اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل پسر جوان به خاطر بدهی یك و نیم میلیون تومانی



اخبار حوادث - محكمه دو مرد و یك زن جنایتكار/ قتل پسر جوان به خاطر بدهی یك و نیم میلیون تومانی

دو مرد یك زن كه در یك نقشه جنایتكارانه دوست خود را به قتل رسانده بودند صبح امروز در دادگاه كیفری محاكمه شدند.

اواخر شهریور سال 88 بود كه خبر وقوع قتل یك مرد در خانه اش به ماموران كلانتری رسید. كارآگاهان بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در صحنه به تحقیق در این رابطه پرداختند. 
 
تجسس های پلیسی نشان داد كه دو مرد و یك زن خشن پس از قتل جوانی به نام فرشید كه به صورت مجردی در خانه اش زندگی می كرد، از صحنه متواری شده اند. 
 
تحقیقات نشان داد كه عاملان این جنایت پس از اینكه مقتول را خفه كرده اند و با گلدان به سرش كوبیده اند وسایل خانه و اتومبیل مقتول را نیز سرقت كرده و گریخته اند. بنابراین تحقیقات در خصوص شناسایی عاملان این جنایت آغاز شد كه در نهایت پس از گذشت 30 روز از وقوع این جنایت دو متهم این پرونده به نام محبوبه و محمد كه از دوستان مقتول بودند شناسایی و دستگیر شدند. 
 
آنها در بازجویی ها به ماموران گفتند: فرزاد دوست مشترك ما و فرشید بود. آن شب ما به خانه فرشید رفته بودیم و فرزاد هم آنجا بود. او به دلیل اینكه از مقتول یك و نیم میلیون تومان پول طلب داشت و همینطور به خاطر اینكه شیشه كشیده بود، با فرشید درگیر شد و او را به قتل رساند. ما نیز وقتی این صحنه را دیدیم به او كمك كردیم و چند ضربه هم ما به سرش زدیم.
 
با اعتراف متهمان تحقیقات درخصوص شناسایی عامل اصلی این جنایت آغاز شد و در نهایت وی كه زندگی مخفیانه داشت پس از گذشت 4 سال از سوی پلیس دستگیر شد.
 
فرزاد پس از دستگیر به قتل اعتراف كرد و گفت: من به مقتول پول قرض داده بودم اما او پولم را پس نداد. برای همین او را كشتم و محبوبه با ماهیتابه به سرش زد و محمد هم با گلدان به سرش كوبید.
 
پس از اعتراف متهمان پرونده آنها پس از صدور كیفرخواست به شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. صبح امروز هیات قضایی این شعبه با برگزاری جلسه محاكمه به این پرونده رسیدگی كردند. 
 
در این جلسه اولیای دم تقاضای قصاص كردند. متهمان نیز در این جلسه هركدام خود را بی گناه خواندند و جنایت را به گردن یكدیگر انداختند. پس از آن در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شدند تا در این خصوص حكم نهایی را صادر كنند. 

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
برزیل.قتل پسر جوان در فروشگاه..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل پسر جوان به خاطر یک درگیری ساده



قتل پسر جوان به خاطر یک درگیری ساده

پسر جوان که در جریان یک درگیری ساده مرتکب قتل شده بود پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه دادگاه که در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی عزیز محمدی برگزار شد نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده محمد علی 20 ساله متهم است در تاریخ 28 شهریور سال 91 با ضربه چاقو مصطفی را در محله افسریه به قتل رسانده است که با توجه به اعترافات متهم، بازسازی صحنه قتل، گزارش پزشکی قانونی و شکایت اولیای دم برای محمد علی تقاضای مجازات قانونی را دارم.

در ادامه اولیای دم مقتول در جایگاه حاضر شده و برای قاتل پسرشان تقاضای قصاص کردند.

قاضی عزیزمحمدی رئیس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به متهم از او خواست به دفاع از خود بپردازد.

محمد علی نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه اظهار داشت: من تراشکار بودم. زمان قتل تازه دو هفته بود که سربازی ام به اتمام رسیده و به خانه باز گشته بودم. روز حادثه از مغازه به خانه می آمدم که متوجه شدم پسری به نام مسعود برادرم را زده است به همین خاطر با مسعود و دوستش مصطفی درگیر شدم. 

 

این درگیری خیلی زود به پایان رسید اما چند ساعت بعد متوجه شدم آنها دوباره با برادرم درگیر شده اند. به همین خاطر به خانه مسعود رفتم، در آنجا با مسعود و مصطفی دوباره درگیر شده و مقتول مرا هل داد، من هم با چاقویی که همراه داشتم ضربه ای به او زدم که باعث مرگش شد.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند./مهر