اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قدردانی امام جمعه مشهد از حسن روحانی


آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در دیدار معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: آقای روحانی کمتر وعده می دهد و اولویت را تکمیل پروژه های نیمه تمام اعلام کرده است که جا دارد از وی تشکر کنم.

خبرگزاری ایرنا: آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در دیدار معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: آقای روحانی کمتر وعده می دهد و اولویت را تکمیل پروژه های نیمه تمام اعلام کرده است که جا دارد از وی تشکر کنم.

امام جمعه مشهد در دیدار با محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری که در آستانه هشتمین سفر استانی رییس جمهوری به استان خراسان رضوی انجام شد، با یادآوری وضعیت استثنایی شهر مشهد که سالانه پذیرای 25 میلیون زائر ایرانی و بیش از 2 میلیون زائر خارجی است، بر اختصاص بودجه خاص ردیف زیارت تاکید و خواستار توجه ویژه به مشکلات کلانشهر مشهد و بخصوص وضعیت حاشیه نشینی در مشهد شد.

امام جمعه مشهد تاکید کرد که باید مشکلات این شهر در هیات دولت مطرح و برای حل آن چاره اندیشی شود.

«محمد شریعتمداری» معاون اجرایی رییس جمهوری نیز در با آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر مشهد به مشکلات ناشی از عدم اجرای وعده های دولت نهم و دهم در سفر های استانی از جمله وعده حل مشکل بافت فرسوده و خرابی های اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات در نخستین جلسه هیات دولت نهم مطرح و وعده حل آنها در طول دوسال داده شد که هنوز لاینحل باقی مانده است.

معاون اجرایی رییس جمهوری در آستانه سفر حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری به خراسان رضوی، با آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد و آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی بطور جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.

واعظ طبسی: صحن جامع رضوی بهترین مکان برای دیدار مردم با رییس جمهوری

آیت الله عباس واعظ طبسی در دیدار معاون اول رییس جمهوری با اشاره به مشکلات و مسایل استان خراسان رضوی، توجه به زیرساخت ها بویژه در حوزه حمل و نقل و آب شرب مشهد، اشتغال و موضوعات فرهنگی را از جمله اولویت ها برشمرد و خواستار توجه دولت به این موضوعات شد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به شرایط متفاوت استان خراسان رضوی بویژه در ایام سفر رییس جمهوری که همزمان با ولادت حضرت ثامن الائمه و ایام پایانی تعطیلات تابستانی است، از آمادگی آستان قدس جهت هر گونه همکاری در جریان سفر رییس جمهوری با دولت خبر داد و گفت: بهترین مکان برای دیدار رییس جمهوری با مردم مشهد، صحن جامع رضوی است.


ویدیو مرتبط :
انتقاد صریح امام جمعه تهران به سخنان آقای حسن روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعجب امام جمعه اهواز از حرف حسن روحانی


امام جمعه موقت اهواز اظهارات رئیس جمهور در مورد ممیزی کتاب را تعجب برانگیز داست.

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز اظهارات رئیس جمهور در مورد ممیزی کتاب را تعجب برانگیز داست.

 آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه اهواز که در مصلای مهدیه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: اظهارات رئیس جمهور در مورد برداشتن ممیزی کتاب تعجب برانگیز است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: اگر رئیس جمهور در مورد نظارت بر چاپ و انتشار کتاب معترض هستند روش آن را تغییر دهند نه اینکه تاکید کند که ممیزی کاملا برداشته شود.

وی سخنان رئیس جمهور در مورد ممیزی را درست ندانست و افزود: هر شهروندی که به مقدار کمی به آیات قرآن و روایات معصومان (ع) آشنایی داشته باشد نظارت در کار‌ها را می‌پذیرد.

این استاد حوزه علمیه اهواز برداشتن ممیزی را زمینه ساز ساخت و انتشار محصولات مسموم عنوان و خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد محصولات ناسالم وارد بازار شود زیرا همه مردم نمی‌توانند در این زمینه خوب را از بد تشخیص دهند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه در ادامه به برخی از مسائل حاشیه‌ای به وجود آمده در دولت یازدهم اشاره کرد و اظهار داشت: رئیس جمهور نباید کار‌هایش را با زیر سوال بردن دولت گذشته به پیش ببرد زیرا این اقدامات حاشیه‌ساز است.

حسن‌زاده همگان را در مورد اظهار نظر افراطی و تفریطی درباره توافق نامه هسته‌ای بر حذر داشت و گفت: ارائه این نظرات کار پسندیده‌ای نیست.

وی از دولت خواست تا در انتظار تحقق مواد توافق‌نامه هسته‌ای تا 6 ماه آینده نشیند و کارهای خود را بر اساس اقتصاد مقاومتی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است انجام دهد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه به ارائه گزارش 100 روزه رییس جمهور اشاره کرد و گفت: مردم خوزستان انتظار دارند که مسئولان استان نیز گزارشی از یکصد روز فعالیت دولت یازدهم ارائه دهند.

وی در ادامه به 16 آذر شهادت شهادت سردار سرلشکر سیدمحمد حسین علم‌الهدی و دیگر شهدای حماسه‌ساز عملیات نصر در هویزه و روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان نقشی اساسی در سرنوشت کشور دارند.