اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل پسر نوجوان بخاطر ویراژ دادن در خیابان+عکس



نوجوان پایه هفتم به علت سبقت از خودرویی به ضرب گلوله کشته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،پدر و پسری در هند در حال ماشین سواری بودند که چند خودرو از وی سبقت گرفتند. گفته می‌شود رانندگان خودرو‌ها سعی می‌کردند از خودرو این پدر و پسر جلو بزنند و در کنار خودرو ‌آن‌ها ویراژ می‌دادند.

به گزارش ایندیا نیوز، این حادثه در هند رویداده است که پس از آن این خودروهای مزاحم، خودروی پدر و پسر را مجبور به ایستادن می‌کنند و بعد پسرک را از ماشین بیرون کشیده و با خشونت تمام او را کتک می‌زنند.

در این حین پسرک دستش را داخل خودرو کرده و اسلحه‌ای که مجوز حمل آن را داشته بیرون می‌آورد و به یکی از آن افراد که نوجوان بوده شلیک کرده و باعث مرگ می‌شود.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


پس از این حادثه پسرک و پدرش دستگیر می‌شوند اما پدر قاتل ادعا می‌کند رانندگان مزاحم مست بودند و پسرش برای دفاع از خود شلیک کرده‌است. پلیس اعلام کرد که برای مشخص شدن واقعیت ماجرا تمام سعی خود را خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
قتل پسر نوجوان توسط داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل دوست قدیمی بخاطر بی احترامی به نامزد پسر نوجوان + عکس



اخبار,اخبار حواث, قتل

2 جوان اهل " انگلستان " یک نوجوان 17 سااله را به قتل رساندند .

 به باشگاه خبرنگاران جوان،دو جوان 15 و 16 ساله به اتهام قتل پسری 17 ساله به نام " شاکان فیرون " توسط پلیس بازداشت شدند .

براساس گزارش پلیس " لندن " آنها پس از دریافت تماسی از طرف یک رهگذر که خبر از وجود  یک زخمی که در حال مردن است داد،خود را به محل جنایت که واقع در " بروکلی در جنوب لندن " بود، رساندند و با جسد نیمه جان قربانی که براثر جراحت های وارده به ناحیه پا و از دست دادن خون زیاد نفس های آخر خود را می کشید روبه رو شدند .

مادر قربانی خانم " شارون " نیز با یک تماس از همسایه خود از ماجرا مطلع و خود را از محل کارش که یک سالن زیبایی بود برسر جسم بی جان پسرش رساند.

پلیس در ادامه افزود " فیرون " که یک بازیکن فوتبال با استعداد بود به تازگی با یکی از تیم های محلی قرار داد بسته بود و قرار بود در هفته آینده در دانشکده " لوئی شام " شروع به تحصیل کند .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که جنایت کاران که با قربانی دوست بودند پس از یک مشاجره بین آنها بر سر اینکه "فیرون " با صحبت کردن با نامزد یکی از آنها به او به احترامی کرده است و سزاوار کشته شدن است و پس از یک حمله وحشیانه او را با یک چاقوی آشپزخانه مورد ضرب و شتم قرار دادند و سپس او را در همان حال او را رها کردند .

قربانی پس از انتقال به بیمارستان و تلاش بیهوده پزشکان برای متوقف کردن خونریزی او جان خود را از دست داد .

هنگام انتقال " فیرون " به بیمارستان مشخص شد که پسر 17 ساله دیگری نیز از ناحیه صورت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در همان بیمارستان در شرایط سختی به سر می برد که پس از بررسی بیشتر مشخص شد که این نوجوان به نام "جونیر " دوست صمیمی " فیرون " بود که برای کمک به دوست خود او نیز آسیب دید و شواهد و گفته های او کمک  شایانی  به دستگیری جنایت کاران کرد .

این دو جنایت کار که نامشان به دلایل قانونی برده نشد در حال حاضر در بازداشت به سر می برند و به زودی محاکمه خواهند شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران