اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قدرتمندترین بازیگر زن جهان در سال 2014


پایگاه رتبه سنجی فوربس در جدیدترین گزارش خود عنوان قدرتمندترین بازیگر زن جهان را به جنیفر لارنس داد.

سینما خبر: پایگاه رتبه سنجی فوربس در جدیدترین گزارش خود عنوان قدرتمندترین بازیگر زن جهان را به جنیفر لارنس داد.

او ممكن است امسال  هیچ جایزه اسكاری دریافت نكرده باشد ولی همچنان در راس قدرتمندترین بازیگران زن جهان قرار دارد.

بر اساس گزارش فوربس، گستردگی مالی و فروش چندصد میلیونی فیلمهای لارنس در سالهای 2013-2014، او را در جایگاه اول فهرست قدرتمندترین بازیگران زن جهان قرار داد.

فوربس در بخشی از گزارش خود درباره لارنس آورده:


" چه كسی می گوید زنان نمی توانند قهرمان اكشن باشند. فقط با 23 سال سن، جنیفر لارنس ثابت كردكه زنان هم به اندازه مردان می توانند توجه گیشه را به سوی خود جلب كرده و ستاره ای بزرگ در عرصه فیلمهای اكشن و غیره شوند.

 مجموعه فیلمهای بازیهای گرسنگی (The Hunger Game) موفق ترین فیلم لارنس بوده است كه شاید از فیلم گرگ و میش نیز در رتبه بالاتری قرار بگیرد. هنرنمایی لارنس تنها در این فیلم نبوده است بلكه میستیك آبی رنگ فیلم مردان ایكس نیز شور و هیجان را به این فیلم آورده است."

گذشته از فروش چشمگیر این فیلمها، بازی فوق العاده این بازیگر جوان در فیلمهای كتاب بارقه امید او را شایسته دریافت اسكار كرد. لارنس با دریافت دو جایزه اسكار ، یك نامزدی اسكار و درآمد سالانه 34 میلیون دلار در رتبه 12 فهرست فوربس سلبریتی 100 هم قرار دارد. او در سال 2010 برای بازی در فیلم استخوان زمستان و در سال 2012 برای بازی در فیلم كتاب بارقه امید جایزه اسكار دریافت كرد. در سال 2013 نیز با بازی در فیلم زد و بند آمریكایی نامزد دریافت اسكار شد.

ساندرا بولاك(جاذبه)، آنجلینا جولی(خبیث)، اسكارلت جوهانسون(كاپیتان آمریكایی)، و جنیفر انیستون(ما خانواده مایلرز هستیم) به ترتیب در رتبه های دوم تا پنجم قدرتمند ترین بازیگران زن جهان قرار دارند.  


ویدیو مرتبط :
10 گل زن برتر جهان از سال 1990 تا 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محبوب ترین بازیگر زن در قید حیات سال 2014 +عكس



 
اخبار فرهنگی -  محبوب ترین بازیگر زن در قید حیات سال 2014 +عكس

پایگاه اطلاع رسانی Askmen.com با جستجو در میان بانوان معروف در عرصه های فیلم تجارت ، ورزش ،‌مُد، موسیقی و فعالیت های بشردوستانه در نهایت فهرست 99 زن محبوب سال را به انتخاب مخاطبان معرفی كرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین چهره سال

 

 پایگاه اطلاع رسانی Askmen.com در نظرسنجی سال 2014 به معرفی 99 زن محبوب و در قید حیات سال پرداخته است.

در نظرسنجی سال گذشته «جنیفر لارنس» به عنوان محبوب ترین چهره سال معرفی شد. امسال نیز این پایگاه اطلاع رسانی با جستجو در میان بانوان معروف در عرصه های فیلم تجارت ، ورزش ،‌مُد، موسیقی و فعالیت های بشردوستانه در نهایت فهرست 99 زن محبوب سال را به انتخاب مخاطبان معرفی كرده است.

در فهرست امسال «امیلیا كلارك» بازیگر سریال بازی تخت و تاج این عنوان را از «لارنس» گرفته و او را به رتبه چهارم سوق داده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین چهره سال

 
«كلارك» 26 ساله با ایفای نقش جذاب «مادر اژدها» در سریال تلویزیونی «بازی تخت و تاج» به راحتی ذهن و قلب مخاطب را به سوی خود جلب كرده است.

دو بازیگر دیگر این مجموعه تلویزیونی همچون «اونا چاپلین» و «رز لسلی» به ترتیب در رتبه های دوم و سوم این فهرست قرار دارند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین چهره سال

 

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین چهره سال

 
«جنیفر لارنس»، «اما واتسون»، «كیت آپتون»، «كری واشنگتن»، «امی آدامز»، «مارگوت روبی» و «كیت موس» به ترتیب در رتبه های چهارم تا دهم این فهرست قرار گرفته اند.

اخبار فرهنگی - سینما خبر