اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل پسربچه آشنا به سبك فیلم‌های شیطان



قتل پسربچه آشنا به سبك فیلم‌های شیطان

مرد نجار با دیدن فیلم‌های شیطانی پسربچه آشنایی را ربود و پس از اجرای نیت شوم، وی را به قتل رساند.

به گزارش ایران پلیس اصفهان كه با یك گروگانگیری 50 میلیونی روبه‌رو شده بود با ردیابی شوهرعمه جنایتكار پسر 11 ساله پرده از انگیزه سیاه وی برداشت. مردی 35 ساله اواخر شهریورماه در دولت‌آباد و برخوار حوالی ظهر اقدام به گروگان گرفتن پسربچه‌ 11 ساله‌ای به نام مهدی از در خانه یكی از بستگانش كرد. مرد گروگانگیر با ربودن پسربچه وی را به سمت بیابان‌های دولت‌آباد برد و پس از خفه كردن كودك جسد را در داخل چاله‌ای دفن كرد.

خانواده مهدی پس از چند ساعت كه پی به گم‌شدن بچه‌شان بردند، به كلانتری مركز دولت‌آباد مراجعه كرده و خواستار ردیابی بچه‌شان شدند. هیچكس نمی‌دانست پسر گمشده چه سرنوشت مرگباری داشته است تا اینكه تیمی از پلیس وارد عمل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینكه مأموران سریعاً تحقیقات خود را در این زمینه آغاز كردند گفت: در طول این مدت تماس‌های مرموزی با خانواده پسربچه صورت می‌گرفت و گروگانگیر در ازای آزادی مهدی 50 میلیون تومان پول می‌خواست، همچنین نامه‌ای از سوی آدم‌ربا در خانه مادربزرگ این كودك پیدا شد كه از خانواده مهدی خواسته بود كه در زمان و مكان مشخص شده، پول میلیونی را در اختیار وی قرار دهند كه همه این درخواست‌ها حاكی از آن بود كه گروگانگیر آشنا بوده و هدف از این اقدامات سردرگم كردن مسیر تحقیقاتی پلیس و خانواده مهدی است.

سرهنگ حسین حسین‌زاده تصریح كرد: پلیس با بررسی‌های علمی پی برد كه نام گروگانگیر واهی بوده و گروگانگیر در حال انحراف مسیر تحقیقاتی است. وی با بیان اینكه نتایج تحقیقات گویای این بود كه نویسنده نامه یك نجار و شوهرعمه این كودك است گفت: مهمترین دلیلی كه كارآگاهان در تحقیقات خود به آن دست یافتند، استفاده از موادمخدر و اثرات مخرب تماشای تصاویر مبتذل ماهواره‌ای از سوی قاتل كودك 11 ساله بود كه وی را به سمت چنین اقدام هولناكی سوق داده بود. البته این قاتل 35 ساله، برای رد گم كردن پلیس، با نوشتن نامه‌ای مرموز، موضوع را به سوی آدم‌ربایی سوق داد و پس از آن كه در نیمه مهرماه توسط مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد به دروغ‌پردازی‌های دیگری پرداخت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینكه متهم هدف اصلی‌اش سوء استفاده از پسربچه‌ بوده است ادامه داد: این كودك تنها بچه خانواده‌اش بود و پدر و مادرش بعد از 11 سال انتظار صاحب وی شده بودند. وی با بیان اینكه در همان روزهای نخست تحقیقات پلیس به صورت مستمر برای پیداكردن این بچه ادامه داشت در حالی كه مهدی 10 دقیقه بعد از ربوده‌شدن توسط شوهر عمه خود مورد سوء استفاده قرار گرفته و كشته شده بود گفت: پس از تحقیقات گسترده و كشف اینكه قاتل كودك 11 ساله یك نجار است توانستیم سرنخ‌هایی پیدا كنیم و پس از دستگیری شوهرعمه وی و اطلاعاتی كه وی به پلیس داد جسد مهدی را در بیابان‌های دولت‌آباد در حالی كه در چاله‌ای دفن شده بود، پیدا كردیم.

سرهنگ حسین‌زاده با بیان اینكه قاتل در اعترافات نخست خود به این مطلب اشاره كرده است كه پسربچه 11 ساله قصد تجاوز به دختر 4 ساله وی را داشته است خواست انگیزه‌ای ناموسی به اقدام هولناك خود بدهد كه بررسی‌ها نشان داد این ادعاها تنها بهانه‌جویی بوده است. وی در خاتمه به خانواده‌ها هشدار داد كه كنترل و نظارت بر بچه‌هایشان را به هیچ وجه فراموش نكرده و بدانند كه كودك دارای قدرت تمایز نیست و نمی‌تواند آدم فریبكار را تشخیص دهد./ایران

 


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع پدر جلوی چشمان پسربچه...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل پدر‌ تحت‌ تاثیر‌ فیلم‌های شیطان‌پرستی



پسر جوان تحت‌تاثیر فیلم‌های شیطان‌پرستی شبکه‌های ماهواره‌ای، پدرش را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند.

به گزارش جام جم، ساعت 23 و 50 دقیقه بیست و نهم بهمن امسال در یکی از محله های شهرستان خرمدره استان زنجان، زن میانسال با شنیدن صدای مشاجره از خواب بیدار شد. او پسر بیست و شش ساله اش به نام وحید را چاقو به دست مشاهده کرد که در حال مشاجره با پدرش و تهدید وی به مرگ است. مادر با مشاهده این صحنه سعی کرد هر دویشان را آرام کند و به مشاجره میان آنها پایان دهد که پسر جوان مادر را به کناری پرت کرد و با چاقویی که در دست داشت پدرش را هدف ضربات مرگبار قرار داد.

مرد زخمی غرق در خون روی زمین افتاد و پسرش چاقو به دست سراسیمه خانه را ترک کرد.

با حضور ماموران انتظامی و امدادگران اورژانس در محل حادثه، پیـکر غرق در خون مرد میانسال به بیمارستان منتقل شد، اما وی به دلیل شدت خونریزی جان خود را از دست داد.

همزمان با شروع تحقیقات، مخفیگاه های احتمالی عامل جنایت زیرنظر گرفته شد تا این که ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد، قاتل فراری در خانه یکی از آشنایانش در حومه شهر پنهان شده است. کارآگاهان با هماهنگی قضایی برای دستگیری متهم به آنجا اعزام و شامگاه پنجشنبه گذشته موفق به دستگیری وی شدند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: مدتی بود که فیلم های شیطان پرستی را از طریق ماهواره نگاه می کردم و این موضوع باعث شد که احساس کنم اطرافیانم هم دچار مشکلاتی هستند و باید از بین بروند.به همین خاطر ابتدا تصمیم گرفتم جان پدرم را بگیرم که پشیمان شدم. بعد از مدتی دوباره تحت تاثیر همان فیلم های ماهواره قرار گرفتم و این بار تصمیم گرفتم هر طور شده دست به کار شوم و پدرم را بکشم.

سرهنگ جعفر رحمتی، رییس پلیس آگاهی استان زنجان در این باره به جام جم گفت: بررسی های اولیه از متهم نشان می دهد او پس از تماشای مداوم فیلم های ماهواره ای که ترویج دهنده شیطان پرستی بود و تحت تاثیر چنین برنامه هایی به این جنایت هولناک دست زده است. متاسفانه شاهد هستیم که شبکه های ماهواره ای کانون خانواده ها را نشانه رفته است. بنابراین خانواده ها باید دقت بیشتری روی رفتار فرزندان خود داشته باشند تا آنها تحت تاثیر این گونه برنامه ها قرار نگیرند و مرتکب جنایت و دیگر جرایم خشن شوند.

برای عامل جنایت قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی در حالی ادامه دارد که قرار شده متهم برای مشخص شدن سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شود.


   اخبار حوادث  -  جام جم