اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل کودکان برای پایان دادن به درد و رنج آنان/ مادر بی‌رحم به جای زندان راهی بیمارستان روانی شد (+تصاویر)



اخبار حوادث - قتل کودکان برای پایان دادن به درد و رنج آنان/ مادر بی‌رحم به جای زندان راهی بیمارستان روانی شد (+تصاویر)

مادر 42 ساله 3 کودک معلولش را که از یک سندروم ژنتیکی که موجب قطع سیستم نخاعی و سستی عضلات می شود رنج می بردند ، با دستان خودش خفه کرد و آنها را کشت.

"تانیا کلارنس" به اتهام قتل 3 فرزند کوچک و معلولش در جایگاه متهم دادگاه لندن، هنگام قرائت جرمش توسط دادگاه گریه کرد، زمانی که نگاه او با همسرش " گری کلارنس " از بانکداران معروف لندن ،که در دادگاه حضور داشت گره خورد ، هر دوی آنها اشک ریختند، "تانیا کلارنس"،42 ساله به کشتن 3 کودک معلولش متهم بود.

 

اخبار,اخبار حوادث,قتل کودکان به دست مادر بی رحم

 

گفته می شود این زن اصالتا اهل آفریقای جنوبی است که چند سال گذشته همراه همسرش به انگلیس مهاجرت کرده بودند و این اواخر از افسردگی مضمن رنج می برد .

هر 3 کودک این زن شامل پسرهای دوقلو "بن " و "مکس" 3 ساله و "الیویا " 4 ساله از یک بیماری ژنتیکی که موجب اختلال و سستی در سیستم عضلانی و نخاعی می شود به نام (SMA) ، رنج می بردند.

اخبار,اخبار حوادث,قتل کودکان به دست مادر بی رحم

 

پزشکان احتمال داده بودند که این کودکان قبل از رسیدن به بزرگسالی  می‌میرند و عمر محدودی دارند، "الیویا" به ویلچر وابسته بود و برادرانش نه می توانستند روی پا بایستند و نه صحبت کنند .

وی ابتدا با دستان خودش با بی رحمی تمام ،کودکانش راخفه کرد و آنها را کشت و سپس تلاش کرد تا خودش را نیز با خوردن قرص های فراوان و بریدن رگ دستش بکشد، اما کمی بعد که پرستار بچه ها وارد خانه شد، خانم "کلارنس" را در حالی که روی تختش بود و بسیار خونریزی داشت، پیدا کرد و با بیمارستان تماس گرفت.

خانم "کلارنس" که از سلامت روانی مناسبی برخوردار نبود ،در دادگاه اظهار کرد: من فقط می خواستم به درد و رنج آنها پایان بدهم.

"زوئی جانسون" وکیل خانم "کلارنس"، در دادگاه بیان کرد :  او در زمان قتل کودکانش و سپس اقدام به کشتن خود، به دلیل خوردن قرص های فراوان و افسردگی که از آن رنج می برد، در یک وضعیت کاملا غیر طبیعی و با ذهنی غیر عادی بوده است.

وی افزود : طبق شواهد و اظهارات خانم "کلارنس"،وی هر 3 فرزندش را برای رهایی از رنج  و بیماری مشترکشان به قتل رساند، او قبلا ایمان و باوری محکم داشت و عقیده داشت کیفیت زندگی کودکانش خیلی مهمتر از طول عمر آنها ست اما کم کم امید و انگیزه خود را با دیدن هرروزه رنج فرزندانش از دست داد.

 

اخبار,اخبار حوادث,قتل کودکان به دست مادر بی رحم

 

"گری کلارنس" 43 ساله همسر خانم "کلارنس"، که بانکداری ثروتمند در شهر لندن انگلیس به شمارمی رود، در زمان اقدام به قتل فرزندان توسط همسرش ، در سرزمین مادری شان ،آفریقای جنوبی به سر می برد که پس از پی بردن به ماجرا بسیار شوک زده و طبق گفته اطرافیانش از درون کاملا شکسته شد .

اما " گری کلارنس" به مطبوعات گفته بود هر کاری بتواند می کند تا همسرش را از محاکمه مبرا کند و برای او ایستادگی می کند .

سرانجام قاضی به دلیل مشکلات روانی خانم "کلارنس" از محاکمه و زندانی کردن او صرف نظر کرده و او را با امنیت بالا به بیمارستان روانی منتقل کرد تا زیر نظر روانپزشکان درمان شود.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
پایان درد و رنج - اکهارت تول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عقاید مادر پایان زندگی خانواده‌اش را رقم زد/ مرگ بدون درد برای کودکان بی‌گناه + عکس



اخبار,اخبار حوادث ,  قتل عمد

 

یک زوج و 3 تن از فرزندانشان مرده پیدا شدند، بعد از اینکه همه آنها ترکیبی از مواد مخدرهای خطرناک را نوشیده بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جسد های زوج افسرده ، "بنجامین و کریستی استراک"  در خانه با بچه هایشان "بنسون " 14 ساله ، " امری" 12 ساله و "ژیون" 11 ساله کشف شد.
 
یکی از پسرهای خانواده که از این خودکشی خانوادگی جان سالم به در برده بود ،به پلیس گفت : والدینش به طور مرتب در مورد این دنیا و پایان آن صحبت می کردند.
 
طبق گفته پلیس مادر همیشه افسرده خانواده ، کریستی مرتب به این موضوع اشاره می کرد که طبق عقایدش برای فرار از سیاهی و شیطان این دنیا ترجیح می دهد، خود و خانواده اش را با یک راه آسان از این دنیا ببرد.
 
پلیس می گوید که مرگ این زوج خودکشی بوده است و شخص دیگری در این کشتار خانوادگی دخیل نیست.در حالی که کشته شدن 3 فرزند این خانواده، قتل بوسیله والدینشان محسوب می شود.
 
بزرگترین پسر خانواده " بنسون" قبل از مردنش یادداشتی در اتاق خواب خود به جا گذاشته که در آن نوشته شده بود" او می داند که سرنوشت بدی در این دنیا و هم در دنیای دیگر خواهد داشت"
 
به گفته پزشکی قانونی دربدن پدر خانواده ، " بنجامین" مقدار زیادی هروئین به همراه متادون و مواد مخدر دیگر گزارش شده است.
 
بازرسان اعتقاد دارند که همه بچه ها نبز از یک ظرف حاوی ترکیب چند مواد مخدر که مادر و پدرشان به آنها خوراندند، جان خود را از دست دادند.
 
جزئیات  مخرب دیگر از این کشتار خانوادگی اهل ایالت یوتا آمریکا، در یک کنفرانس خبری توسط بازرسان در چند روز آینده شرح داده خواهد شد.
 
پلیس ارشد شهر اسپرینگویل ایالت یوتا، گرگ تورنبو گفت: والدین خانواده دائما راجع به پایان دنیا، روز اخرت و پوچی زندگی در این دنیا صحبت می کردند و بچه هایشان را با عقاید پوچی در این دنیا بزرگ کرده بودند.
 
تنها پسر بازمانده این خانواده در مصاحبه ای گفت که مادر او عقاید عجیبی داشت و می گفت اگر دنیا اینقدرپوچ است ترجیح می دهد خانواده و خودش را با یک راه اسان از این دنیا ببرد تا اینکه در نهایت بعد از رنج بسیار در این دنیا با مرگ بدی بمیرند.!!!

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران