اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل نوعروس 14 ساله در بستر خواب



تازه‌دامادی که با نوعروس 14 ساله اختلاف پیدا کرده بود، وی را در بستر خواب به قتل رساند.

به گزارش ایران، پیکر بی‌جان دختر 14 ساله‌ای به نام «سمانه» صبح روز چهارشنبه گذشته به یکی از مراکز درمانی انتقال یافت.

پزشکان با انجام معاینات ابتدایی با مرگ وی روبه‌رو شدند و وقتی آثار کبودی روی گردن سمانه دیده شد، سرنوشت مرموز وی به بازپرس ویژه قتل مخابره و دستورات تخصصی برای پیگیری موضوع صادر شد.

فرمانده پلیس زاوه در استان خراسان رضوی در این‌باره به شوک گفت: جسد نوعروس به دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات پلیسی آغاز شد و کارشناسان عنوان کردند وی خفه شده و مرگش در جریان یک قتل رخ داده است.

سرهنگ «هوشنگ کیانی» افزود: شوهر 24 ساله سمانه که «مجید» نام دارد، در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد با همسرش از مدتی پیش اختلاف پیدا کرده و او را هنگامی که خواب بوده خفه کرده و به قتل رسانده است.

اخبار حوادث - ایران

 


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع دختر 14 ساله....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر 14 ساله زن همسایه را پس از تجاوز با بی‌رحمی به قتل رساند/آزادی قاتل بدنام آمریکا پس از40(+عکس)



اخبار,اخبارحوادث , تجاوز


 اخبارحوادث - پسر 14 ساله زن همسایه را پس از تجاوز با بی‌رحمی به قتل رساند/آزادی قاتل بدنام آمریکا پس از40

بر اساس حکم دادگاه میشیگان قاتل و متجاوز بدنام پس از گذشت بیش از 40 سال از محکومیت خود که به اتهام قتل و تجاوز به عنف محاکمه و به حبس ابد محکوم شده بود آزاد می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس، تیمونی اسپایتمه 54 ساله که در زمان ارتکاب به قتل نوجوانی حدود 14 ساله بود به همراه دوستش، زن همسایه 42 ساله خود را که به تنهایی زندگی میکرد، پس از ضرب و شتم و تجاوز جنسی با ضربه چوب بیسبال در سال 1970 به قتل رساند و پس از سرقت منزل مقتول از محل گریختند.

به دلیل نداشتن سن قانونی محاکمه آنان به تعویق افتاد و اولین جلسه دادگاه آنان در سال 1974 برگزار شد. با توجه به اظهارات وکیل مدافع آنان مبنی بر شرایط عادی نبودن این دو متهم و عنوان کردن نوعی بیماری از صدور حکم جلوگیری کرد.

پس از اعترافات متهمین مشخص شده که در ابتدا قصد غارت و سرقت منزل مقتول را داشته‌اند اما پس از به زور وارد شدن آنان همه چیز تغییر کرد.

همدست وی پس از گذراندن حدود 12 سال از محکومیت خود در سال گذشته آزاد شد.

تیمونی به دلیل داشتن رفتار خوب در زندان و اظهار ندامت بر عملکرد و رفتار خود با عفو دادگاه وتا ماه آینده آزاد می‌شود. این در حالی است که مردم میشیگان هنوز با وجود سال‌ها گذر از این حادثه ناگوار هنوز این مرد را یک شیطان تلقی می‌کنند و آزادیش برای جامعه خطرناک می‌دانند.
  اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران