اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل پیرمرد در شب چهارشنبه‌سوری



تحقیقات جنایی برای شناسایی عامل قتل پیرمرد ۸۸ ساله تنها در غرب تهران آغاز شد.

 به گزارش میزان، ساعت ۲۳ شب چهارشنبه زن جوانی در تماس با پلیس از مرگ پدر تنهایش در خانه خبر داد. بلافاصله ماموران كلانتری ۱۴۲ كن به محل حادثه در شهران اعزام و پس از ورود به ساختمان با جسد خونین جان پیرمرد ۸۸ ساله در كف آشپزخانه روبه‌رو شدند.

 

با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل تهران، او دستور تحقیقات بیشتر در رابطه با علت مرگ پیرمرد ۸۸ ساله را صادر كرد. در ادامه تحقیقات از دختر متوفی آغاز شد. دختر ۳۵ ساله در بازجویی‌ها به ماموران گفت: پدرم كارمند بازنشسته بانك است و به تنهایی در آپارتمانش در محله شهران زندگی می‌كند. ساعت ۱۰ شب هر چه با او تماس گرفتم، تلفنش را پاسخ نداد به همین دلیل نگران شده و به خانه‌اش آمدم.

 

وقتی وارد آپارتمان شدم با جسد بی جان پدرم در كف آشپزخانه روبه‌رو شدم. دختر جوان مدعی شد پدرم با جوان ۳۶ ساله‌ای به نام میلاد در ارتباط بوده و در این مدت این مرد، به خانه‌اش رفت و آمد داشته است. با اظهارات زن جوان بلافاصله میلاد احضار و تحقیقات از او انجام گرفت؛ اما مرد جوان ادعا كرد هیچ اطلاعی از مرگ پیرمرد ۸۸ ساله به نام حسین ندارد. همچنین در بررسی خانه پیرمرد تنها مشخص شد هیچ سرقتی از خانه انجام نشده است. در ادامه با دستور مرادی، بازپرس ویژه قتل تهران جسد پیرمرد ۸۸ ساله به پزشك قانونی منتقل شد.

 

اخبار  حوادث  - میزان   


ویدیو مرتبط :
جشن چهارشنبه سوری | آتیش بازی شب چهارشنبه سوری | کلیپ جدید چهارشنبه سوری مبارک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازپرس ویژه قتل: فوت پسر 8 ساله در مراسم چهارشنبه سوری تهران




اخبار حوادث - بازپرس ویژه قتل خبر داد
پسر ۸ ساله در شهرک گلستان فوت کرده/متهم در بیمارستان بستری است

بازپرس ویژه قتل تهران با اشاره به قتل یک پسر ۸ ساله گفت: متهم وقوع این حادثه در بیمارستان بستری است.

بازپرس قریشی زاده در گفت‌وگو با  فارس با اعلام این خبر گفت: ساعت 20:40 امشب در شهرک گلستان حادثه‌ای دلخراش گزارش شد.

وی افزود: براساس بررسی‌ها مشخص شد در این محدوده آتشی بر پا شده است که فردی با نزدیک شدن به آتش یک شی نامشخص را به داخل اتش می‌اندازد.

بازپرس قریشی زاده گفت: پس از پرتاب این شی نامشخص انفجار مهیبی رخ می‌دهد و 5 نفر از جمله فرد پرتاب کننده و این پسر بچه 8 ساله مجروح می‌شوند.

وی تصریح کرد: این افراد همگی به بیمارستان منتقل شدند اما در نهایت پسر ۸ ساله به دلیل اصابت یک ترکش به ناحیه شکمش و شدت جراحت وارده فوت می‌کند.

بازپرس ویژه قتل تهران گفت: فردی که این وسیله را به داخل آتش پرتاب کرده بود در حال حاضر در بیمارستان است و هنوز تحقیقات از وی آغاز نشده است.
اخبار حوادث - فارس