از آن خانه بیرون آمدیم و در همان 10 دقیقه دیدم که چه کسانی پا به این خانه می گذارند. متاسفانه فوتبال ما اسیر دست این دلالان است.»

* حکم جلب یکی از دلالان صادر شد

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات از صادر شدن حکم جلب یکی از واسطه ها در فوتبال خبر داد.

حمید روزبهانی که هفته قبل عادل فردوسی پور چهره او را شطرنجی کرد و از او به عنوان یکی از دلالان فوتبال نام برد در برنامه نود از خودش دفاع کرد و گفت: «من 20 سال است که در فوتبال هستم و اتهاماتی را که هفته گذشته به من زده شد را قبول نمی کنم.»

هفته پیش فردوسی پور با یکی از بازیکنانی که اسیر دلال و دلالی در فوتبال شده بود حرف زد که این بازیکن ادعا کرد حمید روزبهانی آنها را به تپه های داودیه می برده و تمرینات را در کنار تاب و سرسره برگزار می کرده است. بر اساس ادعای این بازیکن او مبلغی را هم به فرد مذکور داده که حالا نه تنها به هیچ تیمی نرفته است، بلکه پولش هم از دست رفته است.

این اتفاق در حالی افتاد که حجت الاسلام علیپور دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات اعلام کرد که حکم جلب سیار روزبهانی صادر شده و هر کجا که او را ببینند دستگیرش می کنند.

* سرهنگ امیدی: برای مبارزه با فساد در فوتبال جدی هستیم / افرادی به زندان معرفی شدند

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی گفت: «برای مبارزه با فساد در فوتبال جدی هستیم.»

مهرداد امیدی در گفتگو با برنامه 90 درباره وضعیت مبارزه با دلالی در فوتبال اظهار داشت: «پس از برنامه چند ماه قبل نود که درباره دلالی برگزار شد دو شکایت داشتیم از دو استان .به هر حال وعده هایی داده شده بود و پول گرفته شده بود ولی به قول هایشان عمل نکرده اند. به همین دلیل افرادی هم به زندان معرفی شدند.»

وی ادامه داد: «ما از حوزه حرف باید خارج شویم. در واقع افرادی که می گویند و مدعی هستند که کلاهبراری شده باید شکایت کنند تا ما بتوانیم ارجاع قانونی انجام بدهیم. چون پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری وارد بحثی نمی شود تا شکایتی در میان نباشد و آن زمان می توانیم بحث ها را طور جدی پیگیر شویم.»

سرهنگ امیدی درباره موضوعات مطرح شده در برنامه 90 گفت: «از پرونده های اخیر چیزی ارجاع نشده است. اگر تخلفات باشد در فدراسیون هست ولی اگر جرم باشد به مراجع قضایی و بعد آگاهی ارجاع داده می شود. باید در همه حوزه ها اراده باشد. من این قول را می دهم که در حوزه خودمان جدی هستیم مشروط بر اینکه آقایان هم بیایند. در مجموع پیگیری ها و اتفاقاتی که در نود رخ داده مثبت بوده است.»

* هادی مهدوی کیا: در زمان من همه بازیکنان تیم دوپینگ می کردند

دوپینگ یکی دیگر از مشکلاتی است که گریبان فوتبال ایران را گرفته است.

هادی مهدوی کیا حرف های جالبی در مورد فوتبال زد و گفت: «زمانی که من فوتبال بازی می کردم به چشم خودم می دیدم که همه بازیکنان دوپینگ می کردند. آنها داروها را از یک نفر خاص می گرفتند و توسط دکتر تیم دوپینگ می کردند. آنها نیم ساعت زودتر به حمام رختکن می رفتند و دوپینگ می کردند.»

مهدوی کیا این را گفت و ادامه داد: «من خیلی آنها را نصیحت می کردم. دلم برای آنها می سوخت. خیلی از آنها مجرد بودند و به فکر زندگی آینده خود نبودند. فقط برای اینکه چند دقیقه خوب بازی کنند دوپینگ می کردند. اما پس از بازی حالشان بد می شد و در سرویس های بهداشتی می افتادند روی زمین. به آنها می گفتم چرا این کارها را می کنید که جواب من را این طور می دادند که اگر دوپینگ نکنیم تیم حریف دوپینگ می کند و نبرد ما با آنها نبرد نا برابر می شود.»

* چه کسانی ترمز عادل را می کشیدند؟ / فردوسی پور: کاش دوستان بگذارند شفاف حرف بزنیم!

فردوسی پور نتوانست تمام سوالاتش را از علیپور به طور شفاف بپرسد. او با نگاه به پشت صحنه دو بار خواست تا اجازه شفاف سازی به او داده شود.

وی با اشاره به برنامه هفته گدشنه نود گفت که دلیل استقبال از این برنامه شفاف صحبت کردن بود و خواست اجازه این روند را به او بدهند.

حسین آقا زمانی مدیر گروه ورزش شبکه سوم از افرادی است که در برخی برنامه های جنجالی 90 در پشت صحنه حضور فعالی داشت. یکی از این برنامه ها، زمانی بود که علی دایی سرمربی تیم ملی بود و با فردوسی پور جدال لفظی شدید داشت.

وقتی حجت الاسلام علیپور از فردوسی پور زمان خواست تا بتواند همه حرف هایش در مورد دلالی را بیان کند او خطاب به علیپور گفت: «وقت که زیاد نداریم، اما اینجا کسانی هستند که شما را دوست دارند. شما اینجا خیلی طرفدار دارید و شاید بتوانیم چند دقیقه ای زمان بگیریم.»

این اتفاق در حالی افتاد که او مدام به افرادی که در پشت صحنه نگاه می کرد و می گفت: «اگر وقت بدهند و اگر دوستان اجازه بدهند من سوالاتم را از شما شفاف سوالاتم را می پرسم.»

اتفاقی که علیرغم میل باطنی عادل هرگز نیفتاد و سوالات و جواب های نیمه تمام بسیاری باقی ماند که شاید دیگر فرصت پرسیدن آنها فراهم نشود.

* نظرسنجی

نظرسنجی برنامه نود به بهترین گل نیم فصل اختصاص داشت که در پایان گل حسین بادامکی به ملوان با 48 درصد به عنوان بهترین گل نیم‌فصل انتخاب شد پس از او گل جباری به شاهین بوشهر با 28 درصد در رده دوم قرار گرفت.