اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قرمه سبزی و مشاور رئیس جمهور


مشاور عالی رئیس‌جمهور گفته است اگر مذاکره نکرده بودیم همین نان و قند و روغن و... را هم نداشتیم!

گفت و شنود امروز روزنامه کیهان: گفت: مشاور عالی رئیس‌جمهور گفته است اگر مذاکره نکرده بودیم همین نان و قند و روغن و... را هم نداشتیم!

گفتم: وقتی خود آقای رئیس‌جمهور می‌گوید آب خوردن مردم هم به مذاکره ربط دارد از مشاور ایشان چه انتظاری هست؟!

گفت: این آقای مشاور یک عمر مسئولیت صنعت کشور و امور نفتی را برعهده داشت چرا توضیح نمی‌دهد که نتیجه کارش چه بوده است!

گفتم: اتفاقا توضیح داده و گفته بود طی این همه سال که در مسئولیت بوده به این نتیجه رسیده است که تنها تخصص دوستان ایشان در تهیه آبگوشت بُزباش و قرمه‌سبزی است! و البته خود او فقط در خوردن این دو محصول تخصص دارد!

گفت: تخصص دیگر ایشان و برخی دیگر از دولتمردان هم این است که همه ناکارآمدی‌ها و بی‌عرضگی‌های خود را به دولت قبلی نسبت می‌دهند.

گفتم: یارو خودش را تیرانداز ماهر جا زده بود و به عنوان مربی در یک باشگاه استخدام شده بود. در میدان تیر، به یکی از تیراندازان که تیرش فقط یک سانتیمتر با هدف فاصله داشت اعتراض کرد و تفنگ را از دست او گرفت و گفت حالا نگاه کن! ولی تیرش نه فقط به سیبل نخورد بلکه بیرون از میدان تیر به عابری خورد و چشم او را کور کرد اما یارو بدون آن که به روی خودش بیاورد به طرف گفت؛ می‌خواستم بهت بگم که مبادا اینطوری تیراندازی کنی!


ویدیو مرتبط :
قرمه سبزی مجلسی | با این معجون میتونی یه قرمه سبزی محشر درست کنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سبزی فروشی که رئیس جمهور را ساقط کرد



 

سبزی فروشی که رئیس جمهور را ساقط کرد

 

رسانه های جهان عرب امروز تصویری از "محمد بوعزیزی" جوان تونسی سبزی فروش که پس از خودسوزی قیام مردم علیه رئیس جمهور این کشور را کلید زد منتشر کرده اند. به گزارش خبرگزاری مهر، این بار در تیتر خبر واژه سبزی فروش است که داخل گیومه رفته و رئیس جمهور تونس را به چالش کشیده است. این تصویر همان جوان فقیر و تحصیل کرده تونسی است که ۳۰ روز پیش در اعتراض به مصادره چرخ دستی اش که با آن سبزی می فروخت، اقدام به خودسوزی کرد.

وی که تحصیلات خود را تا درجه فوق لیسانس ادامه داده بود پس از مصادره ابزار کارش به دادگاه شکایت برد و در نهایت پس از اینکه شکایتش به جایی نرسید دراعتراض به فقر وبیکاری اقدام به خودسوزی علنی دربرابر ساختمان استانداری پایتخت تونس کرد.

اقدامی که درنهایت با قیام مردم تونس به برکناری رئیس جمهور تونس منجر شد که می خواست به صورت مادام العمر بر این کشور حکومت کند..../خبرگزارى مهر