اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل هولناک راننده مسافربر در مشهد



اخبار حوادث - قتل هولناک راننده مسافربر در مشهد

با کشف جسد جوانی در مشهد که به طرز هولناکی به قتل رسیده است، تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستورات ویژه قضایی، برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد.

به گزارش خراسان، دقایق اولیه بامداد روز گذشته هنگامی که کارگران شهرداری مشغول جمع آوری زباله در خیابان ایثارگران بودند به روکش های صندلی یک خودرو برخورد کردند که دور شیئی پیچانده شده و به صورت غیرمتعارف کنار درختی در باغچه پیاده رو رها شده بود

 به دلیل سنگین بودن شیء داخل روکش ها، کارگران احتمال دادند که ممکن است شهروندان نخاله های ساختمانی را داخل روکش های صندلی ریخته باشند اما وقتی آن ها روکش ها را از روی زمین بلند کردند ناگهان سر جسدی از داخل آن بیرون آمد.

کارگران با مشاهده جسد یک جوان بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش دادند و بدین ترتیب ماموران کلانتری خواجه ربیع برای بررسی ماجرا به محل کشف جسد عزیمت کردند. آنان با مشاهده جسدی که ابتدا درون پارچه بزرگ سبز رنگ پیچانده شده بود، صحنه کشف جسد را حفظ کردند و مراتب را به قاضی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند.

 با توجه به اهمیت ماجرا و در حالی که هنوز دقایقی از نیمه شب سپری نشده بود، مقام قضایی به همراه کارآگاهان پلیس  آگاهی و عوامل بررسی صحنه جرم، تحقیقات خود را در این باره آغاز کرد. بررسی ها نشان می داد عامل یا عاملان جنایت طنابی را چند بار دور گردن جوان ۲۵ ساله حلقه کرده و سپس با رشته طناب دست های او را از پشت سر به پاهایش بسته اند.

 این گزارش حاکی است: پس از انجام یک سری تحقیقات قضایی در اطراف محل کشف جسد و با سرنخ هایی که اوایل بامداد روز گذشته به دست آمد، کارآگاهان با راهنمایی قاضی ویژه قتل عمد، موفق شدند خانواده مقتول را شناسایی کنند.

بررسی های بیشتر بیانگر آن بود که مقتول با خودروی پیکان به شغل مسافربری اشتغال داشته است. با کشف هویت مقتول، تلاش نیروهای انتظامی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت هولناک ادامه یافت.
اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو مرتبط :
قتل هولناک پسر 8 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک زن جوان در بلوار سرافرازان مشهد



 

اخبار,حوادث,اخبار حوادث,اخبار و حوادث

 

 


مرد میانسال که صبح دیروز جنایتی هولناک را در بلوار سرافرازان مشهد رقم زده بود در جریان تحقیقات ماموران پلیس دستگیر شد.

 

مهر:ساعت 7 و 30 دقیقه صبح دیروز ماموران پلیس در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی مشهد از قتل زن جوانی در بلوار سرافرازان این شهر باخبر شدند. دقایقی بعد تیمی از ماموران کلانتری 40 مشهد همراه بازپرس جنایی مشهد در محل حاضر شده و با جسد زن 37 ساله ای روبرو شدند که به طرز هولناکی با ضربه های کارد از پا درامده بود. مرد میانسالی نیز به عنوان عامل جنایت از سوی اهالی دستگیر شده بود.

 

شاهدان ماجرا که با دیدن صحنه این جنایت وحشت زده شده بودند در جریان تحقیقات پلیسی گفتند: مقتول سوار یک خودروی آژانس در حال عبور از این محل بود که مرد میانسال راه خودروی آنها را با خودروی خود سد کرد. او پس از پیاده شدن از خودرو به سوی زن جوان رفت و پس از شکستن شیشه خودرو چند ضربه کارد به سر و گردن مقتول وارد کرد. مرد خشمگین سپس قربانی خود را از ماشین بیرون کشید و دوباره با کارد به جان او افتاد.

 

سرهنگ احد کریمی – رئیس پلیس مشهد – در این باره گفت: پس از تحقیقات مقدماتی جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. متهم نیز برای کشف انگیزه اش از این جنایت تحویل ماموران پلیس شد.... / mehrnews.com