اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قدردانی عراقچی از بیانات رهبر انقلاب + عکس



عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای در صفحه اینستاگرام خود ضمن قدردانی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تیم مذاکره کننده و راهنمایی‌های ایشان نوشت: زبان از بیان تشکر قاصر است.

به گزارش فارس، سید عباس عراقچی عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای در صفحه اینستاگرام خود ضمن قدردانی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تیم مذاکره کننده و راهنمایی‌های ایشان نوشت: زبان از بیان تشکر قاصر است.

مقام معظم رهبری روز سه شنبه در دیدار با مقامات و کارگزاران نظام در خصوص تیم مذاکره کننده هسته‌ای مذاکره کنندگان را امین و غیور و شجاع و متدین دانستند و افزودند: این تیم، با غیرت ملی و دقت کامل و با قصد باز کردن گره و پیش بردن کار کشور، در مقابل تعداد کثیر مذاکره کنندگان طرف‌های مقابل، مشغول تلاش است و انصافاً با شجاعت، مواضع را بیان و دنبال می‌کند.

 

اخبار,اخبار سیاسی , مذاکرات ایران و 5+1


اخبار سیاسی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
قدردانی و تمجید رهبر انقلاب از عزاداری های مردم یزد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قدردانی ویژه عراقچی از تحسین رهبر انقلاب


معاون وزیر خارجه ایران از بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در تحسین تیم مذاکره کننده هسته‌ای قدردانی کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر خارجه ایران از بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در تحسین تیم مذاکره کننده هسته‌ای قدردانی کرد.

سید عباس عراقچی، عضو ارشد تیم مذاکره کننده‌ی هسته‌ای کشور در صفحه اینستاگرام خود در ذیل عکسی مربوط به مذاکرات هسته‌ای و جمله‌ای از بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در همایش سفیران و رییسان دفاتر و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، نوشت: سر ارادتِ ما و آستان حضرتِ دوست / که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست.

قدردانی عراقچی از تحسین رهبر معظم انقلاب

در تصویر منتشرشده در صفحه‌ی اینستاگرام این دیپلمات عالی رتبه‌ی کشورمان، این جمله رهبر معظم انقلاب نقش بسته است که "وزارت خارجه با توجه به اهداف و وظایف خود به خوبی فعال است و به خصوص در تجربه اخیر مذاکرات هسته‌ای آقای دکتر ظریف و همکاران‌شان آزمون خوبی از سر گذراندند."

حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح یک‌شنبه در دیدار وزیر امور خارجه و سفیران و کارداران جمهوری اسلامی سیاست خارجی کشور با تحسین تلاش و جدیت تیم مذاکره کننده گفتند: احساس قدرت و نشستن در مقابل 6 قدرت جهانی، دفاع از اهداف و تثبیت حضور و وجود خود به طرف‌های مقابل، از جمله نقاط قوت مذاکره کنندگان کشورمان در مذاکرات هسته‌ای بود.

ایشان، تدین را مهم‌ترین نقطه قوت آقای ظریف خواندند و افزودند: بنده مکرر برای شما عزیزان دعا می‌کنم.