اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل هولناک همسر، پایان رابطه نامشروع


رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری زنی که همسر خود را به کمک دوستش به قتل رسانده بود خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری زنی که همسر خود را به کمک دوستش به قتل رسانده بود خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی درتشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره فوت مشکوک ، بر اثر ضربات چاقو بلافاصله کاراگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان بررسی موضوع را به طور ویژه آغاز کردند.

رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان پلیس پس از انجام بررسی های دقیق و اقدامات گسترده تخصصی سر نخ هایی از دخالت همسر مقتول در این رابطه به دست آوردند.

ملاشاهی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مراجع قضایی همسر مقتول را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند، گفت: این متهم که در ابتدا منکر انجام هر گونه جرمی بود اما پس از مواجهه با مستندات جمع آوری شده توسط پلیس لب به اعتراف گشود و به دلیل اینکه خودش با فرد دیگری رابطه نامشروع داشته با همکاری وی اقدام به قتل همسرش کرده است..

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این متهم به همراه همدستش قصد فرار از کشور را داشت، گفت: کاراگاهان موفق شدند طی یک عملیات سریع همدست این متهم را نیز دستگیر کردند.

ملاشاهی در پایان خاطرنشان کرد:متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.


ویدیو مرتبط :
رابطه نامشروع یک زن با چند مرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک پایان 5 ماه رابطه نامشروع




اخبار حوادث - قتل هولناک پایان 5 ماه رابطه نامشروع

 مرد جوان برای فاش نشدن رابطه پنهانی خود و پایان دادن به اخاذی‌های زن جوان مجبور شد به جنایتی هولناك دست بزند.

به گزارش اعتماد، اهالی یك روستا در استان گیلان در حالی روز خود را آغاز كردند كه نقشه قاتل برای رهایی از بند ارتباطی پنهانی حادثه‌یی هولناك را رقم زد.

به گفته رییس پلیس آگاهی استان گیلان پس از كسب اطلاع پلیس از وقوع درگیری منجر به جرح در روستا، ماموران نیروی انتظامی به سرعت به محل درگیری اعزام شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد زن جوانی به علت اصابت چندین ضربه با جسم سخت از ناحیه سر به‌شدت دچار خونریزی و جراحت شده كه از سوی اهالی به بیمارستان انتقال یافته اما به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

 سرهنگ كریمی با اشاره به دستگیری قاتل از سوی شاهدان عینی صحنه گفت: متهم پس از دستگیری و در تحقیقات اولیه ضمن اعتراف صریح به قتل زن جوان به داشتن ارتباط پنهانی با وی اقرار كرد و گفت كه به مدت 5 ماه با مقتول ارتباط داشته است.

در جریان رسیدگی به پرونده، متهم مدعی شد در مدت آشنایی با مقتول بارها مجبور به پرداخت مبالغی پول نقد شده تا وی همسرش را از وجود ارتباط بین آنها با خبر نكند.

متهم در ادامه با تشریح جزییات حادثه گفت: «اخاذی مقتول تا روز حادثه از من ادامه داشت. در این روز من و مقتول با خودروی نیسان به سمت روستا در حركت بودیم اما این‌بار وقتی وی از من درخواست 500 هزار تومان پول نقد كرد مخالفت كردم و گفتم پول ندارم. پس از آن مشاجره‌یی بین ما در گرفت و مقتول مرا تهدید كرد اگر به او پول ندهم از همسرم می‌گیرد و ماجرا را هم به او می‌گوید.»

همین موضوع كافی بود تا مشاجره لفظی به درگیری سختی ختم شود و متهم به قتل با میله آهنی چندین بار به سر مقتول ضربه وارد كند؛ ضربه‌هایی كه باعث خونریزی شدید و مرگ زن جوان شد تا سرانجامی نافرجام برای پنج ماه رابطه پنهانی رقم بخورد.

به گفته سرهنگ كریمی با توجه به اقرار صریح، متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی روانه زندان شده است.


  اخبار حوادث - اعتماد