اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قدم زنی اون و همسـرش در راهروهای آرامگاه پـدرش!+تصویر



رسانه دولتی کره شمالی با انتشار گزارشی تصاویری از دیدار "کیم جونگ اون" و همسرش از آرامگاه پدرش اشاره کرده است. خبرگزاری دولتی کره شمالی با انتشار این عکس ها نشان داده که کیم در حال قدم زدن در راهروهای آرامگاه پدرش است. رسانه های غربی گزارش داده اند که صحت و سقم این تصاویر و زمان آن ها مشخص نیست. در این دیدار ده ها تن از نظامیان کره ای کیم را در یونیفورم نظامی همراه کرده بودند.

خبرگزاری دولتی پیونگ یانگ با انتشار گزارشی تصویری به دیدار "کیم" رهبر کره شمالی از آرامگاه پدرش اشاره کرده است. 

به گزارش خرداد، رسانه دولتی کره شمالی با انتشار گزارشی تصاویری از دیدار "کیم" و همسرش از آرامگاه پدرش اشاره کرده است. خبرگزاری دولتی کره شمالی با انتشار این عکس ها نشان داده که کیم در حال قدم زدن در راهروهای آرامگاه پدرش است. 

رسانه های غربی گزارش داده اند که صحت و سقم این تصاویر و زمان آن ها مشخص نیست. در این دیدار ده ها تن از نظامیان کره ای کیم را در یونیفورم نظامی همراه کرده بودند.

 

 اخباربین الملل   ,خبرهای   بین الملل,کیم جونگ اون  و همسرش

 اخباربین الملل   ,خبرهای   بین الملل,کیم جونگ اون  و همسرش

 اخباربین الملل   ,خبرهای   بین الملل,کیم جونگ اون  و همسرش

 

اخبار  بین الملل  -  خرداد 


ویدیو مرتبط :
پشـت صحنـه ی سـریال AFK | امیـر و پـدرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنی که از سوی دو پلیس مورد تجاوز قرار گرفت، به بی عفتی متهم شد! / تصویر



زنی که از سوی دو پلیس مورد تجاوز قرار گرفت، به بی عفتی متهم شد! / تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :   دو مامور پلیس تونسی پس از کتک زدن نامزد یک زن 27 ساله،او را به درون خودروی خود کشانده و دریک منطقه خارج از شهر مورد تجاوز قرار دادند.

نکته جالب اینجاست که زن تونسی که علیه خشونت جنسی پلیس اقدام قانونی کرده اکنون متهم به بی عفتی در ملا عام شده است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پرونده تجاوز به این زن جوان که چهار هفته پیش از دو مامور پلیس شکایت کرد،باعث بحث و واکنش در این کشور شده است، چرا که این دو مامور پلیس اکنون به جرم "بی عفتی" علیه او شکایت کرده اند.

وکیل این زن می گوید:پس از اینکه تحقیقات در پرونده تجاوز انجام شد، با کمال تعجب شنیدیم که هفته پیش دادستان این زن و نامزدش را به بی عفتی درملا عام متهم کرده و خواستار 6 ماه زندان و 100 دینار جریمه شده است.

سخنگوی وزارت دادگستری تونس درباره اتهام این زن می گوید:این زن با وجود اینکه قربانی جرم است و پرونده اش نشان می دهد توسط پلیس مورد تجاوز قرار گرفته اما این امر او را از اتهام بی عفتی در منظر عموم تبرئه نمی کند.

خود این زن میگوید: نیمه شب بهمراه نامزدم در پارکهای منطقه قرطاج بودیم که یک اتومبیل به ما نزدیک شد و به ما گفتند پلیس این منطقه هستند،یکی از آنها نامزدم را با اتومبیل از منطقه دور کرد و دو پلیس دیگر مرا به اتومبیل بردند و گفتند که در مقابل آزادی چه چیزی به آنها ارایه میکنم؟

من گفتم که 40 دینار پول بهمراه دارم اما او خندید و گفت چیز دیگری میخواهد،سپس یکی از آنها به صندلی عقب آمد و به من تجاوز کرد و سپس دوست او نیز به من تجاوز کرد.

نفر سوم که بهمراه نامزدم رفته بود از او 300 دینار خواسته بود و هنگامی که دستگاه خود پرداز پول لازم را نداد او مدارک شناسایی او را گرفت و گفت که فردا پول را بیاورد و مدارک را ببرد.

گروههای حقوق و بشری و فعالان حقوق زنان ضمن اعلام حمایت از این زن، چنین اتهامی را محکوم کرده اند./انتخاب