اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل 3 دختر به دلیل شکست عشقی!


رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: وقوع قتل های اخیر دال بر ناامنی در این شهرستان نیست و بیشتر آنها ریشه فرهنگی دارد.

خبرگزاری مهر: رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: وقوع قتل های اخیر دال بر ناامنی در این شهرستان نیست و بیشتر آنها ریشه فرهنگی دارد.
 
احمدعلی انجم روز گفت: گسترش فعالیت های فرهنگی که در این زمینه توسط روحانیت، ائمه جمعه و جماعات صورت می پذیرد نقش کلیدی خواهد داشت و می تواند در جامعه تاثیر مثبت داشته باشد.
 
او گفت: خانواده ها نیز در پیشگیری از این گونه حوادث نقش دارند زیرا حوادثی شبیه به این موارد، انتقام جویی شخصی است که توسط افراد صورت می گیرد لذا نمی توان آنها را به عنوان ناامنی نام برد.
 
انجم روز با اشاره به قتل یک دختر جوان و دوقلوهای خواهر در جیرفت گفت: انگیزه این سه قتل شکست عشقی بوده زیرا قاتلان ضمن مواجه با رد درخواست ازدواج اقدام به این کار کرده اند.
 
رئیس دادگستری شهرستان جیرفت به اثرات مخرب ماهواره اشاره و بیان کرد: نمی توان در این گونه حوادث اثرات مخرب ماهواره ها را که متاسفانه امروز جامعه جوان ما را مورد هدف قرار داده نادیده گرفت لذا تاکید و توصیه می شود خانواده ها از نصب ماهواره در منازل خودداری کنند.
 
رییس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: پرونده قتل اخیر در شهرستان جیرفت با صدور کیفرخواست برای تعیین تکلیف وصدور حکم به دادگاه کیفری استان ارسال شده است وتاکنون در دادگاه کیفری استان نیز در یک مرحله پرونده قتل سه دختر مورد بررسی قرار گرفته است.
 
او با اشاره به حساسیت رئیس کل دادگستری استان کرمان در خصوص این پرونده ها بیان کرد: امید است طی یکی دو هفته حکم درباره این پرونده ها صادر شود.
 
این مسئول قضایی گفت: متهمان به قتل های یک ماه گذشته در جیرفت دستگیر شده اند و دستگاه قضایی با قاطعیت هرچه تمام تر روند رسیدگی به پرونده را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.


ویدیو مرتبط :
شکست عشقی و عشق نافرجام | آیا درمان شکست عشقی واقعا وجود دارد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست عشقی و قتل دختر دانشجو


مردی که دختر دانشجویی را با قرص مسموم کرده و او را به قتل رسانده‌ است، با ارسال پرونده‌ به دادگاه کیفری‌ استان فارس به زودی محاکمه می‌شود.

 آبان‌ماه دو سال قبل به ماموران خبر رسید جسد دختری جوان در یک خودرو پژو 206 پیدا شده ‌است. زمانی که پلیس به محل رفت، جسد دختر جوان را پیدا کرد و با دستور بازپرس جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای روشن شدن هویت متوفی آغاز شد کارآگاهان در این مرحله پی بردند جسد متعلق به دختری دانشجو به نام میناست که از دانشجویان ممتاز دانشگاه‌ بود. از سوی دیگر گزارش پزشکی قانونی نشان می‌داد هیچ آثار جراحت یا کبودی روی بدن این دختر وجود ندارد. بررسی زندگی شخصی این دختر نشان داد او روحیه بسیار خوبی داشت و قرار بود فردای روز حادثه با دوستانش به یک میهمانی برود. بنابراین احتمال خودکشی مینا رد شد. در ادامه یکی از دوستان دختر دانشجو به موضوعی اشاره کرد که می‌توانست راز مرگ مینا را برملا کند. او گفت: مدتی قبل مینا با پسری در دانشگاه آشنا شد. او به آن پسر علاقه‌مند شده ‌بود و از آنجایی که، پسر جوان هم گفته‌ بود قصد دارد با مینا ازدواج کند، آنها رابطه خوبی با هم داشتند تا اینکه مینا به طور اتفاقی فهمید رضا متاهل است و با همسرش زندگی می‌کند. به همین خاطر هم مینا ارتباطش را با او قطع کرد و گفت نمی‌خواهد او را ببیند اما رضا دست‌بردار نبود و برای ادامه یافتن رابطه‌شان مرتب به مینا اصرار می‌کرد، بنابراین مینا هم او را تهدید کرد در صورتی که رضا به آزارهایش ادامه‌ دهد، موضوع را به همسرش می‌گوید.

پلیس با توجه به این یافته‌ها، رضا را مورد بازجویی قرار داد. او قتل را انکار کرد و گفت مدتی است از مینا خبر ندارد. در روزهایی که بازجویی‌ها از رضا ادامه داشت، پزشکی قانونی با انجام آزمایش‌های سم‌شناسی اعلام کرد علت مرگ مینا خوردن تعداد زیادی قرص قلب ‌است، در حالی‌که این دختر مشکل قلبی ندارد. بنابراین فرضیه قتل با دارو قوت گرفت و در نهایت رضا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت: من عاشق مینا بودم و او می‌خواست من را ترک کند. وقتی از بازگرداندن او ناامید شدم، در آخرین دیدار تعداد زیادی قرص قلب در یک نوشابه حل کردم و نوشابه را به مینا دادم. مینا آن را خورد و بعد هم وقتی در ماشین نشسته ‌بود، از حال رفت.

این مرد بعد از اعتراف، صحنه قتل را هم بازسازی کرد اما در آخرین دفاع اعترافاتش را پس گرفت با این حال از سوی بازپرس مجرم شناخته و کیفرخواست علیه این مرد صادر شد. این متهم به‌زودی در دادگاه کیفری‌ استان فارس محاکمه می‌شود.

منبع: شرق