اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل کودک یک روزه توسط پدر سنگدل



 

 

 

قتل کودک یک روزه توسط پدر سنگدل

 

مهر:مأموران پلیس آگاهی طبس از وجود جسد طفلی نزدیک یکی از داروخانه های بخش دستگردان شهرستان مطلع شدند که بلافاصله مأموران انتظامی با دادرس جانشین بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان هماهنگی در محل حاضر و مشاهده کردند جسد متعلق به نوزاد پسر یک روزه ای است که بدن وی بصورت لخت و عریان درون یک پلاستیک زباله قرار گرفته و از ناحیه سر دارای خونریزی است. جسد به بهداری عشق اباد طبس منتقل و آزمایشات اولیه انجام شد و مشخص شد از زمان تولد وی کمتراز یک یا دو ساعت می گذرد.

با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات محلی و مقدماتی آغاز و مشخص شد زن مطلقه 27 ساله شناسایی و پس از دلالت وی به یگان انتظامی در بازجویی مشخص شد وی روز قبل وضع حمل کرده است و ازمدتها صیغه مردی 54 ساله بوده و از وی باردار شده است و شوهر نمی خواست موضوع فرزند دار شدنشان را بپذیرد.

مادر کودک بیان داشت:شوهرم از من می خواست که برای وضع حمل به بیمارستان مراجعه نکنم ومن هم پس از به دنیا آمدن فرزندم در منزل،شوهرم به منزل آمد و بچه را از من گرفت و گفت چون در شرایط بدی متولد شده است جهت مداوا و تحت نظر قرار دادن او را به بهداری می برم و از آن لحظه به بعد اطلاعی از او ندارم.

به دنبال اعترفات وی، شوهر نامبرده نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده، هر دو به دادسرا معرفی و پس از صدور قرار قانونی روانه زندان شدند. جسد نوزاد نیز جهت تعیین علت فوت و اینکه در زمان تولد زنده بوده یا خیر تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد..../ mehrnews.com


ویدیو مرتبط :
کلیپی تکان دهنده از قتل پلنگ توصت سگ ها و چوپان های سنگدل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدر بی‌رحم دستگیر شد/قتل نوزاد 25 روزه با میله آهنی



پدر بی‌رحم دستگیر شد/قتل نوزاد 25 روزه با میله آهنی

پدری که با یک میله آهنی نوزاد 25 روزه‌اش را به قتل رساند، توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

حوادث - به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛  در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل نوزاد، بلافاصله این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
ماموران پلیس آگاهی شهرستان سرخس به محل عزیمت و فوت نوزاد 25 روزه به هویت علی اصغر را مشاهده کردند.
 
در تحقیقات اولیه مشخص شد والدین این کودک به علت اختلافات خانوادگی شروع به مشاجره کرده که پدر نوزاد پس از مصرف مواد با میله آهنی شروع به ضرب و شتم مادر می‌کند.
 
در همین حین نوزاد از خواب پریده و شروع به گریه کرده و پدر بلافاصله با میله آهنی به سر نوزاد زده و او را به سویی پرت می‌کند که متاسفانه نوزاد پیش از رسیدن اورژانس به محل فوت کرد.

جسد نوزاد به پزشکی قانونی منتقل شد و علت اصلی مرگ اصابت جسم سخت به سر نوزاد اعلام شد.
ماموران پلیس آگاهی بلافاصله مخفیگاه متهم را شناسایی و پدر نوزاد را به منظور انجام بازجویی‌های تخصصی به پلیس آگاهی انتقال دادند./باشگاه خبرنگاران