اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قرارداد مجیدی با استقلال ثبت شد


مدیرعامل باشگاه استقلال از ثبت قرارداد فرهاد مجیدی در فدراسیون فوتبال خبر داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال از ثبت قرارداد فرهاد مجیدی در فدراسیون فوتبال خبر داد.

علی فتح‌الله‌زاده چند روز پیش اعلام کرد فرهاد مجیدی قرارداد یک ساله‌ای با استقلال منعقد کرده و پس از بازگشت از الغرافه بار دیگر پیراهن آبی را بر تن خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در همین خصوص گفت: با توجه به اینکه فرهاد مجیدی در ایران حضور ندارد و کارت بازی او باید برای الغرافه صادر می‌شد، صبح امروز با حضور در فدراسیون فوتبال و هماهنگی با مهدی محمد نبی قرارداد یک ساله این بازیکن امضا و در فدراسیون فوتبال ثبت شد.

منبع: ورزش سه


ویدیو مرتبط :
امضای قرارداد فرهاد مجیدی با اسپانیول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست استقلال پر است/ابهام در ثبت قرارداد مجیدی با آبی‌پوشان!



اخبار,اخبار 

جدید,اخبار جالب

 

امضای قرارداد شماره ۷ در گرو برگه فسخ قرارداد توزی

لیست استقلال پر است/ابهام در ثبت قرارداد مجیدی با آبی‌پوشان

اخبار ورزشی - در صورتی که باشگاه استقلال برگه فسخ قرارداد توزی را به هیئت فوتبال ندهد فرهاد مجیدی نمی‌تواند قرارداد خود را با این تیم ثبت کند.

ابوالحسن شیرازی در گفت و گو با  فارس در مورد اینکه چرا قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال ثبت نمی شود، اظهار داشت: لیست استقلال پر است اما این باشگاه هفته گذشته لیست بازیکنان فسخ شده خود را در اختیار هیئت فوتبال تهران قرار دادند.

وی افزود: در بین این لیست، فسخ قرارداد این بازیکنان ارسال شده به غیر از برگه فسخ قرارداد توزی. اگر باشگاه استقلال این برگه را در اختیار هیئت فوتبال تهران قرار دهد مجیدی می تواند با این تیم قرارداد خود را ثبت کند در غیر این صورت استقلال جایی برای مجیدی ندارد.

رئیس هیئت فوتبال تهران ادامه داد: با توجه به اینکه بازی استقلال و گهر به تعویق افتاد باید منتظر باشیم تا علی امیری معاون ورزشی این باشگاه به تهران بیاید و برگه فسخ قرارداد توزی را بیاورد. امروز تا ساعت 24 فرصت نقل و انتقالات هست./فارس