اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل پدربزرگ‌ها بر سر جای پارک خودرو



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل پدربزرگ ها

 

اخبار حوادث - قتل پدربزرگ‌ها بر سر جای پارک خودرو

یک پیرمرد ۷۵ ساله آلمانی که برسرجای پارک خودرو با دو همسایه خود درگیر شده بود، پیش از خودکشی آن دو را به قتل رساند.

یک نزاع محلی که درایالت بیله فیلد آلمان میان چند همسایه درگرفته بود، با قتل سه تن ازآنان پایان یافت.


دراین درگیری یک پیرمرد 75 ساله ابتدا یک پیرمرد 83 ساله و یک پیرزن 74 ساله را با شلیک گلوله به قتل رساند وسپس خودکشی کرد.

به گزارش فرانس پرس ازبرلین، پلیس آلمان ازاظهارنظردرباره علل این اقدام خودداری کرده و تنها به ذکر این نکته اکتفا نموده که پیرمرد آلمانی برسرجای پارک خودروبا همسایگان خود درگیر شده است.
به گفته پلیس، این درگیری ساعت 7 صبح امروزبه وقت محلی درمقابل یک ساختمان مسکونی بزرگ رخ داد و پیرمرد تیرانداز که پس از کشتن دوهمسایه خود در زیرزمین مستقر شده بود، با شلیک به سر خود به زندگی اش پایان داد.
اخبار حوادث - شبکه خبر

 


ویدیو مرتبط :
دعوا بر سر تصادف دو خودرو در پارگینگ، منجر به قتل شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل پدر و پسر بر سر جای پارک



اخبار حوادث - قتل پدر و پسر بر سر جای پارک

درگیری مسلحانه دو طایفه بر سر جای پارك با قتل پدر و پسر پایان یافت.

اهالی روستای سنگان در شمال غرب تهران عصر 29 مردادماه امسال با صدای فریاد تعدادی از مردان روستا سراسیمه به بخش پایینی روستا رفتند. با حضور تعدادی از اهالی مشخص شد دو خانواده از طایفه‌های مختلف بر سر جای پارك با یكدیگر درگیر شده‌اند.

با وساطت بزرگان روستا نزاع پایان یافت و اهالی به خانه‌های خود بازگشتند. هنوز ساعتی از آغاز صبح روز بعد نگذشته بود كه صدای تیر اندازی سكوت روستا را شكست و صدای شیون و زاری چند زن از اتفاقی ناگوار خبر می‌داد. با حضور اهالی مشخص شد مهدی و رضا كه روز قبل با اهالی طایفه دیگر بر سر جای پارك درگیر شده بودند به خانه یكی از طرف‌های نزاع رفته و اقدام به پرتاب سنگ و اشیای برنده به سمت خانه آنها كرده‌اند.

طایفه دیگر نیز وقتی با این صحنه روبه‌رو شدند با اسلحه شكاری اقدام به شلیك گلوله به سمت اعضای این خانواده كردند كه در جریان این تیراندازی پدر و پسر 44 و 22 ساله جان‌شان را از دست داده و سه عضو دیگر خانواده نیز مجروح می‌شوند. اهالی روستا وقتی با این وضعیت روبه‌رو می‌شوند سریع سه عضو این خانواده را به بیمارستان پیامبران تهران منتقل كردند كه با اقدام پزشكان از مرگ نجات پیدا كردند.

با اعلام موضوع به قاضی جمشیدی، بازپرس ویژه قتل تهران وی همراه گروهی از ماموران اداره ویژه قتل پلیس آگاهی راهی روستای سنگان شده و بررسی‌های خود را برای شناسایی عاملان قتل و افراد حاضر در نزاع آغاز كردند. در بررسی‌های اولیه اسلحه‌ها از خانه متهمان به قتل كشف شد. با گذشت بیش از یك ماه از وقوع حادثه سرنخ‌های جدیدی از سه عامل قتل به دست آمده و یك مظنون نیز در این باره دستگیر شده است.

یكی از شاهدان این حادثه به «اعتماد» گفت: اهالی دو طایفه روستا با مسالمت در كنار هم زندگی می‌كنند و نمی‌دانیم چرا روز حادثه چنین اتفاقی افتاد. مهدی و رضا و طرف‌های دیگر نزاع خیلی آرام بودند و پس از درگیری برسر جای پارك با وساطت بزرگان و اهالی دعوای آنها پایان یافت اما نمی‌دانم چرا روز حادثه آنها بار دیگر با یكدیگر درگیر شدند. در حال حاضر اهالی دو طایفه با هم ارتباط خوبی دارند.

این پرونده در حال حاضر در اداره دهم پلیس آگاهی درحال رسیدگی است.
اخبار حوادث - اعتماد