اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل پدر با تک‌لول شکاری



 پسر جوان ساعتی پس از اینکه پدر 55 ساله‌اش را با سلاح شکاری به قتل رساند، دستگیر شد.

به گزارش فرهیختگان، چهارشنبه هفته گذشته و پس از آنکه شهروندان در تماس با 110 گزارش یک قتل با اسلحه شکاری را به پلیس اعلام کردند، ماموران پلیس کوهبنان استان کرمان برای بررسی موضوع به محل اعلامی رفتند.

جسد مردی 55 ساله در کوچه و مقابل در خانه‌اش در حالی روی زمین افتاده بود که از ناحیه سینه و پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به علت خونریزی شدید فوت شده بود. با آغاز بررسی‌های پلیسی مشخص شد که مقتول با همسر و پسرش اختلاف داشته است، به این ترتیب بازجویی از خانواده این مرد آغاز شد و پسر مقتول به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: «به علت اختلافات خانوادگی با پدرم درگیر شدیم و از روی عصبانیت به سمت انباری رفتم و اسلحه شکاری پدرم را برداشتم که در همین حین پدرم از خانه بیرون رفت و می‌خواست سوار ماشین شود که دو تیر به سمت سینه و پاهایش شلیک کردم و پیکر او روی زمین افتاد.»

محسن صیفوری، فرمانده انتظامی کوهبنان درباره این خبر گفت: «با هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل مقتول یک اسلحه شکاری تک‌لول و تعداد دو پوکه کشف و متهم به قتل به اداره آگاهی منتقل شد. بررسی‌ها در این زمینه ادامه دارد.»

 

 اخبار حوادث  - فرهیختگان


ویدیو مرتبط :
شلیک با شات گات (تک لول)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل پدر و مادر با اسلحه شکاری



اخبار حوادث - پسر جنایتکار دستگیر شد
قتل پدر و مادر با اسلحه شکاری

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون استان فارس از دستگیری قاتلی که پدر و مادر خود را یک ماه قبل در این شهرستان به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ محسن سروقد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون استان فارس گفت: در مرداد ماه امسال ماموران انتظامی بخش «خشت» شهرستان کازرون از وقوع یک فقره قتل مطلع و بلافاصله به همراه تیمی از کارگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران با جسد مردی 60 ساله که با اسلحه شکاری به قتل رسیده بود، مواجه شدند، افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد درگیری خانوادگی بین فرزند و پدر اتفاق افتاده که فرزند خانواده با استفاده از سلاح شکاری پدر خود را به قتل رسانده و مادر و یکی از برادران خود را مجروح کرده که به بیمارستان انتقال یافته اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از چند ساعت مادر قاتل هم به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می کند، گفت: با توجه به متواری شدن قاتل ، ماموران انتظامی بخش «خشت» با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفاء قاتل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون استان فارس افزود: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران