اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل پسر جوان توسط 3 پلیس روس با 77 ضربه چاقو!


سه مامور پلیس روسیه به اتهام قتل یك جوان آذربایجانی با 77 ضربه چاقو دستگیر شدند.

جام جم آنلاین: سه مامور پلیس روسیه به اتهام قتل یك جوان آذربایجانی با 77 ضربه چاقو دستگیر شدند.

كمیته تحقیق پلیس روسیه اعلام كرد كه روز گذشته  سه مامور پلیس شهر مسكو كه یك جوان 22 ساله آذربایجانی را با 77 ضربه  چاقو به قتل رسانده بودند، دستگیر شده اند.

ماموران پلیس این جوان را كه با وی آشنایی داشتند در روز پنجم سپتامبر به قتل رسانده و اتومبیل ب ام و او را سرقت كردند. آنها جسد را در جنگلی در حومه مسكو  پنهان كرده اما یك  هفته  بعد جسد كشف شد.

سه مامور قاتل سپس با خانواده جوان تماس گرفته و ادعا كردند كه او را ربوده و برای آزادی اش 150 هزار یورو باج خواستند.

كمیته تحقیق پلیس روسیه افزود: در پی تحقیقات گسترده روز سه شنبه سه مامور پلیس دستگیر شده و تمام مقامات پاسگاهی  كه این پلیس ها در آنجا كار می كردند از مقام خود معزول و اخراج شدند.

كمیته تحقیق خاطر نشان كرد: این سه مامور به نام های  دمیتری كولوتكین، الكساندر ولاسنكو و آرتیوم شوباك  به قتل جوان آذربایجانی اعتراف كرده و جزییات قتل را در بازجویی  فاش كرده اند.


ویدیو مرتبط :
قتل وحشیانه پسر با چاقو..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل 3 عضو یک خانواده با ضربه های چاقو / اعتراف پسر خانواده به جنایت



قتل 3 عضو یک خانواده با ضربه های چاقو / اعتراف پسر خانواده به جنایت

پسر جنایتکار در اقدامی جنون آمیز در اصفهان پدر، مادر و برادرش را به قتل رساند.

محمدرضا حبیبی ، دادستان اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح این حادثه گفت:  شامگاه دیروز مردی در تماس با پلیس از قتل اعضای خانواده اش در منطقه بزرگمهر خبر داد. تیم جنایی پس از حضور در محل درگیری دریافتند زن و مردی به همراه پسر خود به قتل رسیده اند.

وی افزود: یکی از پسران خانواده که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود نیز زخمی بود که بلافاصله اقدامات برای درمان او آغاز شد. در حالی که مرد مجروح مدعی بود قتل از سوی افرادی ناشناس رخ داده است اما بررسی صحنه قتل این موضوع را رد می کرد.

دادستان اصفهان خاطرنشان کرد، با کشف سرنخ هایی در محل قتل ، بازجویی از مرد مجروح پس از بهبود حالش آغاز شد و او در بازجویی به قتل اعتراف کرد. هنوز انگیزه این جنایت مشخص نشده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد./مهر