اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قرارداد 25 میلیونی یک فالگیر در لیگ یک!


شنیده شد که اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال ایران زیاد رخ می‌دهد. نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ یک هم از این دست اتفاقات فراوان دیده می‌شود.

قدس آنلاین: شنیده شد که اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال ایران زیاد رخ می‌دهد. نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ یک هم از این دست اتفاقات فراوان دیده می‌شود.

یکی از مربیان جوان و البته با رزومه که امسال را در لیگ یک سپری می‌کند با یک فالگیر به نام ا. ن قرارداد بسته است. البته قرارداد به عنوان آنالیزور بسته شده اما شغل اصلی این فرد فالگیری است.

به طوری که در این تیم نقش یک جادوگر را بازی می‌کند و نقش بسیار زیادی در موفقیت هفته‌های اخیراین تیم ایفا کرده. نکته جالب اینکه این مربی جوان در تیمی لیگ برتری و پرطرفدار هم قصد داشت این فالگیر را استخدام کند که با مخالفت مدیران این تیم روبه‌رو شد. باید منتظر ماند و دید آیا این مربی جوان می‌تواند با اتکا به آنالیزورهای این فالگیر به لیگ برتر صعود کند یا نه؟


ویدیو مرتبط :
قرارداد میلیونی نوازندگان راک با شرکت سونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرارداد 70 میلیونی برای مربی 72 ساله



 

قرارداد 70 میلیونی برای مربی 72 ساله

مبلغ قرارداد محمود یاوری که جایگزین اصغر کلانتری در تیم فجرسپاسی شده است، 70 میلیون تومان عنوان شده است.

به نقل از سایت گل، مسئولان باشگاه فجرسپاسی که محمود یاوری را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردند برای جذب او چندان دچار مشکل مالی نشدند. گفته می شود یاوری برای 20 هفته مبلغی 70 میلیونی از مسئولان فجر می گیرد تا این تیم را از رده هفدهم جدول نجات دهد.

یاوری مدت ها بود برای بازگشت به لیگ برتر بخت خود را در تیم های اصفهانی آزمایش می کرد و علاقه بسیاری به حضور در سطح اول فوتبال ایران داشت. به همین دلیل با رقمی70 میلیونی و پایین تر از سایر مربیان، پیرمرد 72 ساله سرمربی فجر سپاسی شد.

به نظر می رسد علاقه یاوری به مربیگری در لیگ برتر باعث شده این مربی که کارنامه مناسبی هم ندارد با 70 میلیون سرمربی فجرسپاسی شود. گفتنی است اصغر کلانتری برای یک فصل قراردادی 110 میلیونی با فجر امضا کرده بود