اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل نوزاد توسط پدر به خاطر گریه کردن


پدری که دختر 6 ماهه خود را تنها به خاطر اینکه گریه می کرد به قتل رسانده بود، به زودی محاکمه می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: پدری که دختر 6 ماهه خود را تنها به خاطر اینکه گریه می کرد به قتل رسانده بود، به زودی محاکمه می شود.

دهم مهر ماه امسال ماموران کلانتری 101 تجریش در جریان کشف جسد یک نوزاد روبروی آتش نشانی قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران در محل، آنها جسد دختر بچه 6 ماه ای را یافتند که داخل یک کفن و یک پتوی صورتی پیچیده شده و مشخصاتش روی پتو نوشته شده بود.

بلافاصله کارآگاهان تجسس های خود را در این خصوص آغاز کردند و جسد این کودک را به پزشکی قانونی منتقل کردند، تحقیقات نشان می داد که علت مرگ این دختربچه خفگی است. بنابراین موضوع با عنوان قتل از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران پیگیری شد.

در ادامه تجسس ها پدر این کودک شناسایی و از سوی ماموران مورد بازجویی قرار گرفت. این مرد شیشه ای بلافاصله به قتل دخترش اعتراف کرد و به ماموران گفت: همسرم به اتهام سرقت چند وقتی می شود که در زندان به سر می برد. ما صاحب 4 فرزند هستیم.

آن روز هم بچه هایم حسابی مرا اذیت کردند و دخترم هم مرتب گریه می کرد. من هم که عصبانی شده بودم با یک بالشت او را خفه کردم. پس از آن دخترم را شستم و پس از کفن پیچ کردنش، او را لای پتو پیچیدم و روبروی آتش نشانی گذاشتم.

با اعترافات این مرد جنایتکار پس از تکمیل تحقیقات قرار مجرمیت وی در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران صادر شد و او به زودی در دادگاه کیفری از خود دفاع می کند.


ویدیو مرتبط :
شوک.قتل فجیع نوزاد 6 ماهه.....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل پدر به خاطر ماهواره/ راز جسد آویزان از پل فاش شد



قتل پدر به خاطر ماهواره/ راز جسد آویزان از پل فاش شد

درگیری پدر و پسر بر سر تماشای ماهواره، جنایتی تلخ را رقم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روزسه شنبه گذشته عابران هنگام عبور از کنار پل ستاری مشهد با جسد پتو پیچی روبرو شدند که از پل آویزان بود. آنها سپس موضوع را به پلیس اطلاع داد و با حضور تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی جسد به پائین پل منتقل شد.

پس از باز کردن پتو مشخص شد جسد متعلق به مردی میانسال است که آثار درگیری بر روی بدنش مشاهده می شد. عامل یا عاملان جنایت پس از قتل این مرد در محل دیگری ، جسدش را به آنجا منتقل و قصد انداختن آن را به داخل کانال آب را داشتند. اما طناب های که با آن جسد پیچیده شده بود به نرده های کنار کانال گیر کرده بود.

با حضور قاضی موحدی راد، بازپرس جنایی مشهد تحقیقات ویژه برای افشای راز این جنایت آغاز شد. با انگشت نگاری از مقتول هویت او در بانک اطلاعاتی پلیس مشخص شد. مقتول متولد سال 1333 بود و سه بار به اتهام زنا، اهانت و اعتیاد به زندان معرفی شده بود. او همچنین سال 87 به صورت توافقی از همسرش جدا شده بود.

پزشک جنایی نیز با معاینه جسد اعلام کرد، وجود آثار دفاعی بر روی بدن مقتول حکایت از درگیری او با قاتل دارد.

در ادامه ماموران با شناسایی خانه مقتول راهی آنجا شده و پسر او را در حال از بین بردن آثار جرم شناسایی و دستگیر کردند.

او در ابتدا منکر قتل شد اما پس از روبرو شدن با دلایل پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت: برای خرید ماشین نیاز به یک میلیون تومان پول داشتم. شب حادثه از او خواستم این پول را به من بدهد اما مخالفت کرد سر همین موضوع درگیر شده و او را با ضربه های کتری کشتم.

متهم به قتل سپس به دادسرا منتقل شد و در حضور بازپرس جنایی گفت: شب حادثه می خواستم کشتی کج ببینم. اما پدرم داشت شبکه دیگری را تماشا می کرد. به او اعتراض کردم که با شیشه نوشابه به سمتم حمله کرد. من هم در دفاع با کتری او را کشتم. بعد جسدش را در میان پتو پیچیده و قصد داشتم به داخل کانال آب پرت کنم که طنابها به نردهای کنار پل گیر کرد و جسد در هوا معلق ماند.

پس از تحقیقات مقدماتی متهم با قرار قانونی روانه زندان شد./مهر