اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل هولناک دوست ارمنی حین خوشگذرانی/مرگ دردناک حین نوشیدن چای



اخبار حوادث - قتل هولناک دوست ارمنی حین خوشگذرانی/مرگ دردناک حین نوشیدن چای

دو پسر شرور که دوست ارمنی خود در روستای چشمه علی با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، چند روز گذشته ماموران کلانتری دوراهان شهرستان بروجن قتل پسر جوانی به نام «ادوین» از ارامنه ساکن اصفهان که از ناحیه کمر در روستای چشمه علی مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود را به پلیس آگاهی گزارش دادند.
 
پس از حضور ماموران در محل مشخص شد، ادوین  به دلیل شدت جراحات وارده ، در دم جان خود را از دست داده است، لذا بنا بر دستور فرماندهی شهرستان بروجن پرونده با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
تحقیقات اولیه پلیس آگاهی حکایت از آن داشت که ادوین به همراه دو تن از دوستانش به نام آرتور و ادوارد به روستای چشمه علی در حوزه پاسگاه انتظامی دوراهان رفته بودند.
 
دوستان مقتول مدعی شدند وقتی که هوا رو به تاریکی بوده و به صورت ایستاده در حال نوشیدن چای بودند، از فاصله حدودا 200 متری در لابه لای درختان رودخانه توسط فرد ناشناسی، اودین مورد اصابت گلوله قرار گرفت که آنان سریع به مرکز 115 اورژانس تماس گرفته و پرسنل اورژانس پس از حضور در محل، مرگ ادوین را به دلیل اصابت گلوله تائید کردند.
 
ماموران پلیس آگاهی در بررسی های بعدی خود به دوستان ادوین مظنون شده و از آنان نیز دو قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.
 
پس از بازداشت دوستان مقتول مشخص شد که آن ها به دلیل اختلافات قبلی با اسلحه جنگی که همراه ادوارد بوده است، دوستشان را با شلیک تیر از پای در آورده اند.
 
گفتنی است، تحقیقات در این رابطه کماکان ادامه دارد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
مرگ دردناک اسب در حین مسابقات سوارکاری و برخورد شدید اسب با زمین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک دوست حین خوشگذرانی


دو پسر که دوست خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

روزنامه شرق: دو پسر که دوست خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

ماموران کلانتری دوراهان شهرستان بروجن چندروز قبل ماجرای قتل پسر جوانی به‌نام «ادوین» را که از ارامنه ساکن اصفهان بود به پلیس آگاهی گزارش دادند.

 پس از حضور ماموران در محل مشخص شد، ادوین به دلیل شدت جراحات وارده، در دم جان خود را از دست داده است.

 تحقیقات اولیه پلیس آگاهی حکایت از آن داشت که ادوین همراه دونفر از دوستانش به نام آرتور و ادوارد به روستای چشمه‌علی رفته بودند.

دوستان مقتول مدعی شدند وقتی هوا رو به تاریکی بود و به‌صورت ایستاده در حال نوشیدن چای بودند، از فاصله حدودا 200متری در لابه‌لای درختان رودخانه توسط فرد ناشناسی، ادوین مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

ماموران پلیس آگاهی در بررسی‌های بعدی خود به دوستان ادوین مظنون شدند و از آنان نیز دو قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

پس از بازداشت دوستان مقتول مشخص شد آنها به دلیل اختلافات قبلی با اسلحه جنگی که همراه ادوارد بود، دوستشان را با شلیک تیر از پا درآورده‌اند.

تحقیقات در این رابطه کماکان ادامه دارد