اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل پسر جوان توسط زورگیر حرفه‌ ای


زورگیر حرفه‌ای وقتی با مقاومت طعمه‌اش مواجه شد، او را به قتل رساند.

شرق: زورگیر حرفه‌ای وقتی با مقاومت طعمه‌اش مواجه شد، او را به قتل رساند.

 ماموران كلانتری ولنجك چند روز قبل از طریق تماس مسوولان بیمارستان حضرت رسول اكرم(ص) در جریان انتقال جوانی 22ساله به نام «مجید.م» به بیمارستان قرار گرفتند كه از ناحیه سمت چپ سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود.

 با حضور ماموران در بیمارستان‌ و انجام تحقیقات مقدماتی مشخص شد «مجید» همراه یكی از دوستانش در مسیر بازگشت از دره فرحزادی، با شخصی كه قصد زورگیری از آنها را داشت درگیر شدند كه مجید توسط این شخص مورد اصابت چاقو قرار گرفت.

 سه روز بعد از تشكیل این پرونده در حالی كه تحقیقات برای شناسایی عامل زورگیری ادامه داشت، مجید به علت شدت جراحت روی تخت بیمارستان جان باخت و پس از آن كارآگاهان جنایی وظیفه تحقیق درخصوص این پرونده را برعهده گرفتند.

 برادر مقتول نخستین فردی بود كه توسط ماموران تحت بازجویی قرار گرفت. او گفت: «برادرم روز حادثه پس از انتقال به بیمارستان و زمانی‌كه هنوز زنده بود به من گفت در بلوار فرحزادی، زیر پل گلدیسان توسط فردی به نام «مجتبی.الف» كه قصد داشت تلفن همراه او را به زور بگیرد، به وسیله ضربه چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.»

 كارآگاهان در ادامه به تحقیق از دوست مقتول به نام ایمان كه زمان حادثه همراه وی بود، پرداختند. او گفت: «روز حادثه من و مجید در كوچه آبشار به سمت چهاردیواری به صورت پیاده در حال حركت بودیم كه ناگهان جوانی حدودا 30ساله برای زورگیری به سمت ما آمد و قصد داشت پول، وسایل و گوشی‌های تلفن همراه ما را بگیرد.

 وقتی او به سمت مجید رفت، آنها با یكدیگر درگیر شدند و زورگیر در یك لحظه با چاقو ضربه‌ای به سمت چپ مجید زد و بلافاصله از آنجا فرار كرد.» ایمان درخصوص نحوه شناسایی هویت جوان زورگیر نیز به كارآگاهان گفت: «در زمان درگیری چند نفر كه متوجه موضوع شده بودند، سارق را شناسایی كردند و زمانی‌كه از آنها هویت وی را پرسیدم، گفتند نام او «مجتبی.الف» و از افراد شرور و سابقه‌داری است كه در دره فرحزادی به كار زورگیری، خرید و فروش و همچنین استعمال موادمخدر مشغول است و جا و مكان مشخصی نیز ندارد.»

 كارآگاهان در ادامه اطلاع پیدا كردند مجتبی جوانی 33ساله و از مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای است كه پیش از این ‌بارها به اتهام ارتكاب جرایم مختلف «جعل»، «استفاده از اسناد مجعول»، «درگیری با ماموران»، «تهدید» و «سرقت» دستگیر و روانه زندان شده و آخرین‌بار نیز پس از دستگیری و انتقال به زندان، در سال 88 با قرار وثیقه آزاد و از آن زمان متواری شده است.

 با توجه به كارتن‌خواب بودن متهم، كارآگاهان مراقبت شبانه‌روزی از محل‌های تردد او را در دره فرحزادی در دستور كار خود قرار دادند و سرانجام ساعت 12 روز شنبه هفته جاری وی را در زمان خرید و فروش موادمخدر دستگیر كردند. سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: «با دستگیری و انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی او به ارتكاب جنایت اعتراف كرد.»
     


ویدیو مرتبط :
برزیل.قتل پسر جوان در فروشگاه..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای راز قتل دختر و پسر جوان در دادگاه



افشای راز قتل دختر و پسر جوان در دادگاه

مرد جوان که به همدستی دو متهم فراری نقشه قتل زنی و مرد مورد علاقه او را طراحی و اجرا کرده بودند در دادگاه کیفری به دفاع از خود پرداخت.

 

قتل, قتل عمد, اخبار حوادث, حوادث ایران و جهان

 

به گزارش خبرنگار مهر، 15 اردیبهشت سال 89 مردی با مراجعه با دادسرای شیراز با طرح شکایتی از ناپدید شدن دختر 20 ساله خود به نام "نازنین" خبر داد.

او در شکایتش به ماموران گفت: دیروز دخترم برای دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. در این مدتم به هر جا که احتمال می‌دادم به آنجا رفته باشد سر زده اما هیچ اثری از او به دست نیامد.

پس از این شکایت پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

 

ماموران در جریان تحقیقات و بررسی تماس‌ها‌ی نازنین دریافتند او با پسر جوانی به نام اشکان ارتباط پنهانی دارد.

با کشف این سرنخ ماموران سراغ اشکان رفته و دریافتند او نیز از چند روز قبل به طرز مرموزی ناپدید شده است.

تیم پلیسی در ابتدا با طرح دو فرضیه قتل دختر جوان و فرار او به همراه پسر مورد علاقه‌اش تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کردند. در حالی که هیچ ردی از اشکان و نازنین نبود مردم چوپانی با مراجعه به ماموران گرفت که جسد سوخته دو نفر را در حاشیه شهر پیدا کرده است.

در ادامه تیمی از ماموران همراه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شده و در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد جسد متعلق به زن و مردم جوانی است که پس از قتل به آتش کشیده شده‌اند. از سوی دیگر با بررسی پرونده افراد فقدانی مشخص شد جسد متعلق به نازنین و اشکان می‌باشد.

 

تیم جنایی که در برابر پرونده قتلی هولناک قرار داشت، تحقیقات خود را بر روی بستگان نازنین متمرکز کرده و یکی از اقوام دور دختر جوان را در این زمینه دستگیر کردند.

مرد متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به این قتل گفت: با همدستی دو نفر دیگر دختر و پسر جوان را کشته و جسد آنها را به آتش کشیدیم. پس از این جنایت دو همدستم فراری شدند اما من از سوی پلیس دستگیر شدم.

با تکمیل تحقیقات و در حالی که هیچ ردی از دو م تهم فراری پرونده در دسترس نبود بازپرس جنایی شیراز با صدور کیفرخواست خواستار محاکمه متهم دستگیر شده شد.

در جلسه دادگاه که در شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس برگزار شد نماینده دادستان با تشکیل کیفرخواست خواستار مجازات متهم شد. در ادامه نیز اولیای دم قربانیان برای مرد جنایتکار درخواست قصاص کردند.

 

متهم به قتل نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه در دفاع از خود گفت: ارتباط نازنین با مرد جوان باعث شده بود آبروی ما پیش همسایه‌ها و فامیل برود به همین خاطر برای از بین بردن این لکه ننگ تصمیم به قتل آنها گرفتیم. روز حادثه نازنین و اشکان را به بهانه‌ای به خارج شهر برده و با ضربه‌های سنگین آ‌نها را از پای در آوردیم سپس برای اینکه ردی از خود باقی نگذاریم جسد آنها را به آتش کشیدیم.

 

قاضی عرفانی زاده رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری و 4 قاضی مستشار پس از بررسی ادعای متهم ختم رسیدگی را صادر کرده و برای تصمیم گیری در این رابطه وارد شور شده است.