اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قدرت نمایی پسر شرور با یک تیغه چاقو



فرمانده انتظامی خرم‌آباد لرستان از دستگیری فرد شرور در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسین نجفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد اظهار داشت: یکی از شهروندان طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‎های پلیس 110 اعلام کرد که فردی به هویت نامعلوم در حالی که حالت عادی ندارد در حال تخریب اموال مردم است.
 
وی بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله واحد گشت فوریت‌های پلیس 110 و کلانتری 15 این شهرستان در محل حاضر و مشاهده شد که شخصی 38 ساله در حالی که یک تیغه چاقو در دست دارد در حال قدرت نمایی است و خساراتی نیز به اموال خصوصی مردم وارد کرده است.
 
این مقام انتظامی اظهار داشت: فرد شرور به محض مشاهده ماموران قصد درگیری به منظور فرار از چنگال عدالت را داشت که ماموران با محاصره محل در یک عملیات ضربتی و با اقتدار تمام فرد شرور را دستگیر کرده و به مقر انتظامی انتقال دادند که در بررسی سوابق نامبرده مشخص شد، از مجرمان تحت تعقیب دستگاه قضایی است.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: هرکس و به هر نحو بخواهد مخل نظم و امنیت عمومی مردم شود، پلیس با اقتدار تمام و در کمترین زمان ممکن وی را دستگیر کرده و برای اجرای عدالت در اختیار دستگاه قضایی قرار می‌دهد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
قدرت نمایی جی فلکس در مقابل چاقو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان قدرت نمایی دو شرور قمه به دست



اخبار حوادث - پایان قدرت نمایی دو شرور قمه به دست

فرمانده انتظامی استان چهار محال بختیاری گفت: دو شرور که با در دست داشتن قمه برای اهالی شهرستان فارسان موجبات رعب و وحشت را فراهم کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ یاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: دستگیری دو شرور سابقه دار که در شهرستان فارسان با ارتکاب اعمالی نظیر ایجاد مزاحمت، عربده کشی و قدرت نمایی با قمه موجبات ترس و وحشت شهروندان را فراهم کرده بودند، در اولویت کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان چهار محال بختیاری ادامه داد: پلیس پس از رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی توانست دو متهم را در مخفیگاهشان شناسایی و در یک درگیری کوتاه دستگیر  و به مقر فرماندهی انتقال دهد.

این مقام مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس با تقویت نیرو های خود و تعامل با دستگاه قضایی هرگونه حرکات افراد شرور، مجرمان سابقه دار و شناسنامه دار را زیر ذربین قرار داده و به آنها اجازه نخواهد داد تا استان را با اقدامات شرارت آمیز خود ناامن کنند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران