اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل هولناک زن باردار با ضربات چاقو


پسر 14 ساله اهل " تگزاس " به اتهام قتل مادر 33 ساله و باردار خود بازداشت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: پسر 14 ساله اهل " تگزاس " به اتهام قتل مادر 33 ساله و باردار خود بازداشت شد.

براساس گزارش پلیس آنها پس از دریافت تماسی از طرف همسایه قربانی خود را به محل جنایت که خانه خانم " نیتا موسلی " واقع در " لامارکو-تگزاس " بود رساندند و باجسد وی که غرق در خون بود و بر روی کف آشپزخانه افتاده بود روبه رو شدند که مرگ اودر آنجا اعلام شد.

همسایه قربانی در گزارش  خود به پلیس گفت : هنگامی که در حال پارک خودروی خود بودم متوجه شدم درب خانه ی موسلی " باز است و برای اینکه مطمئن شوم که او حالش خوب است به داخل رفتم که با جسد او که از جراحت شدید توسط چاقو جان باخته بود روبه رو شدم و با پلیس تماس گرفتم .

پلیس در ادامه افزود در طول مدت 5 روز پس از به قتل رسیدن " موسلی " که 4 ماهه باردار بود آنها به دنبال تنها فرزند او که پسر 14 ساله بود گشتند و پس از یافتن او در یک استبل اسب و بردن به اداره پلیس از او بازجویی کردند. پس از بازجویی های به عمل آمده مشخص شد که او مادر خود را به قتل رسانده است .انگیزه ی این جنایت و جزئیات آن هنوز اعلام نشده است .

پسر جنایت کار که یک بازیکن فوتبال می باشد در حال حاضر در حبس به سر می برد و گفته شده است که خودروی نیسان قربانی نیز گم شده است.

پرونده این جنایت در حال حاضر در حال بررسی بیشتر می باشد و بزودی قاتل او مجازات خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
قتل با ضربات چاقو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک زن توسط ضربات متعدد چاقو


مردی بعد از مشاجره با همسر سابقش او را با 30 ضربه چاقو به قتل رساند و گریخت.

 مردی بعد از مشاجره با همسر سابقش او را با 30 ضربه چاقو به قتل رساند و گریخت.

 بعد از ظهر روز یكشنبه زنی با ماموران پلیس 110 تماس گرفت و وقوع یك قتل را گزارش داد. این زن كه صدایش به شدت می‌لرزید و ترسیده ‌بود، گفت قصد داشت در ماجرا دخالت كند و مقتول را نجات دهد، اما قاتل او را با چاقو تهدید كرده‌‌ است و اگر ماموران به موقع نرسند او فرار خواهد كرد.

اپراتور مركز پس از دریافت این گزارش 110 موضوع را به كلانتری گلبرگ خبر داد و ماموران به محل حادثه اعزام شدند. آنها وقتی رسیدند كه قاتل از محل فرار كرده ‌بود اما جسد مقتول كه زنی جوان به نام زهرا بود، غرق در خون روی زمین افتاده بود.

پلیس به بازپرس كشیك قتل خبر داد و با توجه به دستور رسیده، جسد به پزشكی قانونی انتقال داده ‌شد. بررسی‌های كارآگاهان نشان داد، مقتول زنی 37ساله به ‌نام زهراست كه سه‌ ماه قبل از شوهرش حمید جدا شده و روز حادثه برای دیدن پسرش به نام امید به خانه او رفته‌ بود كه در آنجا به‌علت نامعلومی با حمید درگیر شد و با ضربات چاقوی این مرد به قتل رسید.

آن‌طور كه شاهدان عینی به پلیس خبر دادند، حمید بعد از وارد آوردن ضربات چاقو از خانه فرار كرد.
ماموران در اولین گام دو زن همسایه را كه شاهد این ماجرا بودند، مورد بازجویی قرار دادند. این دو زن گفتند: با صدای درگیری از خانه بیرون آمدیم ما زهرا را می‌شناختیم او تا چند ماه قبل با شوهرش زندگی می‌كرد اما مدتی بود كه از هم جدا شده‌ بودند. آن روز وقتی صدای درگیری را شنیدیم، متوجه شدیم باز حمید و زنش دعوا می‌كنند.

وقتی بیرون آمدیم، دیدیم حمید با چاقویی خون‌آلود در پاگرد ایستاده ‌است. خواستیم جلو برویم كه ما را تهدید كرد و گفت اگر جلو بیایید شما را هم می‌زنم. او پشت‌سر هم بر بدن زهرا ضربه وارد می‌كرد. زهرا اول جیغ كشید اما وقتی ضربات بعدی بر بدنش وارد شد دیگر نتوانست واكنشی نشان‌بدهد و بی‌حالی روی زمین افتاد.

بلافاصله به پلیس زنگ زدیم اما تا ماموران برسند، زهرا جان داد و شوهرش هم به خانه رفت، لباس‌های خون‌آلودش را عوض و فرار كرد، البته تا جایی كه ما می‌دانیم امید پسر زهرا در خانه بود.
پلیس برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر اعضای خانواده زهرا را مورد بازجویی ‌قرار داد.

یكی از اعضای خانواده مقتول گفت: زهرا و شوهرش سه ماه قبل از هم جدا شدند. زهرا از همان ابتدایی كه ازدواج كرد، با شوهرش مشكل داشت. حمید مرد بداخلاقی بود و زهرا همیشه از اعتیاد او شكایت می‌كرد. او زهرا را كتك هم می‌زد. او به خاطر پسرش امید این همه سال به زندگی مشترك ادامه داد و همیشه می‌گفت اگر جدا شود امید آسیب می‌بیند. وقتی پسرك بزرگ شد مادرش تصمیم گرفت جدا شود. طلاق زهرا و حمید توافقی بود.
او ادامه ‌داد: حمید بعد از جدایی دست‌بردار نبود. او می‌گفت می‌خواهد دوباره با زهرا زندگی كند اما چون زهرا خیلی از شوهرش كتك خورده‌ بود، به حرف‌های او اعتماد نكرد و گفت نمی‌خواهد این كار را بكند.
زهرا و حمید خانه‌ای داشتند كه سه‌دانگ آن به نام زهرا بود. او هم سهمش را می‌خواست اما حمید به جای اینكه خانه را بفروشد، می‌گفت همه خانه را به زهرا می‌دهد و از او می‌خواست كه دوباره برگردد. این كشمكش‌ها ادامه داشت تا اینكه دو روز قبل از حادثه، پسر زهرا تماس گرفت. او از مادرش خواست كه به دیدنش برود چون امید در خانه پدرش زندگی می‌كرد، زهرا دوست نداشت به آنجا برود.

 امید می‌گفت تصادف كرده‌ است. روز آخر گریه كرد و به مادرش گفت تو با پدر من اختلاف داری اما من مریضم و به دیدنم نمی‌آیی. گریه امید باعث شد زهرا همه چیز را زیر پا بگذارد و به خانه حمید برود. او فقط می‌خواست چند ساعتی پیش پسرش باشد و می‌گفت اگر بتواند حمید را قانع كند امید را نزد خودش می‌آورد تا از او مراقبت كند. چند ساعت بعد در حالی‌كه ما فكر می‌كردیم زهرا پیش امید است، خبر دادند او به دست شوهر سابقش كشته ‌شده‌ است.

وقتی متن بازجویی‌ها در اختیار بازپرس روشن كشیك ویژه قتل دادسرای جنایی تهران قرار گرفت، او برای روشن شدن ابعاد پرونده دستور داد تا امید كه روز حادثه در خانه بود، مورد بازجویی قرار گیرد.

این در حالی است كه پزشكی قانونی روز گذشته در گزارش اولیه خود نوشت: زهرا زن 37ساله به شدت كتك خورده و زخم‌های روی سرش نشان می‌دهد موهای‌ او در درگیری كنده‌ شده‌ است. این زن 30 ضربه چاقو خورده است و ضربات به نقاط مختلف بدنش اصابت كرده، اما ضربه كشنده به قلب این زن وارد شده ‌است. شكستگی جمجمه و همچنین شكستگی‌های مختلف هم در قسمت‌هایی از دست زهرا دیده‌ شده‌ است.

بنا بر این گزارش اكنون بازپرس روشن دستور داده است با توجه به متواری بودن حمید -متهم 43ساله- تحقیقات برای دستگیری او آغاز شود.

منبع: شرق