اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قدرت با چهره سیاستمدار چه می کند؟+عکس


12 سال پیش زمانی که "آنگلا مرکل" به عنوان رهبر جدید حزب دموکرات مسیحی آلمان انتخاب شد، کسی گمان نمی کرد حضور در عرصه قدرت چنین تاثیری بر چهره وی داشته باشد.

خبرگزاری مهر:  12 سال پیش زمانی که "آنگلا مرکل" به عنوان رهبر جدید حزب دموکرات مسیحی آلمان انتخاب شد، کسی گمان نمی کرد حضور در عرصه قدرت چنین تاثیری بر چهره وی داشته باشد.

 در سال 2001 زمانی که حزب اتحادیه دموکرات مسیحی آلمان (CDU) دچار بحران سیاسی شده بود انتخاب "آنگلا مرکل" سیاستمدار خوش نامی که سابقه فعالیت سیاسی در آلمان شرقی را داشت، اعضای این اتحادیه را برای بقا در عرصه سیاسی آلمان امیدوار کرد.


 مرکل در زمان انتخاب به ریاست CDU سال 2001

حضور مرکل در راس اتحادیه دموکرات مسیحی و جلب مجدد اعتماد رای دهندگان موجب شد این حزب به عنوان یک اپوزیسیون قدرتمند در دوران صدراعظمی "گرهارد شرودر" ظاهر شود. این سیاستمدار زن با چهره و ظاهر ساده ای که داشت رفته رفته محبوبیت بیشتری در بین آلمانی ها بدست آورد تا اینکه در انتخابات سال 2005 نامزد صدراعظمی شد.



انتخاب به عنوان نخستین صدراعظم زن تاریخ آلمان، سال 2005

به دست گرفتن سکان هدایت آلمان توسط یک زن در سال 2005 اتفاق مهمی در تاریخ این کشور به شمار می رود. مرکل از این تاریخ به بعد قدرتمندترین فرد آلمان لقب گرفت. وی با اجرای سیاستهای قاطعانه و نقش آفرینی در بحران های منطقه ای این قدرت را بیش از پیش به رخ رقبایش کشید.



مرکل 2012 همچنان امیدوار به ادامه صدراعظمی برای یک دوره دیگر

با گذشت 12 سال از رهبری حزب CDU، مرکل همچنان طرفداران زیادی در این حزب دارد، به طوری که پیش بینی می شود وی در انتخابات درون حزبی که امروز در هانوفر برگزار می شود برای یک دوره دیگر این سمت را به دست آورد. گمانه زنی ها همچنین حاکی است وی بار دیگر در انتخابات صدراعظمی که پاییز آینده برگزار خواهد شد، پیروز میدان می شود.



هفت سال از حضور مرکل در صدراعظمی آلمان می گذرد. در این مدت وی از سیاستمداری با چهره آرام به زنی قدرتمند در عرصه سیاست جهان تبدیل شده است. تغییری که در چهره مرکل طی این مدت ایجاد شده، به خوبی گویای این مسئله است.

  در عین حال نظرسنجی نشریاتی مانند فوربس تاکیدی مجدد بر این مدعا است. بر این اساس قویترین زن جهان در سال 2012 کسی جز "آنگلا مرکل" صدراعظم آلمان نیست.


ویدیو مرتبط :
عکس متحرک السا با قدرت آب !! ( شماره قبلی قدرت آتش)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نهایت قدرت گریم چهره را دیده اید؟+عکس



اخبارگوناگون - نهایت قدرت گریم چهره را دیده اید؟+عکس

"لوسیا پیتالیس" هنرمند نقاش و گریمور است که به عنوان یک استاد در این کار شناخته می شود. این خانم می تواند با استفاده از گریم صورت خود را کاملا به فردی دیگر تبدیل کند و در این کار توانایی بالایی دارد.

برای بازی در هر نقش یک بازیگر باید گریم شود تا به آنچه کارگردان می خواهد برسد. بسیاری از گریمورها می توانند انسان ها را به فردی دیگر تبدیل کنند اما نهایت کار یک گریمور روی صورت خودش چه می تواند باشد؟

"لوسیا پیتالیس" هنرمند نقاش و گریمور است که به عنوان یک استاد در این کار شناخته می شود. این خانم می تواند با استفاده از گریم صورت خود را کاملا به فردی دیگر تبدیل کند و در این کار توانایی بالایی دارد.

این خانم معمولا برای تغییر چهره شخصیت های فیلم یا خواننده های مشهور را انتخاب می کند تا قدرت خود را بیشتر نمایان کند. در برحی از تصاویر نمی توانید متوجه واقعی بودن این گریم شوید و شاید پیش خودتان فکر کنید این کار یک تقلب بی شرمانه است.

اخبار,اخبارگوناگون,قدرت گریم چهره

اخبار,اخبارگوناگون,قدرت گریم چهره

اخبار,اخبارگوناگون,قدرت گریم چهره

اخبار,اخبارگوناگون,قدرت گریم چهره

اخبار,اخبارگوناگون,قدرت گریم چهره

اخبارگوناگون - باشگاه خبرنگاران