اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل پسر کلیمی به دست دوست جنایتکار



قتل پسر کلیمی,حوادث قتل

قتل پسر کلیمی به دست دوست جنایتکار

پسر جنایتکار که دوست کلیمی خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، در جلسه محاکمه منکر اعترافات قبلی خود شد.

به گزارش مهر، بامداد چهارم دی سال گذشته ، وقوع یك فقره جنایت در خیابان فرشته، خیابان مریم شرقی به كلانتری101 تجریش اعلام شد.   با حضور ماموران كلانتری در محل و بررسی های اولیه مشخص شد جوانی به نام دانیال بیست وچهار ساله به علت اصابت گلوله از ناحیه پشت سر به قتل رسیده است. با آغاز تحقیقات از اعضای خانواده مقتول، كارآگاهان دریافتند خواهر مقتول حدود ساعت 23 پس از حضور در خانه، با جسد برادرش مواجه شده و موضوع را تلفنی به پدرش و سپس به اورژانس اطلاع داده است.

در ادامه تحقیقات و بر اساس اظهارات اعضای خانواده مقتول، كارآگاهان دریافتند قاتل یا قاتلان پس از ارتكاب جنایت، دو عدد شمعدانی به ارزش 20 میلیون تومان، یك تخته فرش، یك گیتار برقی، یك دستگاه لپ تاپ و یك دستگاه خودروی بی ام و متعلق به مقتول را به ارزش تقریبی 300 میلیون تومان سرقت كرده اند.

در بررسی محل جنایت نیز هیچ گونه آثاری مبنی بر درگیری میان مقتول با قاتل یا قاتلان كشف نشده، اما با توجه به كشف دیگر اموال باارزش كوچك، كارآگاهان فرضیه ارتكاب جنایت با انگیزه سرقت را دور از واقعیت دانسته و با توجه به دلایل و قرائن به دست آمده، به تحقیق از دوستان و افراد مرتبط با مقتول پرداختند.

كارآگاهان اداره دهم در ادامه با شناسایی تعدادی از دوستان و افراد نزدیك به مقتول در تحقیقات نامحسوس خود دریافتند یكی از دوستان مقتول به نام محمد بیست وسه ساله از چندی پیش به صورت غیرقانونی اقدام به خرید و نگهداری یك قبضه سلاح كمری كرده و در چندین نوبت و برای بزرگنمایی، آن را در میان دوستان خود به نمایش گذاشته است.

به این ترتیب با توجه به ارتكاب جنایت باسلاح كمری، كارآگاهان محل سكونت محمد را در خیابان دامپزشكی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، صبح ششم دی او را در مخفیگاهش دستگیر كردند. در بازرسی از مخفیگاه وی نیز گیتار برقی متعلق به مقتول و همچنین مبلغیك میلیون و 570 هزار تومان پول فروش فرش سرقت شده از محل جنایت كشف شد.

محمد در اظهارات اولیه خود با اعتراف به ارتكاب جنایت، محل پارك خودروی مقتول را نیز به كارآگاهان نشان داد كه خودروی بی ام و نیز در میدان جمهوری، خیابان ارومیه كشف شد. محمد در ادامه به كارآگاهان گفت: با نیت قبلی و به منظور قتل به محل جنایت رفتم و با شلیك گلوله از پشت سر و در حالی كه دانیال روی تخت نشسته بود، وی را به قتل رساندم. او در ادامه مدعی شد قتل را با انگیزه انجام نداده و سرقت را تنها برای ایجاد انحراف در مسیر تحقیقات پلیس مرتكب شده و به همین دلیل و پس از خروج از محل، دو عدد شمعدانی و همچنین لپ تاپ متعلق به دانیال را در بین مسیر و در بزرگراه از ماشین به بیرون انداخته، اما درباره علت فروش فرش به قیمت یك میلیون و 570 هزار تومان و همچنین نگهداری گیتار برقی سكوت كرد.

متهم درباره نحوه آشنایی خود با مقتول گفت: حدود هشت ماه پیش از طریق یكی از دوستانم با دانیال آشنا شدم.

متهم در ارتباط با شب جنایت نیز افزود: پس از رسیدن به خانه دانیال و خوردن غذا، در حالی كه پیش از آن تصمیم به كشتن دانیال گرفته بودم، به جلوی آئینه رفته و با استفاده از موقعیت، از پشت سر به دانیال شلیك كردم. پس از كشته شدن دانیال، كنترل در پاركینگ را از جیبش برداشته و فرش، دو عدد شمعدانی و همچنین لپ تاپ و گیتار برقی او را سرقت و با خودرو فرار كردم. پس از پارك ماشین حوالی میدان جمهوری به خانه رفته و حدود ساعت 11 فرش را فروخته و به خانه یكی از دوستانم رفتم كه در آنجا دستگیر شدم.

متهم درباره انگیزه اش از ارتكاب جنایت نیز گفت: دانیال به واسطه موقعیت اقتصادی و اختلاف سطح طبقاتی شان با من، همیشه مرا تحقیر می كرد و به همین علت من نیز تصمیم به قتل او گرفتم. با همین انگیزه حدود یك ماه پیش سلاحی خریدم و منتظر زمانی مناسب برای كشتن دانیال شدم تا این كه سرانجام او را به قتل رساندم.

پس از تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل ، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح امروز -چهارشنبه- پسر جنایتکار به ریاست قاضی اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفت. در این جلسه اولیای دم مقتول برای قاتل پسرشان تقاضای اشد مجازات کردند.

سپس رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به محمد از او خواست به دفاع از خود بپردازد. متهم نیز با رد اعترافات قبلی خود گفت: مقتول کلیمی بود و همیشه مرا مسخره می کرد. به همین خاطر با او اختلاف پیدا کرده و شب حادثه مرتکب قتل شدم.

رئیس دادگاه: اسلحه را از کجا تهیه کرده بود؟
متهم به قتل: اسلحه را از ناصرخسرو خریده بودم و با آن فقط می خواستم مقتول را بترسانم. قصدی برای قتلش نداشتم.

رئیس دادگاه: در بازجویی ها چند بار اعتراف کرده ای که مشروبات الکلی مصرف می کردی.
متهم به قتل: نه . این اعترافات را به دروغ گفتم. تصور می کردم اگر بگویم در حالت عادی نبودم جرمم کمتر می شد.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

/مهر

 


ویدیو مرتبط :
قتل پدر به دست پسر!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قساوت دوست پسر یک مادر منجر به قتل دختر بچه 4 ساله شد *عکس



قساوت دوست پسر یک مادر منجر به قتل دختر بچه 4 ساله شد *عکس

مرد جوان تنها به دلیل آنکه دختر بچه 4 ساله بنام کایلا گارسیا را تنها به دلیل آهسته راه می رفت و محتویات درون ساندویچ اش را بر روی زمین ریخته بود، وی مورد ضرب و شتم وحشیانه خود قرار داد که در نهایت منجر به مرگ وی شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش جام نیوز، یک مرد 23 ساله دختر بچه 4 ساله ای را به طرز فجیعی به قتل رساند.

بنابرگزارش پلیس؛ "ملانی گارسیا" 21 ساله مادر "کایلا" 4 ساله در حالی که در دادگاه گریه می کرد، فریادزنان به دوست پسر 23 ساله خود حمله ور شده و گفته است: "قاتل پست فطرت تو دختر مرا کشتی." 

مادر کودک در تشریح این ماجرای تلخ به دادگاه گفت: «ماتیو کاریلو دوست پسرم بوده و دختر بچه ام را تنها به دلیل انداختن گوشت ساندویچ بر روی زمین و آهسته راه رفتن ،مجبور کرد تا لباس اش را درآورده، سپس او را به نیمکت بست و با کمربند به جانش افتاد.»

این مادر افزود: «متهم با نهایت قساوت، بچه را در حالی که می گریست، مجبور کرده بود  برای یک مدت طولانی جعبه بزرگی را  بالای سر بگیرد و زمانی که بچه قادر به انجام آن نشده با لگد و سیلی به جان او افتاده و چندین بار سر او را محکم به زمین می کوبد به طوری که در نهایت بچه 4 ساله از شدت جراحات بیهوش شده و به بیمارستان منتقل می گردد اما به دلیل جراحات وارده به سر و خونریزی های داخلی در بیمارستان جان می بازد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش دیلی میل، دادگاه پس از شنیدن اظهارات مادر مقتول،"ماتیو کاریلو" را به جرم بدرفتاری، اعمال خشونت بیش از اندازه و قتل عمد همراه با نهایت قساوت تا تشکیل دادگاه نهائی و تکمیل شدن پرونده به قید وثیقه 100 هزار دلاری روانه زندان کرد./جام نیوز