اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قرائتی: حرف‏‌ ناپسند را هم با هنرمندی بزنید


حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی با اشاره به هنر سخن گفتن نیز خاطرنشان کرد: باید در سخن به گونه‏‌ای سخن گفت که حتی حرف‏‌های ناپسند را هم با هنرمندی بیان کرد تا موجب کج ذهنی مخاطب نشود.

خبرگزاری ایسنا: یک مفسر قرآن، بر مقابله مبلغان با هجمه‌های ارتباطی و رسانه‌ای دشمن تأکید کرد و گفت: در دورانی که هجمه‌های ارتباطی دشمن در دنیا بسیار زیاد است، غفلت مبلغان و مشغول بودن مختص به درس جایز نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در پنجمین جلسه دوره آموزشی انتقال تجارب تبلیغی در سالن همایش مدرسه علمیه فیضیه، به تبیین هنر منبرداری در تبلیغ پرداخت و اظهار کرد: مبلغان برای تبلیغ بدون هیچ دعوتی تلاش کنند و کسی که در خانه نشسته و دعوتش می‏‌کنند تا بدون هیچ تلاشی و با راحتی کامل به تبلیغ برود شامل دعای خداوند نمی‏‌شود.

وی خاطرنشان کرد: غافل بودن مبلغان و مشغول بودن مختص به درس در این زمان که هجمه‏‌های ارتباطی در دنیا زیاد است جایز نیست، باید به امر تبلیغ اهتمام ورزید تا بتوان در مقابل هجمه‏‌های تبلیغات منفی مقابله کرد.

وی به بی‏‌استفاده ماندن برخی از دروس در حوزه اشاره کرد و گفت: در حوزه امروز درس‏‌هایی خوانده می‏‌شود که نه واجب است نه مستحب و نه مشکل فرد را حل می‏‌کند و نه مشکلی از جامعه و این علم بی‏‌فایده است. مبلغ باید در کلام خود مطابق با قرآن سخن بگوید و هر سخنی که گفته می‏‌شود به قرآن عرضه کند.

این استاد تفسیر با اشاره به اصول تبلیغ گفت: همان‌طور که فقه اصول دارد تبلیغ هم اصول دارد که باید اصول تبلیغ به درستی رعایت شود.

وی با اشاره به هنر سخن گفتن نیز خاطرنشان کرد: باید در سخن به گونه‏‌ای سخن گفت که حتی حرف‏‌های ناپسند را هم با هنرمندی بیان کرد تا موجب کج ذهنی مخاطب نشود.


ویدیو مرتبط :
حرف بزنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كیكه: من مسئولم، با من حرف بزنید



 

 

كیكه: من مسئولم، با من حرف بزنید

 

پس از شکست خانگی

كیكه: من مسئولم، با من حرف بزنید

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید مسئولیت شکست خانگی برابر بیلبائو را پذیرفت.

به نقل از رویترز، کیکه سانچس فلورس سرمربی اتلتیکومادرید پس از شکست 2 بر صفر برابر اتلتیک بیلبائو در ویسنته کالدرون گفت: اجازه نمی‌دهم بازیکنان تیم را مقصر بدانید و آنها را نیز به همین خاطر ممنوع المصاحبه کردم. من مسئول هستم و باید با من حرف بزنید.

وی افزود: بیلبائو با یک بازی تمام احساسی محاسبات منطقی مرا به هم ریخت و اعتراف می‌کنم که بازیکنانم به خاطر رعایت دستورات من از انجام بازی همیشگی خود بازماندند.

وی ادامه داد: این حق ما نبود که در خانه خود شکست بخوریم و این شکست را یک حادثه می‌دانم. در هر حال باید رو به جلو حرکت کرد و به هفته‌های آینده امیدوار بود.