اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل هولناک پایان چاقو کشی دو همسایه



اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - قتل هولناک پایان چاقو کشی دو همسایه

در اثر چاقوکشی در یکی از روستای عجب شیر استان آذربایجان شرقی پدری به قتل رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برابر گزارش واصله از گشت کلانتری مبنی بر نزاع دست جمعی در یکی از روستاهای عجب شیر مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان عجب شیر قرار گرفت. 

 

در بررسی مشخص شد اعضای یک خانواده سه نفری با دو نفر از همسایگانشان در یکی از روستاهای عجب شیر به علت اختلاف حساب با یکدیگر چاقوکشی کرده که منجر به جراحات بدنی افرادی به هویت نادر و فرامرز می گردد. 

 

هر دو مجروح به بیمارستان امام خمینی (ره) عجب شیر منتقل و به علت شدت جراحات وارده و اصابت چاقو به سینه نادر وی به بیمارستان تبریز انتقال می یابد که وی در بعد از ظهر همان روز در بیمارستان تبریز جان خود را از دست می دهد. 

 

به دنبال مرگ نادر سریعا ضارب به نام وحید شناسایی و در محل سکونتش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال می شود و نامبرده در تحقیقات اظهار داشت: به علت اختلاف با مقتول من و برادرم(فرامرز) با او درگیر شدیم ومقتول با چاقو برادرم را مجروح کرد و من نیز با چاقو مقتول ضریه ای به سینه‌اش وارد کردم.

 

مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی پلیس آگاه ناجا با تائید به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شد.

اخبار حوادث -  باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
دانلود کارتون همسایه ها این قسمت کارگاه جوجه کشی همسایه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبرئه مرد مجنون از اتهام قتل هولناک همسایه



تبرئه مرد مجنون از اتهام قتل هولناک همسایه

مرد جوان که متهم است همسایه خود را با ضربه های چاقو به قتل رسانده است، با تائید جنونش از سوی پزشکی قانونی ، از مسولیت کیفری تبرئه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این پرونده حسین 37 ساله متهم است در تاریخ نهم تیر ماه سال 89 همسایه خود به نام حجت‌الله را در کهریزک با ضربه های کارد به قتل رسانده است. متهم با تهیه چاقو و تخریب در خانه مقتول وارد خانه شده و مرد همسایه را در مقابل چشمان همسرش به قتل رساند.

در ادامه تیم 7 نفره متخصصان پزشکی قانونی پس از معاینات تخصصی جنون متهم در زمان ارتکاب قتل را تایید کردند .

جلسه محاکمه متهم روز دوشنبه در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد که متهم با قبول اتهامش گفت :  مدتی بود صدایی در گوشم می گفت که همسایه‌ات را بکش، من هم تحت تاثیر این صدا چاقویی تهیه کرده و پس از تخریب در خانه حجت‌الله او را در مقابل چشمان همسرش با ضربه‌های کارد به قتل رساندم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و حسین را از مسولیت کیفری تبرئه کردند.

با این رای دادستان باید متهم را تا زمان بهبود حالش در یک مرکز درمانی نگهداری کند و پس از تائید سلامت روحی و روانی حسین از سوی متخصصان پزشکی قانونی ، او می تواند از مرکز درمانی مرخص شود./مهر