اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل کودک شیطانی با 70 جراحت!



زوج کانادایی رقم زدند؛

قتل کودک شیطانی با 70 جراحت!

 

 ,اخبار,اخبار حوادث,حوادث جدید

 

زوج کانادایی پس از گذشت چهار سال به قتل یک کودک هفت ساله اعتراف کردند.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، بنابر اعلام پلیس کانادا، این زوج سال 2008 میلادی دختری را پس از ضرب و شتم فراوان به قتل رسانده و جسد او را در آپارتمانشان دفن کردند. اما از قبول این اتهام سرباز ‌می‌زدند.

به گفته پلیس «تورنتو»، مادر "کیتلین" که به دلیل قاچاق موادمخدر به زندان افتاده بود، ‌دخترش را تا پایان دوران محکومیتش به این زوج که از دوستانش بودند، سپرد.

در گزارش پزشکی قانونی آمده حدود 70 محل جراحت در بدن این کودک وجود داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از یونایتدپرس، پلیس در بررسی خانه این دو متهم نوشته‌هایی پیدا کرد که در آن نوشته شده بود: «کیتلین یک کودک شیطانی است و باید بمیرد.»/جام نیوز


ویدیو مرتبط :
قتل مرموز شیطانی!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف شیطانی به قتل کودک مهریزی



 اخبا حوادث  - اعتراف شیطانی به قتل کودک مهریزی

عامل قتل کودک مهریزی که با نیت شوم وی را به خانه خود کشانده بود، دستگیر شد.  این مرد به اقدامات سیاه سریالی دست زده بود که قرار است خارج از نوبت تحت محاکمه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد از دستگیری عامل اقدامات شوم سریالی در استان خبر داد و از مردم خواست در آرامش باشند زیرا قاتل دستگیر شده و پس از محاکمه به اشد مجازات خواهد رسید.  «محمدرضا حبیبی» گفت: شخصی که به صورت سریالی اقدام به تجاوز به نوامیس و متعرض به آنان می‌شد، دستگیر شده و تحقیقات مقدماتی متهم سریالی در دادگاه به اتمام رسیده است.  حبیبی افزود: در آینده نزدیک دادگاه کیفری این متهم تشکیل خواهد شد و این مرد به اشد مجازات می‌رسد.

 

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: دستگاه قضا در برابر هنجارشکنان و قانون‌شکنان قاطعانه برخورد می‌کند و با برهم زنندگان امنیت و نظم بشدت برخورد خواهد کرد. رئیس کل دادگستری استان یزد همچنین اعلام کرد با جدیت با قاتل کودک 9ساله در مهریز برخورد خواهد کرد. حبیبی با بیان اینکه  قاتل از اراذل و اوباش  است، افزود: دستگاه قضایی به سرعت به پرونده وی رسیدگی خواهد کرد. 

 

در همین حال دادستان عمومی و انقلاب مهریز در شرح حادثه جنایت اخیر در این شهر گفت: «محمدرضا» کودک 9 ساله‌ای که به قصد شرکت در مراسم عزاداری از خانه خود در شهرستان مهریز خارج شده بود، قربانی اعتماد کودکانه خود شد. «عزیز صابریان» اظهار کرد: پس از آنکه محمدرضای کوچولو شب هنگام از خانه خارج شد و به خانه بازنگشت، والدین وی موضوع را به پلیس گزارش دادند و تحقیقات از‌‌ همان ساعات اولیه به سرعت و به طور جدی آغاز شد. وی با بیان اینکه گزارش ارائه شده به پلیس مبنی بر مراجعه نکردن کودک 9 ساله یک خانواده بود، بیان کرد: با پیگیری پلیس و نیروهای امنیتی یک مظنون دستگیر و تحقیقات از وی آغاز شد. 

 

وی تصریح کرد: این مظنون ابتدا اتهام وارده به خود را رد کرد اما با بازرسی‌های انجام شده از خانه وی، پلیس متوجه وجود چند قطره خون شد که با جست‌وجوی بیشتر، لباس قربانی نیز در خانه قاتل پیدا شد. دادستان عمومی و انقلاب مهریز با بیان اینکه پس از پیدا شدن دلایل کافی، مقاومت قاتل نیز به پایان رسید، عنوان کرد: وی زمانی که متوجه شد دیگر امکان انکار ندارد به قتل اعتراف کرد.

 

وی افزود: قاتل در اعترافات خود اعلام کرد قربانی را در حالی که تنها در کوچه به سمت هیأت عزاداری می‌‌رفت به سوار شدن به موتور و اینکه من نیز به هیأت می‌روم، دعوت کردم و او نیز پذیرفت و سوار شد اما در راه با ترفندهای مختلف او را به خانه بردم. صابریان خاطرنشان کرد: قاتل به قصد آزار و اذیت کودک را به خانه خود برده و سرانجام با یک ضربه چاقو کودک را به قتل رسانده و پیکر او را داخل گونی گذاشته و نیمه شب در خیابان‌‌ رها می‌کند.

 

وی تصریح کرد: قاتل به قتل خود اعتراف کرده و روانه زندان شده و دستگاه قضایی نیز با جدیت پیگیر این پرونده خواهد بود. صابریان به شایعاتی مبنی بر روانی بودن قاتل، حضور داعش در منطقه، ارتکاب قتل توسط اتباع بیگانه، جدا شدن سر پسر بچه از بدنش و... را رد کرد و اظهار داشت: قاتل بومی، اهل و ساکن مهریز بوده و حضور داعش در منطقه یا ارتکاب توسط اتباع بیگانه صحت ندارد.

 

وی گفت: بررسی‌های اولیه در مورد بیماری روانی قاتل نیز انجام شده و بیماری روانی که از قاتل سلب مسئولیت در قبال رفتار او کند در مورد وی وجود ندارد. دادستان مهریز ادامه داد: قاتل با یک ضربه چاقو کودک را به قتل رسانده و عضوی از بدن وی قطع نشده است. دستگاه قضایی استان یزد از خانواده‌ها خواست تا ضمن نظارت و کنترل بر رفت و آمد فرزندان، نسبت به اعتماد نکردن به افراد در کوچه و خیابان به کودکان خود اطلاع‌رسانی و آموزش داشته باشند.


 اخبار حوادث  - ایران