اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قصاص برای قاتل مستی که در مراسم عروسی مرد ۵۴ساله را کشت



قصاص برای قاتل مستی که در مراسم عروسی مرد ۵۴ساله را کشت

روزنامه جام جم : پسر جوانی که پس از صرف مشروبات الکلی در مراسم عروسی، مرد میانسالی را به قتل رسانده بود، صبح دیروز در دادگاه کیفری به دفاع از خود پرداخت.

محمود متهم است 21 تیر 89 در یک درگیری مرد 54 ساله‌ای به نام مصطفی را در ورامین با ضربه‌های چوب به قتل رسانده است. او پس از دستگیری به ارتکاب قتل اعتراف کرد و پرونده تا تکمیل تحقیقات برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. صبح دیروز جلسه دادگاه به ریاست قاضی عبداللهی برگزار شد که ابتدا نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی کرد. اولیای دم مقتول نیز خواستار قصاص محمود شدند.

در ادامه قاضی با تفهیم اتهام به پسر جوان، از او خواست به دفاع از خود بپردازد. محمود در تشریح ماجرا گفت: شب حادثه مراسم عروسی یکی از بستگانم بود. در حال شادی بودیم که پسرخاله‌ام با صورتی خونین به سمت من آمد. وقتی متوجه شدم پسر همسایه او را کتک زده است، به هواخواهی از او، سراغ ضارب رفته و با پدرش درگیر شدم. به علت مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشته و با چوب چند ضربه به مصطفی زدم که باعث مرگش شد.

قضات دادگاه پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل‌مدافعش ختم رسیدگی به پرونده را اعلام کرده و برای صدور حکم وارد شور شدند. براساس آخرین خبرها قضات دادگاه کیفری این متهم را به قصاص محکوم و حکم صادره به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد./جام جم


ویدیو مرتبط :
قاتل حضرت علی ( ع ) اجتهاد کرد و او را کشت !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا مرد قاتل، ابتدا زنش را کشت و ۱۰ روز بعد آن را از گورستان خارج و به خانه‌اش برد؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

چرا مرد قاتل، ابتدا زنش را کشت و ۱۰ روز بعد آن را از گورستان خارج و به خانه‌اش برد؟

مردی که در پی اختلاف با همسرش، او را کشته بود، هنگام خاکسپاری جسدش در گورستان، از سوی پلیس عجبشیر دستگیر شد.

چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 عجبشیر در استان آذربایجان شرقی تماس گرفت و گفت، به دنبال اعلام یکی از همسایه‌ها مبنی بر فوت همسرش، با حضور در خانه او و دیدن جسد متوجه شدم چند روز از مرگ همسرش می‌گذرد. گمان می‌کنم زن همسایه به قتل رسیده است. به این ترتیب، ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام و در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند مرد همسایه برای دفن جسد همسرش، همراه خانواده و اقوام به گورستان روستا رفته‌اند.

ماموران با گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای عجبشیر، با هماهنگی قضایی به گورستان اعزام و مانع دفن جسد شدند. در پی این ماجرا، جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. شوهر وی و اعضای خانواده‌اش نیز برای تحقیقات به مرکز پلیس انتقال یافتند.

داماد، تنها مظنون پرونده بود

در تحقیق از خانواده زن جوان، معلوم شد، آنها از طریق داماد خانواده متوجه مرگ دخترشان شده‌اند. آنها قبل از خاکسپاری نیز از داماد خانواده خواسته بودند اجازه دهد برای آخرین بار چهره فرزندشان را ببینند که او مانع این کار شده و با تهدید از آنها خواسته بود سریع‌تر مقدمات خاکسپاری همسرش را فراهم کنند. با اطلاعات به دست آمده، داماد خانواده به‌عنوان متهم به قتل بازداشت شد و برای تحقیق در اختیار کارآگاهان جنایی آگاهی عجبشیر قرار گرفت. متهم در بازجویی مقدماتی، کشتن همسرش را انکار و ادعا کرد با او اختلاف نداشته است. در این مرحله ماموران در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند آنها بار‌ها صدای مشاجره زن و شوهر را شنیده و شاهد کتک خوردن زن از شوهرش بوده‌اند. در ادامه بازجویی، متهم به قتل همسرش اعتراف کرد.

اعتراف به قتل همسر

متهم با اشاره به نحوه جنایت گفت: من و همسرم مدتی پس از ازدواج اختلاف پیدا کردیم. دعوا و اختلافمان ادامه داشت تا این که با بالا گرفتن درگیری، همسرم را خفه کرده و جسدش را نیمه شب در گورستان روستا دفن کردم. 10 روز پس از وقوع حادثه متوجه شدم همسایه‌ها به غیبت طولانی همسرم شک کرده‌اند و ممکن است به خانه‌مان بیایند. بنابراین 2 روز پیش دوباره نیمه شب به گورستان رفتم و جسد را از قبر بیرون آورده و با فرغون به خانه بردم. روز بعد با دادو فریاد ادعا کردم همسرم سکته کرده و مرده است./جام جم آنلاین