اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قرار بود 5 ترور دیگر هم انجام دهم


عامل ترور شهید علی‌محمدی در جلسه دادگاه گفت: بعد از این ترور قرار بود 5 ترور دیگر هم انجام دهم.

جلسه محاكمه مجید جمالی‌فش، عامل ترور شهید علی‌محمدی كه از صبح امروز آغاز شده بود دقایقی قبل با اعلام ختم رسیدگی از سوی قاضی صلواتی به پایان رسید.

متهم در پایان جلسه و در بیان آخرین دفاعیات خود گفت: قبول دارم كار اشتباهی كردم. از دادگاه می‌خواهم به این نكته توجه داشته باشد كه من در ذاتم فرد جنایتكاری نبودم چراكه اگر اینگونه بود 5 تروری كه قرار بود بعد از این ترور انجام دهم، عملی می‌كردم.

وی ادامه داد: می‌دانم كه این حرف دلیلی بر بی‌گناهی من نیست و می‌دانم كه كار اشتباهی انجام داده‌ام؛ در حال حاضر هم با اینكه می‌دانم دیر شده است اما پشیمان هستم.

قاضی صلواتی ختم جلسه را اعلام كرد و گفت: در مهلت قانونی حكم را صادر و نتیجه را به طرفین پرونده به ابلاغ خواهد كرد.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
کدام فیلم را در آپارات قرار دهم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلعتبری: امیدوارم ماراردونا را تحت تاثیر قرار دهم!



 

 

محمدرضا خلعتبری

 

هافبک جدید تیم الوصل امارات گفت: «شماری از بازیکنان ایرانی در این تیم بازی کرده‌اند و من امیدوارم همان راهی را بروم که آنها رفته‌اند و بتوانم هواداران و مربی را تحت تاثیر عملکرد خود قرار دهم.»

به گزارش جام نیوز، محمدرضا خلعتبری پس از پیوستن به تیم فوتبال الوصل بازی کردن زیر نظر دیه‌گو مارادونا را افتخار بزرگی برشمرد.

خلعتبری امروز با انعقاد قراردادی 6 ماهه از تیم فوتبال الغرافه به الوصل امارات پیوست و این در حالی است که تیم اماراتی پیش‌تر از تمایل سرمربی این تیم برای جذب فریدون زندی در فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر داده بود.

خلعتبری پس از پیوستن به الوصل در این خصوص اظهار داشت: «الوصل تیم بزرگی است و من درباره این تیم اطلاعات بسیاری دارم. شماری از بازیکنان ایرانی در این تیم بازی کرده‌اند و من امیدوارم همان راهی را بروم که آنها رفته‌اند و بتوانم هواداران و مربی را تحت تاثیر عملکرد خود قرار دهم.»

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران افزود: «بازی کردن زیر نظر مارادونا یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود، چراکه احساس می‌کنم یک اتفاق رویایی است و سخت تلاش می‌کنم تا یک جای ثابت در تیم این مربی پیدا کنم و نیز اعتماد هواداران، مربی و مدیریت را به دست آورم.»

در عین حال مروان بن بیات از بازیکن ایرانی تیم الوصل به عنوان استعدادی استثنایی یاد کرد. مدیر باشگاه الوصل پس از انعقاد قرارداد با این ملی پوش ایرانی اظهار داشت: «ما بازیکنان خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی را با نظر دیه گو مارادونا (سرمربی تیم) جذب می‌کنیم. محمدرضا یک بازیکن فوق العاده است و تجربه و مهارت بازی او به ما در ادامه رقابت‌های فصل کمک خواهد کرد. از اینکه این بازیکن را به خدمت گرفته‌ایم خوشحالیم و امیدواریم که او هرچه سریع‌تر با وضعیت تیم منطبق شود.»