اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل پسرخاله پایان بازی پاسور



 بازی پاسور,حوادث جدید

قتل پسرخاله پایان بازی پاسور

درگیری دو پسرخاله بر سر بازی پاسور با قتل یکی از آنها پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه 28 دی ماه سال گذشتهاز طریق مركز فوریت های پلیسی 110 كشف جسدی در خیابان زربافیان ـ كوچه مرادی به كلانتری 115 رازی اعلام شد .

با حضور مأموران كلانتری و بررسی های اولیه مشخص شد فردی به نام برزو 27ساله بر اثر ضربات متعدد چاقو به بیمارستان منتقل و فوت کرده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز رسیدگی به این پرونده ، یکی از برادران مقتول در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان عنوان داشت که پسرخاله آنها به نام "فرشید 25 ساله در تماس تلفنی عنوان کرده که او مرتکب قتل شده است.

برادر مقتول در ادامه اظهاراتش گفت : برادرم به همراه پسرخاله مان به نام "فرشید" در یک خانه مجردی در خیابان زربافیان زندگی می کرد . شب حادثه فرشید با من تماس گرفت و گفت : "برو داخل کوچه ؛ برادرت را کشتم" . به سرعت خود را به داخل کوچه رسانده و مشاهده کردم که برادرم بر روی زمین افتاده و خون زیادی از وی رفته است .

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که فرشید پس از وقوع جنایت از تهران متواری شده است . بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه او آغاز و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پس از متواری شدن ، در یکی از شهرهای غرب کشور مخفی شده است .

با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم ، هماهنگی لازم قضایی انجام و کارآگاهان اداره دهم با نیابت قضایی به غرب کشور اعزام شده و 11 اردیبهشت متهم را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .

متهم پس از انتقال به اداره دهم ، به ارتکاب جنایت اعتراف و در خصوص انگیزه آن  گفت : به دلیل بازی پاسور و اینکه برزو همیشه  به من می باخت با هم مشاجره لفظی پیدا کردیم و سرانجام در روز حادثه با یکدیگر درگیر شدیم .

متهم در ادامه اظهاراتش گفت :چند روز پیش از جنایت ، بر سر بازی پاسور و شوخی کردن با یکدیگر دچار اختلاف شده و از آن زمان به بعد با یکدیگر دشمن شده ! و با یکدیگر درگیری لفظی داشتیم تا اینکه شب حادثه ، مقتول جلوی مرا در داخل کوچه گرفت و دوباره شروع به مشاجره لفظی کرد که این بار با یکدیگر درگیر شدیم .

مقتول برای من چاقو کشید اما توانستم چاقو را از دستش خارج و چندین ضربه به او بزنم که پس از آن چاقو را چندین خیابان آن طرف تر انداخته و فرار کردم .

سرهنگ کارآگاه آریا  حاجی زاده  ، معاون مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافات صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ./مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
2 پایان متفائت بازی قتل در کوچه های طهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توهم پیدا کردن عتیقه با قتل پسرخاله پایان یافت



توهم پیدا کردن عتیقه با قتل پسرخاله پایان یافت

مرد جوان که پسر خاله خود را در توهم پیدا کردن عتیقه به قتل رسانده بود، پس از انتقال به اداره آگاهی تهران لب به اعتراف گشود.

حوادث - به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، روز یکشنبه 19 خرداد سال جاری، پرونده ای با موضوع «قتل عمد» به صورت نیابت از شعبه دوم بازپرسی دادسرای استان البرز جهت رسیدگی به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی، پرونده به همراه یک متهم به نام «شهرام . ک» (39 ساله)، جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

محتویات پرونده نشان داد که 19 مهرماه 1391، فردی به نام «حسین . ش» (36 ساله) در داخل باغِ متعلق به پسرخاله اش (متهم پرونده) بر اثر ضربات جسم سخت مصدوم، پس از انتقال به بیمارستانی در استان البرز و به علت شدت صدمات فوت کرده؛ با آغاز رسیدگی به پرونده در استان البرز و برابر شکایت خانواده مقتول مبنی بر ارتکاب جنایت توسط پسرخاله مقتول، متهم در استان البرز دستگیر اما منکر هرگونه ارتکاب جنایت می شود که در ادامه رسیدگی به پرونده، متهم جهت انجام اقدامات تخصصی و تکمیلی در اختیار دادسرای امور جنایی و پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می گیرد.

اعتراف به جنایت

با آغاز رسیدگی به پرونده و علیرغم انکار اولیه جنایت از سوی متهم، نهایتا «شهرام . ک» سه شنبه 21 خرداد 1392 و پس از گذشت بیش از شش ماه از وقوع جنایت لب به بیان حقیقت گشود و به جنایت اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش به کارآگاهان اداره دهم گفت«پسرخاله ام (مقتول) به عنوان نگهبان در باغ شخصی ام مشغول به کار بود؛ بعد از مدتی احساس کردم وی جهت خارج کردن زیرخاکی (عتیقه) در باغ مشغول به حفاری است ؛ صبح روز حادثه و پس از کشیدن شیشه، از باغ خارج شده و پس از بازگشت متوجه یک گودال حدودا 3 متری در داخل باغ شدم ؛ به تصور اینکه حسین (مقتول) عتیقه ای کشف کرده ، در داخل اتاق محل استراحت (اتاق نگهبانی) با او درگیر شده و از حسین خواستم تا در صورت کشف عتیقه آنرا تحویل دهد اما او منکر کشف هرگونه عتیقه ای شد و همین موضوع باعث درگیر شدن من با او شد».

متهم افزود:«با یک چوب دستی حدودا دو متری که در داخل اتاق بود ضربات متعددی را به بدن و سر حسین  وارد کرده اما او همچنان منکر کشف عتیقه بود؛ با توجه به مصرف شیشه و نداشتن وضعیت روحی مناسب ، خیلی عصبانی بودم و در یک لحظه مانیتور کامپیوتر داخل اتاق را برداشته و به سر پسرخاله کوبیدم و او به روی زمین افتاد؛ به تصور اینکه «حسین» بیهوش شده، ابتدا پیراهنش ا در آوردم و به او تنفس مصنوعی دادم که متوجه شدم حسین فوت کرده؛ در حالیکه ترسیده بودم، موضوع را به خانواده ام اطلاع دادم و آنها نیز به همراه خانواده حسین به باغ مراجعه کردند؛ پس از دیدن جسد، همگی به سمت من حمله ور شدند و من نیز با خودرو 206 از محل متواری شدم».

سرهنگ آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود:«با توجه به اعترافات صریح متهم به ارتکاب جنایت و به منظور انجام تحقیقات تکمیلی، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت»./جام جم