اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل هولناک زن جوان در خانه باغ ویلایی


جسد زن 22 ساله‌ای که بر اثر اصابت چاقو به گردنش در خانه باغ ویلایی کشته شده بوده ، پیدا شد.

روزنامه ایران: جسد زن 22 ساله‌ای که بر اثر اصابت چاقو به گردنش در خانه باغ ویلایی  کشته شده بوده ، پیدا شد.

این زن که فاطمه نام دارد به همراه شوهرش احمد سرایدار یک باغ ویلایی در روستای گاوترنا شهرک گلمکان در حوالی شهر جدید گلبهار مشهد بودند و هنگام جنایت دختر 2 ساله خانواده شاهد این جنایت بود.

بنابر تحقیقات پلیس شوهر مقتول-احمد- سه‌شنبه هفته گذشته برای انجام کاری به شهرک صنعتی رفته بود.

 ساعت 5 عصر سه‌شنبه دهم آذرماه بود که پلیس در جریان این جنایت هولناک قرار گرفت. مأموران انتظامی چناران با دریافت این گزارش بلافاصله در محل حاضر شدند و مراتب به  بازپرس «گل قندشت» اعلام شد.

جست و جو برای دستگیری عاملان این جنایت ادامه دارد. شوهر این زن جوان در تحقیقات نخست مدعی شد عاملان جنایت حدود 80 گرم طلاشامل النگو و گوشواره از همسر و دختر خردسالش به سرقت برده‌اند.


ویدیو مرتبط :
باغ ویلایی با متراژ 1750 متر واقع شده در شهرک ویلایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک زن جوان در بلوار سرافرازان مشهد



 

اخبار,حوادث,اخبار حوادث,اخبار و حوادث

 

 


مرد میانسال که صبح دیروز جنایتی هولناک را در بلوار سرافرازان مشهد رقم زده بود در جریان تحقیقات ماموران پلیس دستگیر شد.

 

مهر:ساعت 7 و 30 دقیقه صبح دیروز ماموران پلیس در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی مشهد از قتل زن جوانی در بلوار سرافرازان این شهر باخبر شدند. دقایقی بعد تیمی از ماموران کلانتری 40 مشهد همراه بازپرس جنایی مشهد در محل حاضر شده و با جسد زن 37 ساله ای روبرو شدند که به طرز هولناکی با ضربه های کارد از پا درامده بود. مرد میانسالی نیز به عنوان عامل جنایت از سوی اهالی دستگیر شده بود.

 

شاهدان ماجرا که با دیدن صحنه این جنایت وحشت زده شده بودند در جریان تحقیقات پلیسی گفتند: مقتول سوار یک خودروی آژانس در حال عبور از این محل بود که مرد میانسال راه خودروی آنها را با خودروی خود سد کرد. او پس از پیاده شدن از خودرو به سوی زن جوان رفت و پس از شکستن شیشه خودرو چند ضربه کارد به سر و گردن مقتول وارد کرد. مرد خشمگین سپس قربانی خود را از ماشین بیرون کشید و دوباره با کارد به جان او افتاد.

 

سرهنگ احد کریمی – رئیس پلیس مشهد – در این باره گفت: پس از تحقیقات مقدماتی جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. متهم نیز برای کشف انگیزه اش از این جنایت تحویل ماموران پلیس شد.... / mehrnews.com