اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل پدر به روش فیلمهای جنایی



اخبار حوادث - قتل پدر به روش فیلمهای جنایی

جوان تبعه خارجی که مدعی است با دانلود فیلم های جنایات در فضای مجازی، تحت تاثیر شیوه های این جنایت ها قرار گرفته و پدرش را به طرز فجیعی در استان قم کشته است، با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و صدور دستورات ویژه قضایی در مشهد دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

در پی ارسال نیابت قضایی از استان قم به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مبنی بر این که جوان 19ساله ای به اتهام قتل پدرش تحت تعقیب قرار گرفته است و این احتمال وجود دارد که وی به مشهد گریخته باشد، این پرونده با صدور دستوری از سوی قاضی علی اکبر صفائیان (قاضی ویژه قتل عمد) به پلیس آگاهی خراسان رضوی ارجاع شد.

 

این گزارش حاکی است: به دستور سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) گروهی از کارآگاهان اداره جنایی بلافاصله بررسی های اطلاعاتی خود را در این باره آغاز کردند و با توجه به مشخصات ارائه شده، عملیات دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند. کارآگاهان پس از ساعت ها ردزنی با استفاده از شگردهای پلیسی، موفق شدند محل اختفای این جوان را در مشهد شناسایی و او را با دستور قاضی ویژه قتل عمد دستگیر کنند.

این جوان 19ساله تبعه خارجی که در پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار گرفته بود، در اعترافات خود گفت: مدتی قبل پدرم مرا در یک مرکز روانپزشکی بستری کرد، به همین خاطر هم کینه عمیقی از او به دل گرفتم و درصدد انتقام برآمدم. چند روز پس از آن که از مرکز درمانی مرخص شدم، نقشه قتل پدرم را کشیدم. ظهر روز حادثه کسی در منزل ما حضور نداشت و پدرم بیرون از منزل بود.

 

من به دنبال پدرم رفتم و به او گفتم یکی از اقوام از شهرستان به منزل آمده است و با این ترفند او را به سوی منزل کشاندم.وقتی پدرم کسی را در خانه ندید به او گفتم هنوز نرسیده است! حتما می آید!پس از دقایقی پدرم خوابید و من که منتظر چنین فرصتی بودم، دمبل 5 کیلوگرمی را برداشتم و ضرباتی به سر او وارد کردم.

 

وقتی فهمیدم جان باخته است، جسد او را به طرف دستشویی کشاندم و با چاقو سرش را بریدم!! اما در همین حال مادر و دایی ام وارد منزل شدند که من از ترس فرار کردم و به مشهد گریختم. چند روز در این شهر سرگردان بودم که توسط پلیس دستگیر شدم. وی در پاسخ به این سوال کارآگاهان که چرا پدرت را این گونه به قتل رساندی؟ گفت: چون فیلم های جنایات منتشر شده در فضای مجازی را همیشه دانلود می کردم، تحت تاثیر این فیلم ها قرار گرفته بودم. اگرچه همواره مادرم به خاطر نگاه کردن به این فیلم ها مرا سرزنش می کرد اما من توجهی به اعتراض های او نداشتم.

اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو مرتبط :
کلیپ دایره جنایی (قتل)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف عامل قتل پدر جنایی ترین قاضی ایران



اعتراف عامل قتل پدر جنایی ترین قاضی ایران

عامل قتل پدر جنایی ترین قاضی ایران لب به اعتراف کشود.

به گزارش خبرنگار مهر، 15 مهر ماه سال 89، پدر قاضی نورالله عزیزمحمدی رئیس شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران و جنایی ترین قاضی ایران به طرز مشکوکی در خانه اش در خیابان تهران نو کشته شد.

در ادامه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران تحقیقات در این رابطه را آغاز کرده و در بررسی ها دریافتند همزمان با مرگ مرد صاحبخانه از خانه اش نیز سرقت شده است. این موضوع احتمال وقوع قتل را قوت بخشید که کارآگاهان پس از گذشت 2 ماه مرد معتادی به نام آرش را در این رابطه دستگیر کردند.

متهم در ابتدا منکر قتل شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: با انگیزه سرقت پیرمرد تنها را به قتل رسانده ام.

هم اکنون تحقیقات از متهم در اداره آگاهی ادامه دارد./مهر