اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل وحشیانه دخترخاله بخاطر نمره در مدرسه + تصویر



 دختر دبیرستانی که به دخترخالش حمله کرده بود و او را به طرز وحشیانه ای به قتل رسانده بود,دستگیر شد.

 اولیویا اسمیت دختر نوجوانی که 18 سال دارد و در سال آخر دبیرستان تحصیل می کند,دختر خاله خود به نام آبیی هربرت را که 17 سال داشت را به طرز وحشیانه ای به قتل رساند.این دو در یک مدرسه درس میخواندند و رابطه ی دوستانه ای با یکدیگر داشتند.

اخبار,اخبار حوادث,حوادث  مروز

 

بر اساس گزارش پلیس,اولیویا و قربانی در یک مدرسه درس میخواندند که اولیویا به دلیل اختلافاتی که با آبیی بر سر نمرات  و درس های مدرسه داشت,تصمیم به قتل او میگیرد.اولیویا با ضربات متععد چاقو آبیی را به طرز وحشیانه ای به قتل می رساند.اولیویا در حالی دستگیر شد که در نزدیکی جسد قربانی در مدرسه در حال اشک ریختن و اظهار ندامت از جنایتش بود.
 
پدر آبیی در اظهاراتش گفت : این دو دوستان خوب و صمیمی ای با یکدیگر بودند, قبول این جنایت از طرف اولیویا بسیار سخت است. او تنها فرزند من را کشته است.

پلیس محلی آتلانتا در پایان خاطر نشان کرد: اولیویا به اتهام قتل عمد دستگیر و بازداشت شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر ,پرونده ی وی به دادگاه قضایی ارجاع خواهد شد.

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
قتل وحشیانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرب و شتم وحشیانه کودک بخاطر خوردن کیک تولدش/ پسر بچه 9ساله زیر مشت و لگدهای ناپدری جان باخت + تصویر



پسر بچه 9 ساله پس از خوردن تکه‌ای از کیک تولدش، مورد خشم ناپدری اش قرار گرفت و زیر مشت و لگد مرد وحشی جان باخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، "رابرت ویلسون" به اتهام ضرب و شتم وحشیانه ای که منجر به  مرگ پسر بچه 9 ساله درجشن تولدش شد، دستگیر و محاکمه شد.

بنابراین گزارش "جک گارسیا" پسر بچه 9 ساله تنها به دلیل آنکه بدون اجازه گرفتن وبه دور از چشم "ویلسون" تکه ای کوچک از کیک جشن تولدش را خورد، مورد ضرب و شتم وحشیانه ناپدری‌اش قرار گرفت و در نهایت پس از انتقال به بیمارستان به دلیل جراحات و صدمات جدی وارد شده جان باخت.

اخبار,اخبار حوادث,کودک  آزاری


این حادثه در یک آپارتمان مسکونی در واشنگتن در حالی رخ داد که همه میهمانان سرگرم خوشگذرانی بودند که متوجه فریاد "جک" و "ویلسون" شدند.


پزشکان علت مرگ "جک" را پس از انتقال به بیمارستان خونریزی داخلی ناشی از شکسته شدن جمجه و پاره شدن اعضای داخلی بدنش اعلام کردند.

"رابرت ویلسیون" 30 ساله نامزد"گینویا" مادر پسر بچه 9 ساله قرار بود یک هفته بعد از برگزاری جشن تولد"جک" زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

 

اخبار,اخبار حوادث,کودک  آزاری


شاهدان عینی در اظهارات خود به پلیس تاکید کردند که، قادر به نجات جان پسر بچه 9 ساله از زیر مشت و لگد ویلسون نبودند.

طعم شیرین این جشن که با مرگ"جک" کام همه را به ویژه مادرش تلخ کرد و منجر به انزجار خانواده گارسیا از "رابرت ویلسون" شد و از مقامات دادگاه خواستار اشد مجازات برای وی شدند.


بنابر حکم دادگاهی که روز گذشته در واشنگتن برگزار شد "رابرت لاری ویلسون" 30 ساله به اتهام قتل عمد محاکمه و به 30 سال زندان محکوم شد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران