اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل مرد 58 ساله در تربت حیدریه



فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه خبر داد

قتل مرد 58 ساله در تربت حیدریه

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه از قتل مرد 58 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس از تربت حیدریه، محمدامین شاهرخی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و یک مورد فوت مشکوک در حوالی صالح‌آباد بخش بایگ، بلافاصله عوامل انتظامی بخش بایگ به محل اعزام شدند که در تحقیقات به ‎عمل آمده مشخص شد که مردی 58 ساله به دلیل شدت ضربه‌ای که به سرش وارد شده، جان باخته است.

وی ادامه داد: با توجه به فوت مشکوک این مرد و با هماهنگی مقام قضایی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت و در تحقیقات به‌ عمل آمده مشخص شد که متوفی با تعدادی از بستگانش مشغول قماربازی بودند و با انگیزه برد و باخت که بین آنها به‎وجود آمده، با یکدیگر درگیر شدند و در این میان جوانی 31 ساله به هویت «ع - گ» که با مقتول نسبت فامیلی دارد، ضربه‌ای به سر پیرمرد 58 ساله وارد می‌کند که همین امر موجب مرگ وی می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در پایان بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیس و اظهارات شهود، تمامی افرادی که در این قضیه دخیل بودند، دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع داده شدند./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
پارک جنگلی پیشکوه تربت حیدریه واسه بروبچ باحال تربت حیدریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل مرد ۷۵ ساله به دلیل رابطه پنهانی




قتل مرد ۷۵ ساله به دلیل رابطه پنهانی

 

شب حادثه در تماس های تلفنی، بار دیگر نقشه قتل را مرور كردیم و قرار شد، مرد موردعلاقه ام نیمه شب در حالی كه من در ورودی منزل را باز گذاشته ام وارد خانه شود. او طبق برنامه پس از ورود به منزل با ضربات چاقو همسرم را به قتل رساند و بعد از اطمینان از مرگ وی متواری شد.

مردی بعد از برقراری رابطه با یك زن متاهل، برای ازدواج با او شوهرش را كشت.

این متهم اكنون فراری است و پلیس شهرستان كلاله واقع در استان گلستان تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری او آغاز كرده است.

ماموران پلیس بعد از اینكه از قتل یك مرد ۷۵ساله باخبر شدند به خانه او رفتند و در همان بدو تحقیقات با مشكوك شدن به همسر مقتول او را تحت بازجویی قرار دادند. این زن در اعترافات خود ضمن معرفی قاتل، از رابطه پنهانی اش با او پرده برداشت و گفت: مدتی پیش روی زمین های كشاورزی این فرد كارگری می كردم و به تدریج به او علاقه مند شدم و رابطه پنهانی با او را آغاز كردم.

این زن افزود: ما با گذشت مدتی از شروع این ارتباط، تصمیم به ازدواج گرفتیم. تنها مانع بر سر راه ما، همسرم بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم او را بكشیم.

وی در ادامه اعترافات خود گفت: شب حادثه در تماس های تلفنی، بار دیگر نقشه قتل را مرور كردیم و قرار شد، مرد موردعلاقه ام نیمه شب در حالی كه من در ورودی منزل را باز گذاشته ام وارد خانه شود. او طبق برنامه پس از ورود به منزل با ضربات چاقو همسرم را به قتل رساند و بعد از اطمینان از مرگ وی متواری شد.

این زن در ادامه اعترافات تكان دهنده خود ادامه داد: پس از خروج این مرد از منزل با من تماس گرفت و خواست بدون همراه بردن دو دختر ۹ و ۱۲ ساله ام، با وی فرار كنم ولی من حاضر به این كار نشدم.

این زن در ادامه، انگیزه خود را برای همكاری برای قتل همسرش و ارتباط پنهانی با قاتل، بی توجهی همسرش به او و پرداخت نكردن نفقه عنوان كرد. بنا بر این گزارش در حالی كه این زن در بازداشت به سر می برد پلیس در تعقیب همدست اوست..... / روزنامه شرق