اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل یک زن توسط شوهرش با شلیک گلوله


یک زن در کرمانشاه توسط شوهرش با شلیک گلوله به قتل رسید.

خبرگزاری فارس: یک زن در کرمانشاه توسط شوهرش با شلیک گلوله به قتل رسید.

ماموران امروز پس از تماس با پلیس 110، جسد زنی را در یکی از مجتمع‌های میدان مرکزی کرمانشاه یافتند.

این فرد با شلیک یک گلوله به قتل رسیده و قاتل وی نیز همسرش است و هم‌اکنون در بازداشت پلیس قرار دارد.

انگیزه وقوع قتل هنوز مشخص نشده و تحقیقات پلیس برای روشن شدن علت وقوع این قتل ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
قتل در پمپ بنزین با شلیک به سر زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل پسرخاله با شلیک 5 گلوله توسط زن جوان


زن جوانی كه متهم است پسرخاله‌اش را با شلیك پنج گلوله به قتل رسانده، حادثه را شرح داد.

روزنامه جوان: زن جوانی كه متهم است پسرخاله‌اش را با شلیك پنج گلوله به قتل رسانده، حادثه را شرح داد.

اول اردیبهشت ماه امسال مأموران كلانتری 170 كهریزك با دیدن یك دستگاه خودروی پراید كه در زمین‌های كشاورزی رها شده بود به آن نزدیك شدند و جسد مرد جوانی را پشت فرمان كشف كردند.

بررسی‌ها نشان داد كه مرد جوان با شلیك پنج گلوله به نقاط مختلف بدنش كشته شده است. همزمان با حضور بازپرس در محل، هویت مقتول از روی اوراق هویتی كه به همراه داشت شناسایی شد. تحقیقات نشان داد كه مرد جوان مراد نام دارد و در كارخانه‌ای همان نزدیكی كار می‌كند. بعد از انتقال جسد به پزشكی قانونی تماس‌های مراد بررسی و مشخص شد كه آخرین بار با زنی به نام سحر تماس داشته است.

سحر وقتی بازجویی شد، گفت: مراد پسرخاله من است و روز حادثه برای كاری شخصی با او تماس گرفته بود. مأموران پس از آن از شوهر سابق سحر كه كیوان نام داشت تحقیق كردند. او ابتدا گفت كه از ماجرا خبر ندارد اما در تحقیقات بیشتر ماجرای قتل را شرح داد.

كیوان گفت: چند سال قبل با سحر ازدواج كردم اما به خاطر اختلافی كه داشتیم از هم جدا شدیم. مدتی بعد اما سحر را صیغه كردم تا اینكه متوجه شدم پسرخاله‌اش مراد، مزاحم او می‌شود. سحر یك بار به من گفت كه مراد به او تعرض كرده و قصد انتقام دارد. از من خواست برایش اسلحه‌ای تهیه كنم تا انتقام بگیرد. من هم قبول كردم و اسلحه‌را به او دادم اما فكر نمی‌كردم كه حرفش جدی باشد. روز حادثه با مراد تماس گرفت و نزدیك شهرری سوار خودروی مراد شد. من هم با خودروی خودم آنها را دنبال كردم تا اینكه وارد زمین‌های كشاورزی شدند. لحظاتی بعد صدای شلیك گلوله را شنیدم. سحر شتابان به طرفم آمد و او را در حالی كه كفش به پا نداشت سوار خودروی خودم كردم و از محل دور شدیم.

بعد از اقرارهای مرد جوان، مأموران از سحر تحقیق كردند. او اتهام خودش را قبول كرد و گفت: یك روز كه در خانه خاله‌ام مشغول مصرف مواد بودم، مراد به زور تعرض كرد. من از او كینه به دل گرفتم و تصمیم به انتقام گرفتم. وجود او آزارم می‌داد تا اینكه نقشه‌ام را با كیوان در میان گذاشتم و آن را اجرا كردم.

با كامل شدن تحقیقات، بازپرس سحر را به اتهام مباشرت در قتل عمد، حمل و استفاده از اسلحه و كیوان را به اتهام معاونت در قتل و خرید و حمل اسلحه مجرم شناخت و پرونده برای رسیدگی روی میز هیئت قضایی شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران قرار گرفت. دو متهم به زودی محاكمه می‌شوند.