اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قرض 110 میلیونی به خواستگار قلابی دردسر ساز شد



رئیس پلیس فتا استان كرمان گفت: فردی كه با جلب اعتماد و قول ازدواج به خانمی 110 میلیون ریال پول از وی به صورت قرض گرفته و گوشی همراه خود را خاموش كرده بود، دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "كامبیز اسماعیلی " گفت : درپی مراجعه فردی به "پلیس فتا" مبنی بر كلاهبرداری یك خواستگار قلابی در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت .

سرهنگ اسماعیلی افزود:خانمی با ورود با به یك سایت همسریابی با آقایی آشنا شده و به این امید تشكیل زندگی در آینده از طریق واتس آپ به طور مداوم با وی در ارتباط بوده است.

وی تصریح کرد : درادامه رسیدگی به این پرونده مشخص شد كه متهم با جلب اعتماد و قول ازدواج به شاكی 110 میلیون ریال پول از وی به صورت قرض گرفته و گوشی موبایل خود را خاموش كرده است .

به گفته رئیس پلیس فتا كرمان ، متهم پس از شناسایی طی احضاریه ای به پلیس فتا احضار شد و پس از تكمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان اظهار داشت :سایت های همسریابی از نظر قانونی فاقد صلاحیت هستند و اعتماد به افراد در این سایت ها می تواند برای كاربران از لحاظ مالی و حتی عاطفی ضررهایی به دنبال داشته باشد.


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
عرضه وام 25 میلیونی فقط برای 110 هزار خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معالجات دندانپزشک قلابی دردسر ساز شد



مردی که در پوشش ارائه خدمات دندانپزشکی با قیمت پایین،‌ اقدام به کلاهبرداری می‌کرد،‌ توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر دستگیری دندانپزشک قلابی گفت: فردی با مراجعه به منازل مدعی می‌شد که می تواند با قیمت‌های بسیار پایین، اعضای خانواده‌ها تحت خدمات دندانپزشکی قرار دهد.

وی افزود: این مرد شیاد توانست با این شگرد ده‌ خانواده را فریب دهد و مبالغی به جیب بزند.

این مقام مسئول انتظامی افزود: پلیس زمانی متوجه دندانپزشک قلابی شد که یکی از خانواده‌ها با حضور در پایگاه پلیس در غرب استان تهران اعلام کردند که مردی با دریافت مبالغ بسیار کم قرار بود خدمات دندانپزشکی به ما ارائه کند ولی اقدامی صورت نگرفت.

سردار اصلانی اذعان داشت:  پس از شکایت این خانواده پرونده مورد بررسی قرار گرفت و متهم در شهریار شناسایی و در یک اقدام پلیسی دستگیر و روانه پایگاه انتظامی گردید.

وی گفت: این مرد شیاد که هیچگونه مدرک تحصیلی نداشت با مواجه با قربانیان خود لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری از مردم در قالب ارائه خدمات دندانپزشکی اعتراف کرد.

بر اساس گزارش خبرنگار ما،‌ این مرد متهم دارای چندین مطب در سطح شهرستان بوده است و تعدادی از بیمارانی که به این فرد مراجعه کرده‌اند به دلیل معالجات اشتباه دچار عفونت دهان و دندان شده‌اند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران