اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قذافی و استفاده از ترفندهای بن لادن


یک روزنامه غربی از به کارگیری گسترده دیکتاتور لیبی از ترفندهای سرکرده سابق القاعده در جنگ علیه کشورهای غربی خبر داده است. یک روزنامه غربی از به کارگیری گسترده دیکتاتور لیبی از ترفندهای سرکرده سابق القاعده در جنگ علیه کشورهای غربی خبر داده است.
روزنامه دیلی میرر ساندی در مطلبی با عنوان قذافی از "ترفندهای اسامه بن لادن استفاده می کند" آورده است : سرهنگ "معمر قذافی" در برابر حملات ناتو از تاکتیکهای رهبر سابق القاعده بهره می گیرد.

این روزنامه نوشت : قذافی درسهای زیادی از بن لادن آموخته است که از جمله آنها می توان به پنهان شدن برای مدت طولانی و ارسال دستورات به طرفدارانش از طریق افراد معتمد اشاره کرد.

روزنامه فوق می افزاید : قذافی همانند بن لادن از معاونانش به عنوان سپر انسانی استفاده می کند و فقط به عده ای معدودی از آنها اعتماد دارد.

این روزنامه نوشت : قذافی به شدت درباره استفاده از تلفنهای همراه، رایانه و نامه های الکترونیکی محتاط و بیمناک است و ترجیح می دهد که مانند بن لادن  پناهگاه ویژه ای داشته باشد.

خاطر نشان می شود بر اساس گزارش رسانه های غربی، اسامه بن لادن چندی پیش در حمله کماندوهای آمریکا به منطقه ای در حومه اسلام آباد کشته شد.

منبع: خبرگزاری مهر


ویدیو مرتبط :
اثبات یکی بودن اوباما و بن لادن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جسد قذافی به سرنوشت جسد بن لادن دچار می شود؟



 

 

 

یک از اعضای شورای محلی شهر مصراته که هم اکنون جسد قذافی و فرزندش معصم در آنجا نگهداری می شود روز دوشنبه از احتمال دفن معمر قذافی در دریا سخن گفت.

به نقل از العربیه، این مسئول محلی اعلام کرد از جمله سه پیشنهاد درباره جسد قذافی انداختن آن در دریا است وی همچنین یکی از این پیشنهادها را دفن وی در مقبره " مهاجمان" است.

این درحالی است که احمد جبریل سخنگوی شورای ملی انتقالی لیبی روز یکشنبه پس از مشاهده جسد رهبر سابق لیبی در شهر مصراته اعلام کرد جسد معمر قذافی با رعایت موازین اسلامی دفن خواهد شد.

وی پیش از این در گفتگویی اعلام کرده بود که جسد معمر قذافی به قبیله وی تحویل داده خواهد شد.

با این حال هنوز در مورد وضعیت این جسد تصمیم نهایی گرفته نشده است به ویژه اینکه ولید زقل یکی از مسئولان محلی شهر مصراته در گفتگو با روزنامه "الشرق الوسط" اعلام کرد که مجلس محلی مصراته در این خصوص هنوز درخواستی از خانواده قذافی دریافت نکرده است."

همسر قذافی و قبیله وی دو روز پیش در دو درخواست جداگانه از شورای انتقالی لیبی خواسته بودند که جسد معمر قذافی و فرزند وی را تحویل آنها دهد.../تحلیل:انتخاب